We hebben een aantal aanbieders voor Arc 1800 voor je op een rij gezet:

Reviews over Arc 1800

Geweldig, gevarieerd gebied!

Angelique,
    4-1-2018

Heerlijk skigebied, sneeuwzeker. Ski-in / ski-put.

Voor iedereen wat wils. Wij waren met grote groep, kinderen (4 en 6), beginnende volwassen, gevorderden, skiërs, snowboarders. En iedereen heeft zich hier vermaakt.

De Mile8 in Arc 1800 is een leuke piste voor beginnende kinderen. Naast skiën kun je hier ook rodelen voor kinderen (Mile8) en hoger op de berg voor volwassenen.

Je kunt enorme tochten maken, Minimaal een half uur skiën voordat je weer een lift in moet. Voor echte skifanaten.

Wij zijn niet zo van de après ski, dus daar kan ik je niets over vertellen. Maar op het oog lijken er voldoende kroegen en discotheken te zitten.

Wij nemen onze boodschappen altijd mee voor een hele week (echte Hollanders hè), dit doen we niet om kosten te sparen, maar om tijd te sparen. Ieder dorp heeft wel een supermarkten en beneden in het dal zit een grote supermarkt, maar daar willen we zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn, dus hebben we alles bij ons.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima skioord, geen apres ski

kranenkampjes,
    25-3-2015

Een echt Frans skioord. Aardige sfeer, accommodaties allemaal aan de piste dus zo vanuit de skikelder de piste op. De aprés ski bestaat uit het drinken van drankje op een rustig terrasje. 's avonds laat (na 23.00 u.) is er wel wat nachtleven.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Volgende keer terug!

voorsche,
    23-2-2013

Dit skigebied is wel zo compleet. Met de pasutbreiding voor La Plagne raak je niet uitgekeken. In een week red je niet alle pistes, er is zoveel keus. Ideaal voor maken van tochtjes. Ondanks seizoen is personeel van liften en horeca zeer vriendelijk en hulpvaardig.

En de horeca op de pistes is kort gezegd: geweldig. Het zijn luxe bergchalets die allemaal een eigen sfeer, muziek en uitstraling hebben.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

koel en zakelijk plaatsje

ikke,
    29-3-2010

+punten: gratis shuttle bussen tussen de verschillende plaatsen / uitgestrekt skigebied

-punten: verouderde liften / blauwe pistes hebben teveel rode stukken / ongezellig centrum met teveel sportwinkels, plaatselijke specialiteitenzaken en horecazaken / weinig animo / niet echt gezellig

Gereisd met partner in maart 2010

Een top gebied

Tim van Werven,
    27-8-2007

Een top gebied. 200 pistekilometers. Je kunt ook met een opgewaardeerde skipas naar La Plagne, maar het gebied is groot genoeg. Veel akkomodaties liggen aan de piste. Goede liften met snelle aansluitingen. Dit gebied ligt zeer gunstig waardoor de lifttijd tijd een minimum beperkt wordt. Een echt aanrader.

Gereisd anders in augustus 2007
Arc 1800 scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews