Appartement P&V Les Alpages de Chantel

Appartement
Appartement P&V Les Alpages de Chantel
8,2

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Les Alpages de Chantel voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement P&V Les Alpages de Chantel in het Nederlands

Tegenvaller, erg krap en verouderd

chrashie
13-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorig jaar in L'Amara verbleven, dan is dit wel een enorm verschil voor dezelfde prijs. Wellness heeft echt een opknapbeurt nodig, verroeste verwarming, schimmel in de kit van de douches aldaar, zwembadwater was lauwig/koud, 's avonds vaak geen warm water om te douchen op de kamer. Kamer was er erg krap, 4 volwassenen hadden absoluut niet gepast in een 2 slaapkamerappartement Klassiek., slaapkamer kinderen erg simpel en dat wel voor meer geld dan L'Amara. Dit kan je niet gelijkwaardig als Premium zetten. Kamer was om 17:10 nog niet klaar. We vonden dit het geld niet waard. De receptie was ook niet makkelijk te vinden. We moesten dit bij mensen navragen. Alpages 2 leek nieuwer, wij zaten in 1. Ligging tov de skipiste is perfect. De kamer was verder wel schoon en netjes.

Bien

Grampeix
30-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

L'appartement est un studio de 50m2 Il y a 5 couchages dont un lit double mais il n' y a pas de chambre séparé. L'appartement n'est pas au sein du Pierre et Vacances les Alpages du Chantel mais dans une construction situé juste en face (10m) du Chantel I qui porte aussi le nom d'Alpage du Chantel mais il est loué par un propriétaire.

Globalement, l'appartement est bien. Point négatif, la fenètre est petite, mal orienté pour obtenir de la lumière naturel en quantité et sans balcon.

• Ligging t.o.v. pistes8

Ons appartement lag aan de achterkant. Uitladen auto was erg vervelend met de garage -2 aan de ene kant en het appartement +2 aan de andere kant, zonder lift. Voor deur te druk. Het was erg vies (o.m. 3 vrouwenslipjes gevonden op verschillende plekken ih app, gele toilet, zwarte luchttoevoeren vol stof en schimmel op bad-en doucherand). Inventaris was zeer beperkt (7 p. app. had 3 thee-/koffiebekers, kapot vergiet, 5 glazen etc.). Man v. 1.90 kan niet normaal aan tafel zitten (ingericht op kleine mensen). Het lijkt leuk aan de piste maar je moet toch veel trappen op (en af) om ski's en schoenen te halen aan de andere kant vh gebouw. Om vervolgens op de piste te komen moet je over ijsplaten lopen (zowel voor als achter). Skigebied is super (al zijn de liften wel wat verouderd). De pistes zijn perfect. We gaan hier nooit meer terug. Tip: hoogseizoen skiles VOORAF reserveren anders zit het vol

Beste ooit

William
16-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren reeds te gast in Alpage de Chantel (1)

TIjdens ons eerste verblijf had ik gezien welke appartementen de gunstigste ligging hadden in overeenstemming met onze wensen. Deze heb ik dan dit jaar geboekt. Appartement (gelijkvloers) op de piste - vertrek vanuit de woonruimte. Fantastisch. Appartement degelijk ingericht, ruimte zat ( let wel - geboekt voor 9-10 pers, verbleven met 6). Aanrader !!!

Les Arcs is een fantastisch gebied voor alle niveaus. Als er dan toch een woordje van kritiek moet zijn : sommige liften zijn aan vervanging toe. Ze functioneren nog naar behoren maar beantwoorden niet altijd meer aan het comfort (snelheid, scherm) passend bij de beleving van het gebied. Voor het overige: Super !!!!

2008

In mrt ‘08 zaten wij met 4 pers

Bert
27-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

In mrt ‘08 zaten wij met 4 pers. in een 3-k. appartement. 2 slaapkamers met 2*1p bedden. 1 slaapkamer met douche en wastafel, niet ruim, goed genoeg. Losse badkamer met bad (incl douche) + wastafel. Los toilet. Genoeg opbergruimte. Keuken: combi-oven en vaatwasser, klein schoonmaakpakketje. Broodservice erg makkelijk, baguette/croissant/chocobroodje à €1.20. Bestellen voor 18.00, ’s ochtends ophalen, afrekenen hoeft pas bij vertrek. Direct aan de piste, onderaan de piste verzamelplek skiklas + liften. Pas & lessen konden geregeld vlak bij receptie. Skihuur om de hoek, echter moesten wij toch naar het dorp voor de skihuur (geboekt via touroperator). Skilockers aanwezig. Naar dorp via de piste (stukje lopen) of met ’t gratis busje (elke 20 min. tot 23.30 uur). Receptie sprak ook Engels. Het is een mooi appartement, qua ruimte prima te doen voor 4 p. Ook mooi skigebied. Zeker een aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes10

Met drie vrienden vakantie van 1 week in Les Alpages 2 gevierd. Absolute pluspunten: ligging aan de pistes, materiaalverhuur in het complex, broodjesservice, vanuit de appartmenten aan de zuidkant(!) een magistraal uitzicht op de vallei.

Geen last gehad van andere vakantiegangers.

Wij hadden met z'n vieren een 8 persoonsunit. Genoeg ruimte en comfort (2 douches, bad, prima keuken, bedden OK). Echter veel te klein voor 8 personen.

Aandachtspunten: onvriendelijke ontvangst door franstalige receptionistes. Is goed gemaakt door receptionist die ons een appartement aan zuidkant heeft bezorgd. Omdat dorp Les Arcs 1800 'beneden' ligt, kost boodschappen doen en terugkomen veel tijd. Tip:terug naar boven met de avondlift (tot 19:00) kan in 5 minuten. In Arc 1800 valt de apreski erg tegen. Ook in Les Alpages niets te doen. Omdat wij ons prima konden vermaken en veel gerelaxed hebben, is dit een TOPVAKANTIE geweest. Zeker een plek om terug te keren. Sauna is dan vast warmer dan 47 graden!

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij kwamen terecht in Alpage 2 door een overboeking van een ander (minder luxe) appartement in La Plagne. Geen idee dus van de prijs. Zeer veel ruimte voor 2 personen, direct aan piste. Zelfs een bovenverdieping die we niet hebben gebruikt. 'Hete' douchewater was net warm genoeg. Schoon naar frans begrip. Receptie sprak eigenlijk alleen maar frans. Was overspoeld door tot vroeg feestvierende engelsen, maar daar hadden we geen last van in het appartement zelf. Geen wifi.

• Ligging t.o.v. pistes8

Laatste week van maart 2007 hier geweest. Appartement goed ingericht, ruime kamers en prima onderhouden. Zwembad en sauna heerlijk na een dag op de piste. Enige nadeel is de afstand naar het dorp. Maar de brood-bestelservice bij de receptie is goed. Kortom echt een aanrader als je naar Les Arcs wil gaan.

Een zeer fijne skivakantie beleefd in een ons vertrouw (5

René, Filip, William & de dames
      15-4-2007
      • Ligging t.o.v. pistes10

Een zeer fijne skivakantie beleefd in een ons vertrouw ski-oord (5 maal Les Arcs) maar met als grote toegevoegde waarde de ligging van de logies.

Letterlijk op de piste gelegen is dit een onvergetelijke ervaring die zeker om herhaling vraagt.

We maakten gebruik van het aanbod met één dag paradiski gratis en dat volstond: het gebied in en rond Les Arcs is zelfs voor de meest veeleisende skiërs ruim voldoende. Wat ook leuk meegenomen was is dat er verschillende skiliften tot 's avonds 17u40 geopend waren. De kinderen maakten gretig gebruik hiervan terwijl wij ze vanop ons zonovergoten terrasje ze konden gadeslaan.

Een echte aanrader !!!

2006
      • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier van 18 maart t/m 1 april 2006 geweest en we gaan er in maart 2007 weer naartoe.

Het is ons perfect bevallen.

Erg fijn zwembad stoombad en sauna ( alle 3 gratis ookal staat dat niet in alle gidsen vermerld)

Zeer vriendelijk personeel. staan meteen voor je klaar.

Er was zelfs een Nederlands talige receptioniste aanwezig.

Wij zaten met 5 personen in chantel 2, dat is qua afstand naar het dorp beter te doen dan vanaf chantel 1.( dan is het een hele klim)

Je kunt je brood bestellen aan de receptie maar het is s'morgens ook een heerlijke wandeling ( ongeveer 15 min.) naar de bakker. ( bakkertje tegenover de spar supermarkt is zeer zeker een aanrader!)

Ze zien ons er in maart zeker weer terug!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Alpages de Chantel in Arc 1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Alpages de Chantel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Les Alpages de Chantel scoort een 8.15 uit 10 op basis van 19 reviews.