Camping La Châtaigneraie

Camping La Châtaigneraie
8,3

11 tips over Camping La Châtaigneraie

Gerrits , 8-8-2015
Hauterives met het paleis. De Train d ' Ardeche.
Fam. Eendjes, 18-8-2014

Chocolademuseum erg lekker.

Papegaaien show, simpel maar wel grappig voor de kleintjes en het vast houden van de grote papegaaien vond onze oudste dochter ook erg leuk.

Shoppen in Lyon

campanulax, 29-1-2013

Musee de l'Alambic in st.Desirat (wijnmuseum), ca 13 km vanaf camping is een aanrader, ook voor kinderen,

Ga je met caravan terug naar de snelweg, let dan goed op in Anneyron, daar moet je om de weg op te komen, een steile helling nemen en meteen links de weg opdraaien, zonder uitzicht, beter iemand even op de weg kijken of er wat aankomt.

Kijk op de camping goed waar je gaat staan,als er wat te kiezen valt.Op het veldje boven is echt proppen,0,0 privacy.

Fam. Kids, 15-8-2012
Vienne mooie historische gebouwen maar de rest van de stad valt tegen
Bert & Astrid, 4-8-2012
Heenreis met caravan via Anneyron (je moet de plaats bijna helemaal doorrijden en krijgt dan een afslag naar rechts om de klim naar de camping te maken. Terug via deze weg is lastig, je moet nl. een heuvel naar een kring met geen uitzicht. Tuig is de route via Albon te adviseren. Camping kan overigens geen al te grote caravans huisvesten.
Cindy, 29-7-2012
kasteel van de postbode is een aanrader

jannekehelsloot, 29-7-2012

Met kinderen: Labyrinth net buiten Hauterives.

Meer bij St Barthelemy de Vals (30min rijden), prachtige recreatieplas met strandje, picknicktafels, bomen, speeltuintje, snackbar. Voor 2 euro pp kun je er de hele dag prima doorbrengen.

A. Bakker, 29-6-2012
Ga niet zoals de GPS aangeeft over Albon, maar rij rechtstreeks naar Anneyron en volg dan de borden camping. Rijd makkelijker met een caravan erachter.
Peter en Judith Voskuilen, 22-6-2012
Wanneer je naar deze camping toe wil gaan dan adviseren wij om de navigatie niet te gebruiken maar via anneyron de campingborden te volgen.
gerard en truus, 16-10-2011

bekijk videao op youtube!