Appartement P&V Residence le Belmont

Appartement P&V Residence le Belmont

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Arc 1800

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar P&V Residence le Belmont?

8.2Fantastisch

• 7.5Hoeveelheid ruimte
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Residence le Belmont voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

5 reviews over Appartement P&V Residence le Belmont

• 8kranenkampjes25-03-2015

Prima verblijf, super service

Le Belmont is prima gelegen binnen Arc 1800 en direct aan de piste. Alles binnen handbereik. Appartementen zijn netjes maar niet groot, wij hadden een 5 persoons app. met 3 personen, dat heb je wel nodig. Slaapbank is van redelijke kwaliteit, kan slechter. Alles is aanwezig ook complete keukeninrichting. Ontvangstsetje met theedoeken, schoonmaakspullen, vaatwasblokjes etc. Wifi moet je betalen. Televisie alleen Franse zenders. Zeer behulpzaam en meewerkend personeel. Konden direct om 9 u. 's morgens al over de kamer beschikken en mochten de laatste dag ook gewoon de kamer tot 6 u. 's avonds houden zodat we nog lekker konden douchen na het skiën. Extra handdoekenpakket zonder extra kosten. Skikelder met schoendrogers. Kortom: zeker een aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Peter Fransen22-02-2015

Goede uitvalsbasis

Het is een prettig appartement dat vlakbij de pistes ligt en het verzamelpunt van de skilessen. De belangrijkste skiliften zijn makkelijk bereikbaar. Kan wel even lastig zijn als het stukje naar de liften verijst is. Wij waren met 5 personen in een 4-6 persoonsappartement en dat was ruim genoeg. Skigebied is fantastisch: of je nu beginner bent of zeer gevorderd, voor iedereen zijn er veel mogelijkheden. Ook als het niveau onderling verschilt kun je toch goed samen skiën: de één blijft op de piste en de ander skiet binnendoor. Enige minpunten: te weinig parkeerruimte in het hoogseizoen, zowel in de parkeergarage als rondom het appartement. Reserveer daarom de parkeergarage tijdig. Ramen kunnen niet open in de slaapkamers. Wel kan je de deur open zetten, maar in ons appartement (3e verdieping) kon je via het balkon zo onze slaapkamers binnen lopen. Sommige skiliften zijn verouderd. Per saldo zeer positief.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8Paul16-04-2008

wij zijn hier met 4 personen geweest in een appartement van 4-6 personen. Deze had 2 slaapkamers en 2 badkamers, dus voldoende privacy voor elk. Na de kamer ietwat anders ingedeeld te hebben echt voldoende ruimte voor de gezellige avonden! Lekker zitten of liggen, allemaal geen enkel probleem. Naar het centrum via de trappen, wat ons betreft goed te doen. Verder zeer vriendelijk personeel, mooi skigebied. Voor beginners wat lastig om direct op de latten te gaan staan. Vanaf een jaar ervaring prima locatie om naartoe en vandaan te skieen. Wij hebben genoten, volgende keer les Arcs - dan zeker naar Le Belmont!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Claus22-12-2007

In febr 07 een week in een 4p appartement verbleven. Een net gebouw, goede receptie en redelijk dichtbij de Transarc lift waarmee gebied goed is ontsloten. Ligging tussen de bomen. Parkeren bij aankomst is wat lastig, advies: gewoon toegangspad oprijden. Zelf voor de parking onder gebouw bijbetaald en dat is ideaal ivm lift. Naar centrum is een paar 100m en wat traplopen. Prima inrichting, 4p koken, oventje, lcd tvtje, waterkoker en vaatwasser. Net sanitair, bad+toilet. Ruimte voor 2p prima, voor 4p lijkt het me wat krap, vooral ivm gebrek aan aflegruimte in het kamergedeelte (je blijft slepen met het bed) Zonnig balkon met uitzicht op Isere dal/Les Coches. Skigebied prima geschikt zowel voor beginners als gevorderden. Centraal in gebied, de Vanoise express is vlot te bereiken via Transarc1 en dan afzakken door bos. Ook bij wind en mist is er tussen de bomen goed te skieen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 9griet18-03-2007

Prachtige moderne appartementen vlak naast de piste (vanuit de skiroom stap je de piste op). Wij hadden een appartement van 6 personen dat naar skitermen zeer ruim was - twee slaapkamers, twee badkamers en apart toilet. Ook veel opbergruimte (ingebouwde kasten). Vriendelijk personeel en geen last van andere vakantiegangers. Misschien wel wat te weinig parking rond het hotel en je moet enkele trappen doen tot je aan de sherpa (winkel) bent - bakker is wel vlakbij.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007