Appartement Maeva Le Thuria

Appartement info

Meer appartement info

64 reviews over Appartement Maeva Le Thuria

• 8voorsche23-02-2013

Fijn appartement zeer dichtbij piste en winkels

Waren bang gemaakt door de reacties op zoover. Oordoppen ingeslagen maar waren niet nodig. De jonge herrieschoppers zaten op 6e etage, wij op de 1e. Ver er vandaan dus. Turkije hoor je af en toe wat maar we hebben geen enkele avond last gehad. Keurige receptie die je goed help. Praktisch ingericht apr zeker met 2 kleinere kinderen. Hetuitklap stapelbed in het halletje is prima. Apt was gerenoveerd en zag er keurig uit. Keuken was compleet ingericht met voldoende pannen, bestek etc. Zelfs een 4-pits halogeen kooktoestel. Enge rare is dat ze geen skiruimte hebben. Ski's dus elke dag mee in apt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 4Elmar11-02-2013

Alleen geschikt voor studenten

Le Thuria wordt voor het overgrote (85%) gedeelte bevolkt door Franse scholieren en studenten die tot diep in de nacht (ehhh, vroeg in de ochtend) feestend door het appartementengebouw banjeren. Over het algemeen met skischoenen nog aan. Veel lawaai dus. Daarmee is het dus niet geschikt voor mensen die na een lange dag skiën aan nachtrust toe zijn.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7roomsha bansie02-04-2012

Niet luxe, maar prima voor die paar dagen.

Algemene indruk is dat dit een wat oud complex is. Personeel bij boeking (in NL) was erg vriendelijk en behulpzaam en het personeel ter plaatste was dat heel zeker ook. Om de piste te bereiken moesten wij binnen het gebouw een trap oplopen, de lift in, dan een straat oversteken en tot slot nog 2 trappen opgaan. Juist in Frankrijk liggen zoveel accomodaties op of direct naast de piste dat dat wat veel moeite leek. Het appartement lag op de begane grond, waardoor wij vanaf ons terasje vooral uitzicht hadden op een enorme hoop afval die bewoners van hogergelegen etages blijkbaar over hun balkon hadden gegooid (t/m stofzuigermonden toe). Dit werd in de loop van de week - met de hand!! - door iemand opgeruimd. De ruimte zag er bij aankomst netjes uit en is tussentijds niet schoongemaakt. Wij hebben met korting kunnen boeken. Ik zou kritischer zijn als ik een veel hoger tarief had moeten betalen. Pluspunt: je hoort weining door de muren.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 7Jelle Therry02-04-2012

Lekker eenvoudig

Lekker eenvoudig appartement en ideaal om met en stel vrienden naar toe te gaan. Koken hebben we niet gedaan in t appartement. Qua sfeer is alles zeer basic, Frans en verouderd. Indien je daar niet om geeft en lekker goedkoop wil gaan skien, zeker een aanrader. Gelegen op 100m van de skipiste, bakker, kroeg en winkeltjes.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 0Nicolas02-04-2012

Mooie zonnnige studio maar rumoerig!

Studio was weinig op aan te merken (hoewel er het 1 & ander ontbrak in de studio) maar er was nogal veel lawaai op de gang 's avonds/ 's nachts...

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 5Flip06-03-2012

Algemeen ok, maar delen van appartement echt vuil.

Appartement was ruim en goed gelegen. De organisatie ter plaatse deed er alles aan om de nexchtelijke overlast van de studenten groepen in het zelfde gebouw (ook behorende tot touroperator) binnen de perken te houden. Waarvoor dank. Ik weet zelf hoe dat er aan toegaat vermits ik dit werk 10 jaar gedaan heb tijdens mijn studies voor een andere organisatie. Een minpunt van het appartement was de badkamer die ronduit vuil was, vooral het bad, met schimmelranden,... Vele dekens waren besmeurd met vlekken en dus niet bruikbaar (neem steeds men eigen lakens mee) Het terras was ook duidelijk niet gekuisd vermits het vol hing met gebroken eieren.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 6Maarten05-03-2012

Basic, maar ok. Veel geluidsoverlast!

Het appartement is op zich heel basic, maar ok. Als je je erop instelt dat je een weekje gaat skiën waarbij je het grootste gedeelte van de dag buiten bent, is het prima. Er zijn wel een aantal minpunten. Weinig keukengerei, slechte bedden/slaapbanken, badkamer snel nat door bewegend douche"gordijn"..... Ergste probleem vormt echter de geluidsoverlast. Het complex bevat veel jongeren die gerust de hele nacht enorme herrie kunnen maken.

Gereisd met partner in februari 2012

• 1de wachter jan02-02-2012

bruit +++++++++++++infernal

bruit:lawaai:niet te doen met een gezin met kinderen , dit komt door de bendes jongeren die elke dag fuiven in het appartement tot 4 uur in de ochtend

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 6chrashie12-01-2012

Redelijke plek voor last minute

Inchecken ging voor ons vlot, zorgen dat je vooraan staat ;-) Kamer zag er netjes uit, genoeg ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Bedden in de gang klap je 's avonds uit waar de kinderen dan op slaapten. Vanuit het gebouw ga je 's ochtends met skies naar links, trapje op en je staat bj Transarc. Voor de skilessen klein stukje verder lopen, en de allerkleinsten werden met een busje van ESF opgehaald. ESF had ook een mooi afgesloten terrein waar je langs kan skieen. Alleen 's avonds "last" van feestvierende jeugd. Oplossing: Om 23:00 de afwasmachine aanzetten, daarin verdrinkte het meeste lawaai wel. Wat ik dan wel opmerkelijk vindt: Als je als MAEVA stelt dat het tussen 22:00 en 08:00 "stil" moet zijn, moet je dat ook handhaven, anders heeft iedereen er gewoon schijt aan. Een antwoord als "dan moet je de politie bellen" lijkt me dan niet juist. Afwasmachine laat aanzetten hielp aardig

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 8Marita29-03-2005

Erg leuk appartement aan de rand van het centrum (200m). De skiliften liggen iets verder in het centrum. De appartementen zijn keurig verzorgd en best ruim. De service is uitstekend, erg vriendelijk personeel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005