Vakantiehuis Domaine Renard

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Aouste-sur-Sye (Drome)

Op vakantie geweest naar Domaine Renard?

9.2Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

16 reviews over Vakantiehuis Domaine Renard

• 10Ingrid11-07-2017

Aanrader,Top lokatie

Je gaat een relaxen vakantie tegemoet!!!! Prachtige gites.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 9Witte16-02-2015

Heerlijke plek!

Domaine Renard is sinds 2014 van een leuk jong Frans stel, die overigens heel goed Engels spreken. We hadden de gite aan de voorkant (gite Vercors) zodat je heel veel privacy hebt met een supergroot terras. Keuken die van alle gemakken is voorzien, nu eens een keer niet maar 4 messen en vorken maar nog meer dan thuis! Fijne bedden ook. Zijn er dan ook nog nadelen? De bakker is niet om de hoek en bij het zwembad staan niet al te veel ligstoelen, maar ach, op je eigen terras staan er volop. Al met al een goede locatie om de Drome te verkennen. tips: wandelen in het Foret de Saou, kanoen op de Drome en lekker eten. Goede restaurants zijn er volop (ook met kinderen), vraag de eigenaren naar de tips! Eigenaren dringen zich geen geenszins op, maar zijn er wel voor je als je vragen hebt. Omdat er geen gasten na ons kwamen mochten we zelfs tot zondag blijven zodat we een 'zwarte' zaterdag terug konden vermijden. Prijs/kwaliteit meer dan prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Te Braak07-08-2014

Erg nette gite op top locatie

Wij waren in de gite Vercors, waarbij het terras niet aan dat van de eigenaren grenst, maar vrij uitkijkt over het mooie landschap. Huisje is erg ruim, met 2 aparte slaapkamers ruime woonkamer en badkamer. Interieur is vrij nieuw (paar jaar) en ook erg netjes en heeft ook vaatwasser en wasmachine. Ligging is vrij met leuk zwembad en Crest op ca. 4 km afstand. De nieuwe Franse eigenaren zijn een leuk gezin en gastvrij en spreken goed Engels. Het is ons zeer goed bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10marcel17-09-2013

Top!

Erg vriendelijke gastheer en -vrouw. Voldoende parkeerruimte en een ruim zwembad. Zeker een aanrader voor families met kinderen!

Gereisd in augustus 2013

• 8Ria27-08-2013

Weinig privacy

Gite Renard ligt op een mooie plek in de Drome. Het zwembad is super en het tweepersoonsbed ook. Bij slecht weer is de woonkeuken te klein . Als keuken doet het prima dienst . Het terras is mooi , maar grenst aan het terras van de eigenaars, waardoor je weinig privacy hebt. Jan en Tiny zijn gastvrije mensen. Alleen als Jan de luikjes wil schuren op jouw gehuurde terras, doet hij dat zonder overleg en ook kun je wakker worden van de schoonmaakhulp die 's morgens om 8 uur het terras gaat stofzuigen. Maar het ziet er wel keurig en schoon uit.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Piet20-08-2012

Prima plek voor een rustige en mooie vakantie

Bij Jan en Tiny hebben wij het prima naar onze zin gehad. De gite is prima, met nederlandse sateliet tv. Het zwembad erg fijn, zonder chloor en behoorlijk formaat wat het zwemmen veraangenaamd. Het is er rustig, waardoor het misschien voor kinderen die het campingleven gewend zijn, wat te rustig kan zijn. Maar heb je daar geen problemen mee, dan zit je hier prima. Jan en Tiny zijn zeer behulpzaam en gastvrij. De omgeving is prachtig evenals het klimaat, en er is genoeg te doen. Het is uiteraard geen strandvakantie, maar de omliggende plaatsen en het natuurschoon bieden voldoende mogelijkheden voor het nodige vertier. En mocht je een keer niets willen doen, dan kun je je bij het zwembad ook prima vermaken. Jan en Tiny, bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Sandra10-08-2012

Echt een aanrader!

Bij Jan en Tine hun Gite du Renard voel je je als een god in Frankrijk. De Gite is netjes en van alle gemakken voorzien. Een heerlijk zwembad voor de deur. Mooi vergezichten vanuit de tuin. Jan en Tine zijn zeer gastvrij. Komen met tips met wat er in de omgeving allemaal te doen is. En niet te vergeten met lekker fruit van de boer. Je komt er heerlijk tot rust en doordat de Gite zo centraal in de Drome ligt kun je vanuit de Gite zo naar de Drome om dammetjes te bouwen met de kids, maar ook naar de markt in Die of wandelen in de Vercors, wat een geweldig moor gebied is. Wij hebben genoten en wij kunnen deze Gite dan ook zeker aanraden om heerlijk onbezorgd vakantie te vieren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Marcel Beentjes04-08-2012

Très Bien!

Zon, rust en ruimte, alles is er. Vermaak ook! Namelijk: de hond. Ik heb 3 weken echt goed uitgerust na zo'n inspanning in Nederland. Locatie: TOP! Voor iederéén een aanrader. En last van andere gasten: 0.0%! Ook is het met de auto, trein en vliegtuig goed te doen. Vooral de trein! Het is mogelijk om vanaf nederland en België in de maanden juli en augustus zonder overstap te reizen naar valence TGV. U reist dan met ThalysSOLEIL. Eenmaal op Valence aangekomen, kunt u per gehuurde auto of breng/haal service naar Domaine Renard. In totaal is het van Schiphol tot Aouste slecht 5:45 uur. Treinkaartjes zijn al vanaf 60,- euro (enkel) te boeken.

Domaine Renard is gewoon de juiste vakantiebestemming dat al jaren lang successen boekt met zeer tevreden gasten.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Anne Pluk01-07-2012

Een prachtige locatie van alle luxe voorzien

Wij zijn vandaag teruggekomen van twee weken Domaine Renard. Het was heerlijk! De gastvrijheid, het zwembad, het uitzicht, de Gite, het uitzicht, de prachtige omgeving, echt niets op aan te merken. Tiny en Jan, super bedankt voor deze geweldige twee weken. Ook namens onze kinderen. Geef Kitty en Tijger een dikke knuffel van ze.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Bep12-06-2012

Fantastische plek

Een prachtige lokatie, mooi zwembad, en prachtig Gite, bij gastvrij nederlands echtpaar, met overweldigend uitzicht!! En topper!! Vlak bij parc du Vercors, Drome, en Die.

Gereisd met partner in januari 2012

Vakantiehuis Domaine Renard info