Hotel Moulin de la Brevette

Kleine hotelsWeer vandaag26°9°
Hotel Moulin de la Brevette
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de la Brevette voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Moulin de la Brevette in het Nederlands

Goed onderomen voor tussenstop!

Maaike, 13-3-2014

Wij hebben hier overnacht als tussenstop voor de skivakantie. Helemaal goed! Zo'n 10-15 minuten vanaf de snelweg dus geen herrie.

Goede kamers, die van ons was net gerenoveerd.

Niet heel ruim, maar hoeveel heb je nodig voor een overnachting.

Wij kwamen later aan, na 21.00 uur, de sleutel werd klaar gelegd dat we erin konden.

Ontbijt was prima. Vers brood, verschillende soorten beleg (zoen en hartig) en koffie / thee / sap / choco pakken zoveel je wilt.

Vriendelijke mensen.

Je zou er zelfs kunnen verblijven voor meer dan 1 nacht.

Is op het platteland. Zitjes buiten op het erf en speelruimte (schommels en trampoline) voor de kinderen.

Wij zouden hier zo weer naartoe gaan. Niets op aan te merken!

Wederom een goede tussenstop

maesendesombreff, 4-8-2013

Op een twintigtal minuutjes van de Autoroute du Soleil, een uurtje boven Lyon, ligt deze mooie tussenstop. Een hotel met familiekamers, een vriendelijke ambiance en mooi gelegen temidden van de landerijen. Voor ons inmiddels een vaste tussenstop op weg naar het zuiden. Prijs-kwaliteit is prima, verwacht geen luxe maar wel goede basic kamers. De eigenaren investeren ieder jaar weer in het heel geleidelijk upgraden van hun accommodatie. Zeer vriendelijke bejegening, flexibele aankomst en vertrektijden en sinds dit jaar ook de mogelijkheid om te eten (kleine kaart). Ook wat dat betreft geen luxe maar een prima basic maaltijd als je geen zin meer hebt om voor je diner naar het nabijgelegen Pont de Vaux te rijden.

Gastvrij hotel, voor herhaling vatbaar!

De Groot, 3-7-2013

Zeer gastvrij hotel met gezellige franse sfeer. Prima voor een overnachting op doorreis maar ook leuk voor een nachtje meer. Gezellig terras en mooie omgeving. Goede parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke eigenaren. Spreken ook een beetje engels. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt is goed en je kunt er ook een (eenvoudige) maaltijd nuttigen. Wel prettig na een lange reis. Zeker voor herhaling vatbaar.

prima overnachtingshotel

margret, 10-8-2012

Dit hotel is een prima overnachtingshotel voor doorreis route soleil

20 minuutjes vanaf de de route soleil, bevindt je je middenin de natuur

Erg vriendelijke eigenaars (spreken heel klein beetje engels)

Wij hadden een familiekamer (5 personen) geboekt en die was prima

Het hotel is niet duur, omdat er verder niet heel erg dichtbij een eetgelegenheid is, zullen de meeste gasten in het restaurant eten, hier weten ze de prijs dus wel lekker te rekenen. Maar het eten is wel goed. Ontbijt simpel.

Perfecte stop aan de Route de Soleil

maesendesombreff, 18-9-2011

Op zoek naar een veilige stop langs de autoroute en ook nog eens romantisch en kindvriendelijk? Dan is dit het perfecte hotel. Een klein uurtje boven Lyon, twintig minuutjes van de autoroute af en mooi gelegen tussen de velden, ligt dit hotel met een goede prijs-kwaliteit-verhouding. De kamers zijn basic en schoon tegen een goede prijs (€ 90,-- voor één nacht met vijf personen). Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende en de prijs is alleszins redelijk (€ 8,-- per volwassene, € 5,-- per kind). Het hotel heeft - als het goed is - volgend jaar een eigen restaurant maar tot die tijd hebben ze een uitstekend netwerk van restaurantjes in de buurt. Voor kinderen zijn er een schommel, trampoline, voetbaltafel en speelhuisje. Een absolute aanrader.

Fantastische overnachting op doorreis.

Bjorn Stommels, 17-5-2010

Erg leuke lokatie; echt weg van de snelweg. In alle rust even bijkomen, ontbijt en dan verder naar je bestemming. De eigenaresse is echt een kanjer. erg vriendelijk en toegankelijk. Echt een thuis voor een dag.

Erg mooie lokatie, om je reis naar Zuidfrankrijk even te onderbreken. Maar was zelfs met een navigatie wat moeilijk te vinden. Erg aardige eigenaars.

Prima hotel op weg naar Zuid Frankrijk

Carla Mesken, 28-1-2006

Prima hotel op weg naar Zuid Frankrijk. Eenvoudig maar heel schoon. Ontbijt voor Franse begrippen prima. De eigenaren Thierry en Sylvie doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Vroeger was het een oude water molen. Er zijn 17 kamers en 2 studio 's voor langer verblijf. Voor een paar dagen langer is de omgeving prachtig.

Zonder navigatie is het wel moeilijk te vinden.

Parkeerplaats naast het hotel (geen kosten).

Op een paar km. afstand is een klein dorpje waar je kunt eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin de la Brevette in Arbigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin de la Brevette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moulin de la Brevette scoort een 8.67 uit 10 op basis van 10 reviews.