Géén boekingskosten

Appartement Le Roc Belle Face

FrankrijkRhône - AlpsArc 1600

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Le Roc Belle Face voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

10 Reviews over Le Roc Belle Face

• 6Rik van Dijk06-03-2017

Zwembad heel vies, verder was een prima verblijf.

Wij waren met 7 vrienden in een appartement, de laatste 4 dagen hebben wij hier na het boarden ook in het zwembad en de jacuzzi gelegen. Toen we thuis kwamen hadden er 4 van de 7, de 4 die het meest gingen zwemmen, last van rode bulten die pijnlijk zijn. Deze rode puistjes zaten onder de oksel, schaamstreek en op de handen. Na een klein beetje onderzoek te doen kwamen we erachter dat het hot tub folliculitis is. Dit is een huidaandoening die je krijgt als je in een niet zuiver zwembad rondzwemd.

Verder een prima verblijf.

• 4Toon02-03-2014

Nooit meer dit appartement

Naar je appartement toe is buitenom, over een Bijlmermeer achtige sfeerloze galerij en lift....als je hoger dan de 5e verdieping zit moet je op de 5e uitstappen en over een stuk galerij lopen naar lift 2 :-( De liften zijn bijna altijd druk.... in de ochtend of vanaf 1600 uur moet je echt een kwartier uitrekken. Op de wisseldagen wel 30 min..dan staan mensen echte op elke verdieping op de lift te wachten. Bij de receptie moet je ook een half uur uittrekken want dit is altijd heel erg druk. Appartement zelf is prima! 1 grote handdoek en 1 kleine voor een hele week vinden wij ech te te weinig, zekers als je ook gaat zwemmen en of gebruik gaat maken van de sauna. Stokbrood service is prima, heerlijk vers stokbrood voor 1,05. De jongen van 15 en 16 jaar vonden het zwembad prima, zelf geen gebruik van gemaakt..te ver/buitenom en te druk. Appartement ligt prima bij de ski piste.

• 7heer Kampen26-02-2014

Mooi gebouw maar veel wachten

Bij aankomst ellenlange uitleg en veel onduidelijke formuliertjes. Daardoor een enorme opstopping voor de balie. Daarna wachten voor de lift op spitsuren. Bij aankomst en vertrek dus maar 8 trappen naar boven en beneden de bagage gesjouwd. De inrichting van het complex is verder prima verzorgd en zonder al dat wachten een echte aanrader.

• 10van den broeck02-02-2012

Beste accom ooit!

Zeer prachtige accommodatie. Snowboarden overdag en s' avonds genieten van het appartement + zijn faciliteiten!

• 8Richt09-02-2011

Fantastische vakantie! Aanrader!

De eerste week van februari zijn wij met 2 stellen (leeftijd 25 tot 28) in Le Roc Belle Face geweest. Het was een fantastische vakantie, mede door het prachtige appartement! Erg luxe ingericht en vriendelijk personeel. Enige kleine nadelen zijn de iets harde bedden en er zijn weinig liften, die ook nog erg klein zijn, beschikbaar voor een groot appartementen complex. Ook is er in Arc 1600 geen apres-ski, dit is wel in Arc 2000. Maar dit mag echt niet de reden zijn om hier niet naar toe te gaan! Wij zaten in een 8-persoonsappartement en hadden daarom twee etages (slaapkamers boven), met uitzicht op de piste. Het skigebied is schitterend en de fransen erg vriendelijk (dit is in andere gebieden van Frankrijk wel anders!)

Echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

• 7Krista26-03-2010

Voor liefhebbers van knalharde bedden!!

Deze gallerij-appartementen zijn voor Franse begrippen ruim, modern en compleet ingericht maar de bedden zijn van het type: knalhard schuimrubberen matras op een houten lattenbodem zonder vering. De bedbank in de woonkamer sliep helaas al niet veel beter en dit is echt een misser voor zo'n mooi complex.

Uitzicht en bereikbaarheid verschilt sterk per appartement. Zo zaten wij op de 14e verdieping en moesten we elke dag 2 liften nemen en 2 gallerijen overstruinen met ons materiaal voordat we ons appartement bereikten. Ski-lockers lagen op de 13e verdieping dus die hebben we niet gebruikt. Ons uitzicht was de achterkant van gebouw D en E. maar we hadden tot 6 uur zon.

Eenmaal buiten heb je direct 2 skiliften tot je beschikking en de funiculaire (treintje). Ook ben je zo bij de bakker en de Spar etc. De faciliteiten zijn goed maar helaas buitenom over de gallerij bereikbaar en slechts 1 kleedhokje bij het zwembad.

Wij raden dit complex af vanwege de bedden en onlogische indeling!

• 8Peggy en Ingrid24-03-2010

Mooie appartementen vlakbij lift

We komen al jaren in Frankrijk en zijn bekend met de zeer kleine, karig ingerichte, uitgeleefde studio's en appartementen voor twee personen, vandaar dat we de laatste jaren een vier-persoons, wat luxer appartement boeken voor ons tweetjes. Je hebt dan een aparte slaapkamer. Het appartement overtrof al onze verwachtingen. Naar Franse begrippen erg luxe ingericht. Weliswaar ontbrak er her en der nog wat aan de inrichting, maar na melding bij de receptie was dit zo geregeld. De keuken was zeer goed uitgerust met vaatwasser en combi-magnetron/grill en een LCD TV. De bedden waren heel erg goed, heerlijke dekbedden en goede 'Nederlandse' kussens. Het uitzicht vanuit elk appartement is prachtig. De stoeltjeslift ligt op nog geen 100 meter. Vanuit het complex kun je skieën naar de lift (beetje prikken). Onderaan het complex vertrekt de gratis trein (wel een skipas nodig) naar Bourg-St-Maurice.

De mensen aan de receptie waren erg vriendelijk, maar dat komt misschien omdat wij Frans spreken, alhoewel we ze ook naar anderen in de Engelse taal vriendelijk vonden. De skilockers liggen op verschillende etages, onpraktisch, maar wel goed en afgesloten, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we onze ski's en schoenen op het balkon parkeerden zodat ze goed konden drogen. Het complex heeft een broodservice, zodat je elke ochtend vanaf 8.15 uur vers brood kunt ophalen (wel reserveren). Aangezien Les Arc 1600 autovrij is, hebben we uit voorzorg een parkeerplek in de overdekte garage van Le Roc Belle Face gereserveerd, kosten € 49 per week. Dat is wel een aanrader.

Je auto staat droog en als je hem op niveau O parkeert dan sta je vlakbij de liften naar de appartementen zodat je niet zo ver met je bagae hoeft te zeulen. De sauna en het zwembad waren open en daar werd goed, door anderen, gebruik van gemaakt. Wij raden dit complex zeker aan.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Wesseling09-02-2010

mooi nieuw appartement direct aan de piste!

Begin januari 2010 1 week op wintersport gegaan. De appartementen liggen direct aan de piste. Duidelijk te zien dat alles nieuw is. Prachtige badkamers met ligbad. Ruime net ingerichte slaapkamers en huiskamer. Tip: vanaf de thalys ga naar Arc 1600 met treintje vanaf het station en NIET met de bus. Treintje is maar 10 min en je stapt direct uit bij het appartement.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 4C.E.J. Bontenbal10-01-2009

Niet doen - nog niet af!!!

Le Roc Belle Face wordt ooit vast een prachtig appartementencomplex. Maar het is verre van af. We zijn er net na de kerst geweest. Er mankeerde van alles. Belangrijkste: geen water eerste dagen en geen liften die het deden. We moesten maar liefst 321 treden traplopen voordat we (buiten om) in ons appartement binnen konden. Appartement zelf is prima en voor Franse begrippen ruim. Uitzicht ook prachtig. Maar voorlopig valt er nog veel te bouwen en af te maken. Hebben ze nog maanden voor nodig. Service bij receptie vond ik belabberd. We werden niet serieus genomen.

• 1john31-12-2008

rampsenario apartementen z water

nieuw complex net opgeleverd ,wat niet af is.zaterdag aangekomen herhaalde malen beloofd dat er waterleidingdruk i d apartm zou komen,niet dus op maandag weer terug naar ned 2300km voor niets gereden. geen zwembad/sauna,liften klaar. hadden ze maar afgebeld,waren we niet vertrokken.informeer voor vertrek omtrend de afwerkingsstaad vh complex

• 6Ligging t.o.v. pistes

Appartement Le Roc Belle Face info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)