Camping Les Portes du Beaujolais

Camping Les Portes du Beaujolais
6,9

4 tips over Camping Les Portes du Beaujolais

Tristan Tjerks, 19-9-2013
Neem zelf een kinderbed en dergelijken mee.
Anoek B., 22-4-2013
Aan te raden als u Lyon als culture stad wil bezoeken zonder in de stad zelf te hoeven logeren, het platteland op een stukje rijden van de stad. Perfect.
Richard, 13-8-2012

1. Lyon bezoeken bij avond (prachtig verlicht,fantatstisch uitzicht), je kunt de auto boven bij de kathedraal gratis parkeren.

2. Wandelroute 10 uit boekje, Fronteras naar Theize. Een mooie indruk van beaujoliais-streek, en daarna Oingt (bijzonder mooi dorp) bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Portes du Beaujolais voor je op een rij gezet:

Lisette, 7-4-2012
bezoek eens de gezellige dorpjes en stadjes in de heuvels rondom Anse, de stad Villefranche is erg geschikt om te shoppen!