Appartement Residence EdenArc1800

Appartement Residence EdenArc1800

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Arc 1800

Op vakantie geweest naar Residence EdenArc1800?

8.8Fantastisch

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.8Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence EdenArc1800 voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Residence EdenArc1800

• 2018
    8Angelique04-01-2018

Top complex direct aan de piste!

Voor de tweede keer in dit complex gezeten. In 2013 zaten we hier al eerder met 6 personen (4 volwassenen en twee kinderen ) in een drie kamer appartement. Toen was het complex nog volop in aanbouw. Kamers waren helemaal nieuw en sommige gebouwen stonden er nog niet. Afgelopen jaar weer geweest, nu met een groep! Hierdoor hadden we twee appartementen nodig. Helaas waren deze niet naast elkaar gelegen (wel aangevraagd). Wederom hadden we een driekamer appartement, maar dit appartement was duidelijk een stuk kleiner dan in 2013. Bij aankomst bleek dat de tegeltjes in de badkamer los zaten, ook het aanrechtblad lag los en gaf in eerste instantie geen prettig gevoel. .Hier na het inchecken direct melding van gemaakt, ondanks dat het complex nagenoeg vol zat werd er toch geregeld dat we een ander appartement kregen, (wel op dezelfde verdieping als onze familie, maar helaas nog steeds niet naast elkaar)dit vanwege het feit dat we kleine kinderen bij ons hadden en dat ze geen problemen wilden. Dit appartement was een stuk ruimer en te vergelijken met ons eerder bezoek. Wij sliepen op een kamer met de kinderen op een luchtbed op de grond naast ons(kamer was hier groot genoeg voor) en ander koppel in andere slaapkamer, hierdoor de woonkamer altijd vrij en geen zooi in de woonkamer. Beide kamers hadden eigen badkamer met wc en bad/douche.

Parkeergarage onder complex super, zwembad in complex ook heerlijk. Uiteraard wat druk na een skidag, maar is verder goed te doen. Watertemperatuur is goed, maar lucht is vrij koud. Er zit ook een bakkertje op loopafstand, hierdoor hoef je niet steeds helemaal naar het centrum. (Wij hadden alle boodschappen voor de hele week bij ons en hoefden dus ook niet tussendoor naar het centrum van 1800. Door komst van gondel bij hotel is het centrum nu ook goed te bereiken.

Wij zijn fan van les arc als skigebied. Dit hotel ligt op een sneeuwzekere hoogte, waardoor je altijd het hotel in en uit kunt skiën. Kids (nu alweer 5 en 7) gaan weer op les bij ESF! Hier geen Nederlandse leraren, maar er spreekt altijd wel iemand een paar woordjes Nederlands. Zitten ook altijd wel bij andere Nederlandse kindjes in het klasje en skileraren doen echt hun best om ook de Nederlandse kindjes het skiën onder de knie te krijgen. Dit jaar gaan we voor de derde keer naarArc 1800, met zoveel diversiteit in pistes willen wij voorlopig niets anders meer!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• Oude reviews

9elise09-04-2013

Geweldig appartement

Nieuwe luxeuse appartementen aan de piste. Wij hadden een zes persoons appartement met zijn vieren. Twee mooie slaapkamers met beide een eigen badkamer met bad/douche en toilet. Keuken is niet heel groot maar goed om een maaltijd te bereiden, genoeg pannen en bestek. Verder ruim appartement met leuke openhaard en geweldig uitzicht. Mooi zwembad met sauna en bubbelbad. De skilocker was groot genoeg voor ons vieren maar met zes misschien wat klein. Ook een Nederlands talige receptioniste. In het midden van de week een nieuw handdoeken pakket gevraagd en werd snel daarna gebracht. Ook een monteur voor de vaatwasser was er snel na vragen. Overigens niet kapot, puur doorspoelen. De auto stond in de garage van het complex voor 50 euro per week, goedkoper dan de 65 euro die les arcs rekent. Beneden bij het complex zijn er wat restaurantjes en met een gratis shuttlebus kun je ook naar de supermarkt in een ander dorp. Het gebied is erg mooi, zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Mo01-01-2013

Super appartementen

Wij waren zeer verrast dat het appartement splikslinternieuw bleek te zijn. Koffiezetapparaat/waterkoker/ matrassen etc. alles was nog nooit gebruikt. Enige minpunt was de slechte Wifi en de verflucht... Ideaal om van weg te skien. Direct aan de piste. Broodjes te bestellen bij de receptie, bus vervoer naar winkels elke 15 minuten. De week vloog voorbij; het speet ons dat we weer moesten vertrekken!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 10Angelique30-01-2012

Gewoonweg Grandioos

Misschien moet ik helemaal niet vertellen hoe geweldig dit nieuwe appartementencomplex is, maar goed, het is in 1 woord GEWELDIG. Wij hadden een 4-6 pers. app. voor 4 volw. en 1 kind (2jaar). 2 slaapkamers ieder met eigen badkamer. Een gigantische woonkamer (40m2) met zithoek, eethoek en keuken. (helaas niet met uitzicht op de de piste, maar dat kan dus ook). In het complex was een zwembad met sauna aanwezig, een fitnessruimte en een lockerruimte voor de skispullen. Er waren voldoende liften voor alle appartementen. Ondanks dat er pas een klein gedeelte klaar was van alle gebouwen hebben we daar weinig van gemerkt. Het personeel was erg vriendelijk en probeerde zelfs ons in het Nederlands te beantwoorden. (Engels ging ook uitstekend). Tijdens ons verblijf werden de kamers een maal schoongemaakt en de handdoeken verschoont. Het complex ligt wel wat ver van het centrum 1800, maar met de skibus is de Spar in 5 minuten te bereiken (of met een slee via een blauwe piste / bospad (15 min)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

0 tips over Appartement Residence EdenArc1800