Appartement Maeva Le Thuria

• Ligging t.o.v. pistes7,3

10 reviews over Appartement Maeva Le Thuria in het Nederlands

Met oudere kinderen

• Ligging t.o.v. pistes8

Waren bang gemaakt door de reacties op zoover. Oordoppen ingeslagen maar waren niet nodig. De jonge herrieschoppers zaten op 6e etage, wij op de 1e. Ver er vandaan dus. Turkije hoor je af en toe wat maar we hebben geen enkele avond last gehad. Keurige receptie die je goed help. Praktisch ingericht apr zeker met 2 kleinere kinderen. Hetuitklap stapelbed in het halletje is prima. Apt was gerenoveerd en zag er keurig uit. Keuken was compleet ingericht met voldoende pannen, bestek etc. Zelfs een 4-pits halogeen kooktoestel.

Enge rare is dat ze geen skiruimte hebben. Ski's dus elke dag mee in apt.

Alleen geschikt voor studenten

Elmar
11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Le Thuria wordt voor het overgrote (85%) gedeelte bevolkt door Franse scholieren en studenten die tot diep in de nacht (ehhh, vroeg in de ochtend) feestend door het appartementengebouw banjeren. Over het algemeen met skischoenen nog aan. Veel lawaai dus.

Daarmee is het dus niet geschikt voor mensen die na een lange dag skiën aan nachtrust toe zijn.

Niet luxe, maar prima voor die paar dagen.

roomsha bansie
  • Ligging t.o.v. pistes6

Algemene indruk is dat dit een wat oud complex is. Personeel bij boeking (in NL) was erg vriendelijk en behulpzaam en het personeel ter plaatste was dat heel zeker ook. Om de piste te bereiken moesten wij binnen het gebouw een trap oplopen, de lift in, dan een straat oversteken en tot slot nog 2 trappen opgaan. Juist in Frankrijk liggen zoveel accomodaties op of direct naast de piste dat dat wat veel moeite leek.

Het appartement lag op de begane grond, waardoor wij vanaf ons terasje vooral uitzicht hadden op een enorme hoop afval die bewoners van hogergelegen etages blijkbaar over hun balkon hadden gegooid (t/m stofzuigermonden toe). Dit werd in de loop van de week - met de hand!! - door iemand opgeruimd. De ruimte zag er bij aankomst netjes uit en is tussentijds niet schoongemaakt.

Wij hebben met korting kunnen boeken. Ik zou kritischer zijn als ik een veel hoger tarief had moeten betalen. Pluspunt: je hoort weining door de muren.

Lekker eenvoudig

Jelle Therry
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker eenvoudig appartement en ideaal om met en stel vrienden naar toe te gaan. Koken hebben we niet gedaan in t appartement. Qua sfeer is alles zeer basic, Frans en verouderd. Indien je daar niet om geeft en lekker goedkoop wil gaan skien, zeker een aanrader. Gelegen op 100m van de skipiste, bakker, kroeg en winkeltjes.

Mooie zonnnige studio maar rumoerig!

Nicolas
  • Ligging t.o.v. pistes10

Studio was weinig op aan te merken (hoewel er het 1 & ander ontbrak in de studio) maar er was nogal veel lawaai op de gang 's avonds/ 's nachts...

• Ligging t.o.v. pistes9

Appartement was ruim en goed gelegen. De organisatie ter plaatse deed er alles aan om de nexchtelijke overlast van de studenten groepen in het zelfde gebouw (ook behorende tot touroperator) binnen de perken te houden. Waarvoor dank. Ik weet zelf hoe dat er aan toegaat vermits ik dit werk 10 jaar gedaan heb tijdens mijn studies voor een andere organisatie.

Een minpunt van het appartement was de badkamer die ronduit vuil was, vooral het bad, met schimmelranden,...

Vele dekens waren besmeurd met vlekken en dus niet bruikbaar (neem steeds men eigen lakens mee)

Het terras was ook duidelijk niet gekuisd vermits het vol hing met gebroken eieren.

Basic, maar ok. Veel geluidsoverlast!

Maarten
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is op zich heel basic, maar ok. Als je je erop instelt dat je een weekje gaat skiën waarbij je het grootste gedeelte van de dag buiten bent, is het prima. Er zijn wel een aantal minpunten. Weinig keukengerei, slechte bedden/slaapbanken, badkamer snel nat door bewegend douche"gordijn".....

Ergste probleem vormt echter de geluidsoverlast. Het complex bevat veel jongeren die gerust de hele nacht enorme herrie kunnen maken.

bruit +++++++++++++infernal

de wachter jan
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

bruit:lawaai:niet te doen met een gezin met kinderen , dit komt door de bendes jongeren die elke dag fuiven in het appartement tot 4 uur in de ochtend

Redelijke plek voor last minute

chrashie
12-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Inchecken ging voor ons vlot, zorgen dat je vooraan staat ;-) Kamer zag er netjes uit, genoeg ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Bedden in de gang klap je 's avonds uit waar de kinderen dan op slaapten.

Vanuit het gebouw ga je 's ochtends met skies naar links, trapje op en je staat bj Transarc. Voor de skilessen klein stukje verder lopen, en de allerkleinsten werden met een busje van ESF opgehaald.

ESF had ook een mooi afgesloten terrein waar je langs kan skieen.

Alleen 's avonds "last" van feestvierende jeugd. Oplossing: Om 23:00 de afwasmachine aanzetten, daarin verdrinkte het meeste lawaai wel. Wat ik dan wel opmerkelijk vindt: Als je als MAEVA stelt dat het tussen 22:00 en 08:00 "stil" moet zijn, moet je dat ook handhaven, anders heeft iedereen er gewoon schijt aan. Een antwoord als "dan moet je de politie bellen" lijkt me dan niet juist. Afwasmachine laat aanzetten hielp aardig

2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg leuk appartement aan de rand van het centrum (200m). De skiliften liggen iets verder in het centrum. De appartementen zijn keurig verzorgd en best ruim. De service is uitstekend, erg vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maeva Le Thuria in Arc 1800, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maeva Le Thuria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.