Appartement Residence Maeva Charmettoger

Appartement
6,3

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Maeva Charmettoger voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Residence Maeva Charmettoger in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige ligging

Ingrid
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geen minpunten, absoluut een aanrader voor wintersport. Ski in, ski put.

• Ligging t.o.v. pistes10

Positief:

Ligging is zeer goed t.o.v. de pistes

Het apartement had uitzicht op de bergen dat was heel mooi, maar geen garantie dat je die krijgt

De douche was goed, maar geen verwarming in de badkamer

Negatief

We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (11,13) in een apartement voor zes personen. Zelfs voor 4 mensen is dit 6 persoons apartement veel te klein.

Helaas is het apartement van een zeer slechte kwaliteit.

Het apartement is niet proper en uitgeleefd.

De verwarming is niet voldoende en in de badkamer is zelfs helemaal geen vewarming !!!!!

Klagen had weinig zin, sinds alle dingen structureel zijn en niet door het lokale team opgelost kon worden.

2006

Les Arc 1800 is prima

Marjolein
13-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Les Arc 1800 is prima. Leuk dorp en best veel te doen. Skipistes zijn in één woord: geweldig!!! Alleen het appartement is te klein voor woorden. Helemaal met zn 5en. HAHA Hobbit bedjes een rokende oven en een plastic badkamer. Nee...wintersport accomodatie in Frankrijk is niet geweldig...!!

2005

Hotel wordt binnenkort gerenoveerd en dat is te zien

Jasper Nieuwenhuizen
      25-4-2005
      • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel wordt binnenkort gerenoveerd en dat is te zien. Verder is met name het eten goed verzorgd met om de andere dag een uitgebreid buffet.
        • Ligging t.o.v. pistes9

app goed gelegen tussen het gezellige arc 1800. Heel klein app zoals altijd in Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Maeva Charmettoger in Arc 1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Maeva Charmettoger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Maeva Charmettoger scoort een 6.25 uit 10 op basis van 7 reviews.