Bed and Breakfast L'Angelot

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast L'Angelot

• 10Mark en Nicky18-08-2015

Romantisch en authentiek

Alles waar je van tevoren op hoopt tref je bij l'Angelot. Het begint al bij het prachtige huis, dat mooi tussen de bossen ligt en hierdoor een gevoel van rust en privacy geeft. De kamers zijn gezellig, superschoon en speels en stijlvol ingericht: veel antieke meubelen, zonder dat het oubollig aandoet. Ilse en Fons zijn fijne mensen, zijn er altijd wanneer je ze nodig hebt en zorgen voor een ongedwongen sfeer. 'S ochtends versgeperst sinaasappelsap met verse croissantjes en gezellig tafelen met de andere gasten. Verder is het zwembad goed onderhouden (wordt elke dag verschoond) en staan er fijne ligstoelen en parasollen. In de drie nabijgelegen stadjes kan je heel lekker en gevarieerd eten (ook voor vegetariërs). Top!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Beppie08-08-2015

Idyllisch

Toen we bij Fons en Ilse in L'Angelot waren, dacht ik telkens: "Dit wil ik mijn kinderen laten zien!". Ik ben werkelijk helemaal weg van het huis, de tuin, het uitzicht en de omgeving. Je vóelt de authenticiteit. Bovendien was het ook nog heel gezellig met Fons en Ilse en de andere gasten. Ik hoop nog eens terug te komen (en dan misschien met kinderen).

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Hans van der Sloot13-05-2014

Rust :-)

Genoten van een heerlijk week bij Fons en Ilse. De omgeving is werkelijk prachtig en de indrukkende natuur brengt je tot rust. In plaats van files, tablets, whatsapp en e-mail boeken lezen face to face gesprekken.

Voor iedereen die wilt weten hoe het leven ook kan zijn zonder de hectiek waarin vele van ons zich begeven aan absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Sven Volkers11-05-2014

Zeer bijzondere locatie in de prachtige Ardèche.

Vanaf L'angelot, heb je een uniek zicht richting Antraigues. Mooie looproutes, vergezichten en prachtige natuur kenmerkt deze bijzondere chambres d'hote. Een mooi oud gebouw, leuke karaktervolle kamer en goede service heeft ons een aangenaam verblijf opgeleverd.

Gereisd met partner in september 2013

• 9peter kolvers03-05-2014

heerlijk ontspannen

Geweldige ontvangst met drankje. Vervolgens door Ilse persoonlijk naar onze kamer gebracht, die origineel en met smaak was ingericht. Bij het buitenkomen van onze kamer hadden we een spectaculair zicht op het dorpje en het zwembad. 'S avonds zijn we op aanraden van ilse gaan eten in la montagne, een leuk restaurantje op het dorpsplein waar je voor Belgische normen lekkere menu's kan krijgen voor een zeer eerlijke prijs. Volgende morgen aangeschoven aan de ontbijttafel, alwaar lekkere baguettes en huisgemaakte confitures ons van de nodige energie voorzagen. Spijtig genoeg hadden we slechts 1 nacht geboekt daar we op doorreis waren, maar we komen zeker terug om eens een week van deze prachtige locatie te genieten! !!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Mevr. Sieben27-04-2014

Unieke locatie, uniek uitzicht

Wat ben ik blij dat vrienden ons attendeerden op l'Angelot! Als je van rust, nog vrijwel ongerepte natuur, authenticiteit, en uiteraard van de Ardèche houdt, dan is deze gîte beslist de moeite van een bezoek waard. Het op een heuvel gelegen huis biedt aan hen die aan stilte de voorkeur geven alle kansen. In de namiddag terug van een dagtocht door de Ardèche is het heerlijk om in de grote tuin de dag nog eens de revue te laten passeren, of een frisse duik te nemen in het zwembad om vervolgens languit in de laatste zonnestralen te sluimeren. Als je daarna je ogen opent ben je weer bewust van het prachtige uitzicht middeleeuws Antraigues, net als jij zwijmelend in de avondzon. Antraigues heeft een aantal prima restaurants, waar gîte eigenaars Alphonse en Ilse je een keuze uit kunnen laten maken. Een aantal malen per week kookt Ilse voor de gasten en wordt gezamenlijk gedineerd op het grote terras: Voor ons telkens een dierbaar hoogtepunt van ons verblijf in l'Angelot. 'n 1e Klas aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Eddy Smet26-11-2012

Fantastische plek en 'a reum with a vieuw'

Fantastische plek om te vertoeven, in alle rust temidden van de kastanjeboomgaard met een schitterend uitzicht op het dorpje Antraigues. Een dorpje met amper 800 inwoners, maar met enkele heel goede restaurantjes ! In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken en als je dan terug thuis komt (thuis, want bij Ilse en Fons is het echt thuiskomen), vind je in de gastenfrigo een lekker biertje om het stof door te spoelen, tenzij je meer van de aangeboden streekwijn houdt. En er is ook nog die gezellige plek aan het zwembad, waar we, niettegenstaande begin oktober, nog lekker konden zonnen ! Zou het hier zijn dat de uitdrukking 'leven als God in Frankrijk' ontstaan is ?

Gereisd met partner in september 2012

• 9Marjon15-11-2012

Heerlijke plek en schitterend uitzicht!

het is echt thuiskomen bij l'angelot! Mooie omgeving, veel wandel mogelijkheden. Dicht bij het dorp Antraigues, met een gezellig pleintje en enkele leuke restaurantjes. Fantastisch uitzicht vanaf het huis naar het dorp. Ilse en fons zijn fantastische mensen die het hun gasten graag naar de zin maken. Ilse kan ook heerlijk koken trouwens! De kamers zijn gezellig ingericht en zien er keurig uit! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral vriendelijk, gezellig, sfeervol! En als je een beetje sportief bent: een beetje klimmen en dalen maar naar het dorp en terug is heel goed te belopen! Echt niet ver!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Bed and Breakfast L'Angelot info