vakanties Arc 1800

Reviews over Arc 1800

Geweldig, gevarieerd gebied!

Angelique, 4-1-2018

Heerlijk skigebied, sneeuwzeker. Ski-in / ski-put.

Voor iedereen wat wils. Wij waren met grote groep, kinderen (4 en 6), beginnende volwassen, gevorderden, skiërs, snowboarders. En iedereen heeft zich hier vermaakt.

De Mile8 in Arc 1800 is een leuke piste voor beginnende kinderen. Naast skiën kun je hier ook rodelen voor kinderen (Mile8) en hoger op de berg voor volwassenen.

Je kunt enorme tochten maken, Minimaal een half uur skiën voordat je weer een lift in moet. Voor echte skifanaten.

Wij zijn niet zo van de après ski, dus daar kan ik je niets over vertellen. Maar op het oog lijken er voldoende kroegen en discotheken te zitten.

Wij nemen onze boodschappen altijd mee voor een hele week (echte Hollanders hè), dit doen we niet om kosten te sparen, maar om tijd te sparen. Ieder dorp heeft wel een supermarkten en beneden in het dal zit een grote supermarkt, maar daar willen we zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn, dus hebben we alles bij ons.

Prima skioord, geen apres ski

kranenkampjes, 25-3-2015
    Een echt Frans skioord. Aardige sfeer, accommodaties allemaal aan de piste dus zo vanuit de skikelder de piste op. De aprés ski bestaat uit het drinken van drankje op een rustig terrasje. 's avonds laat (na 23.00 u.) is er wel wat nachtleven.

Mooie centrale ligging

Peter Fransen, 22-2-2015
    les Arcs 1800 ligt zeer centraal in een geweldig skigebied. Het draait om het skiën, voor de rest moet je er niet veel van verwachten. Uitgaansleven en après is zeer beperkt.

Mooi skigebied

chrashie, 13-1-2014
    Mooi, maar na 3x wel toe aan wat nieuws. Skiliften zouden eens geupgrade kunnen worden. Je kan niet hotel na hotel bouwen en niet de liftcapaciteit uitbreiden
Arc 1800 scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews