Sorteren

vakanties Arc 1800

Reviews over Arc 1800

Top complex direct aan de piste!

Angelique
    4-1-2018

Voor de tweede keer in dit complex gezeten. In 2013 zaten we hier al eerder met 6 personen (4 volwassenen en twee kinderen ) in een drie kamer appartement. Toen was het complex nog volop in aanbouw. Kamers waren helemaal nieuw en sommige gebouwen stonden er nog niet.

Afgelopen jaar weer geweest, nu met een groep! Hierdoor hadden we twee appartementen nodig. Helaas waren deze niet naast elkaar gelegen (wel aangevraagd). Wederom hadden we een driekamer appartement, maar dit appartement was duidelijk een stuk kleiner dan in 2013. Bij aankomst bleek dat de tegeltjes in de badkamer los zaten, ook het aanrechtblad lag los en gaf in eerste instantie geen prettig gevoel. .Hier na het inchecken direct melding van gemaakt, ondanks dat het complex nagenoeg vol zat werd er toch geregeld dat we een ander appartement kregen, (wel op dezelfde verdieping als onze familie, maar helaas nog steeds niet naast elkaar)dit vanwege het feit dat we kleine kinderen bij ons hadden en dat ze geen problemen wilden. Dit appartement was een stuk ruimer en te vergelijken met ons eerder bezoek. Wij sliepen op een kamer met de kinderen op een luchtbed op de grond naast ons(kamer was hier groot genoeg voor) en ander koppel in andere slaapkamer, hierdoor de woonkamer altijd vrij en geen zooi in de woonkamer. Beide kamers hadden eigen badkamer met wc en bad/douche.

Parkeergarage onder complex super, zwembad in complex ook heerlijk. Uiteraard wat druk na een skidag, maar is verder goed te doen. Watertemperatuur is goed, maar lucht is vrij koud. Er zit ook een bakkertje op loopafstand, hierdoor hoef je niet steeds helemaal naar het centrum. (Wij hadden alle boodschappen voor de hele week bij ons en hoefden dus ook niet tussendoor naar het centrum van 1800. Door komst van gondel bij hotel is het centrum nu ook goed te bereiken.

Wij zijn fan van les arc als skigebied. Dit hotel ligt op een sneeuwzekere hoogte, waardoor je altijd het hotel in en uit kunt skiën. Kids (nu alweer 5 en 7) gaan weer op les bij ESF! Hier geen Nederlandse leraren, maar er spreekt altijd wel iemand een paar woordjes Nederlands. Zitten ook altijd wel bij andere Nederlandse kindjes in het klasje en skileraren doen echt hun best om ook de Nederlandse kindjes het skiën onder de knie te krijgen.

Dit jaar gaan we voor de derde keer naarArc 1800, met zoveel diversiteit in pistes willen wij voorlopig niets anders meer!

Geweldig

Berry
    5-12-2017

Prachtig skigebied. Ook voor de kilometervreters. Soms wat stukken met paden die erg vlak zijn en dus lastig te snowboarden. Vooral als de vaart er dus een beetje uit gaat.

Buiten dat, mooie pistes met voldoende horeca onderweg.

Wij moesten met het treintje een stuk naar boven. Dat was soms even wachten en soms volle bak.

Maar ach, je bent op wintersport, dus wat boeit het.......

Geweldige ligging

Ingrid
    16-3-2017

Geen minpunten, absoluut een aanrader voor wintersport. Ski in, ski put.

goede appartementen aan de piste

Henk
    13-4-2015

appartement gelegen boven les Arc 1800 aan de piste. prima inpandige parkeergarage, groot zwembad, fitness, sauna.

Probleem achteraf na weggaan. Er werd extra sleutel locker in rekening gebracht die nooit is gekregen. Bij balie werd bij komst gezegd dat er altijd 1 sleutel werd afgegeven. Altijd bij komst opgave laten afgeven van hetgeen werd ontvangen!

Prima verblijf, super service

kranenkampjes
    25-3-2015

Le Belmont is prima gelegen binnen Arc 1800 en direct aan de piste. Alles binnen handbereik. Appartementen zijn netjes maar niet groot, wij hadden een 5 persoons app. met 3 personen, dat heb je wel nodig. Slaapbank is van redelijke kwaliteit, kan slechter. Alles is aanwezig ook complete keukeninrichting. Ontvangstsetje met theedoeken, schoonmaakspullen, vaatwasblokjes etc. Wifi moet je betalen. Televisie alleen Franse zenders. Zeer behulpzaam en meewerkend personeel. Konden direct om 9 u. 's morgens al over de kamer beschikken en mochten de laatste dag ook gewoon de kamer tot 6 u. 's avonds houden zodat we nog lekker konden douchen na het skiën. Extra handdoekenpakket zonder extra kosten. Skikelder met schoendrogers. Kortom: zeker een aanrader!

Arc 1800 scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 reviews