Reviews over Annonay (Ardeche)

erg goed

Arne Bakker,
    13-9-2015

voor onze reis naar zuid frankrijk hotel geboekt als overnachting tussen de reisdagen. Wat heerlijk dat het hotel een zwembad heeft. Hier hebben we dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Kamer was prima, en het ontbijt en diner waren even goed. bereikbaarheid oke, circa 15 minuten van de snelweg.

Ideaal om tot rust te komen ... probleem keuken !!

Koen,
    5-8-2015

Mooi hotel.

Reeds de twedee keer dat we er naartoe gingen.

Zeer goed om tot rust te komen ... minder als je echt veel wil bezoeken !

Verzorgde kamers, mooi zwembad, goed personeel.

Maar ...

Probleem met menu. Hele week keuze in 1 menu maar !!!

Dat was er echt over. Het hotel zat vol Belgen en iederen had dezelfde opmerking.

Chef kan koken hoor maar je kan niets kiezen !

Heel heel spijtig !!!

Prachtige locatie!

Loes Schelmans,
    5-8-2013

We hebben hier 5 prachtige dagen verbleven. Het hotel is proper en modern ingericht. De omgeving en het uitzicht zijn magnifiek. Het hotel ligt in een groene omgeving maar er zijn voldoende winkels in de buurt.

Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Ze spreken ook goed Engels ook al zijn het Fransen.

Deze accommodatie scoort zeer goed qua prijs/kwaliteit.

Het restaurant was van topniveau. Enkel 2 opmerkingen: zeker geen tiramisu nemen, dit gerecht verpest de kok echt helemaal. En soms is je bijgerecht wel eens koud. Gewoon terugsturen.

De kamers zijn modern en voorzien van alle comfort. Er is zelfs een kitchenette aanwezig, met waterkoker, microgolfoven en koelkast met diepvriezertje. De kamers worden dagelijks schoongemaakt.

Voor kinderen is het hotel wel geschikt. Er zijn kinderstoelen in het restaurant en er is een kindergedeelte in het zwembad. Er is echter geen animatie, ook niet voor kinderen. In de buurt is er wel een prachtig Safaripark (in Peaugres)!

Mooi hotel, lekker eten, goede kamers

M.Bek,
    30-7-2013

Zeer goede kamers met airco, koelkast, balkon, kluis en zelfs een mini keukentje. Ontbijt en diner waren voortreffelijk. Er was wel even verwarring over het aantal gangen, maar dat is opgelost. Leuk zwembad met riante ligbedden en lounchesets. Ook het personeel is vriendelijk. Ik vroeg me zelfs af waarom er niet meer Hollanders naar dit hotel gaan, ik zag slechts één ander stel een paar dagen.

Aanrader voor bezoek in groene Ardeche.

Vercauteren,
    23-7-2011

Hotel heeft een prachtig uitzicht op de bergen. Pluspunt buiten kunnen eten op het terras bij mooi weer. Ook fitnesstoestellen en klein binnenzwembad en grote sauna. Alles werkte naar behoren tijdens ons verblijf. Ook propere kamers.

Annonay (Ardeche) scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews