Hotel Les Tresoms Annecy

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Annecy (Haute Savoie)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Les Tresoms Annecy voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel Les Tresoms Annecy

• 8monfili23-05-2015

Prachtig hotel

Het hotel ligt net buiten Annecy temidden van de natuur. Het is er rustig en het zicht vanuit onze kamer was fantastisch (upgrade naar grotere kamer met zicht op het meer is een aanrader). Het is een vier sterren en de service is dan ook navenant. Het ontbijtbuffet was ruim maar we misten verse croissants en stokbrood. Het restaurant hebben we niet geprobeerd. Zowel bar, wellness als de kamer zijn aangenaam ingericht en nodigen tot ontspanning en verpozing. Het personeel is vriendelijk en opmerkzaam.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8angélique09-07-2008

prima hotel met een prachtige ligging

prima hotel, de kamers zijn groot en schoon,alleen geen airco :-( het uitzicht vanuit de kamer is schitterend over het meer, het ontbijt is prima, hoewel het af en toe wel even duurde voordat er iemand langs kwam met de koffie. Het zwembad met zijn luxe ligbedden is leuk, alleen als je er een drankje bij wilt, een glaasje fris kost 6 euro, wel aan de zeer hoge kant! Zijn 1 keer 's avonds naar het stadje gelopen, maar waren op de terugweg de weg kwijt en het was een zeer hellend pad, de andere avonden maar met de auto geweest. Stadje Annecy is echt heel leuk, leuk om er rond te wandelen, hebben ook rond het meer gefietst, zijn naar albertville, geneve en chamonix geweest, dus er is genoeg te beleven in de nabije omgeving. Kortom, een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 8angélique09-07-2008

Was een prima hotel,hadden een schitterend uitzicht over het meer,prachtig. Ontbijt was simpel, de bediening liet af en toe wel eens wat op zich wachten. De kamers waren groot en netjes, bij het zwembad stonden enorme grote ligbedden, echt luxe. De prijzen van de frisdranken waren aan de hoge kant, bv een glaasje sevenup 6 euro!!! De eerste keer zijn we te voet 's avonds naar het stadje gegaan maar op de terugweg waren we de weg kwijt en de weg was enorm hellend, dus de volgende avonden maar de auto genomen, taxi's kennen ze daar niet. Annecy zelf is een enorm leuk stadje met prima ligging voor dagtripjes, fietsen rond het meer, albertville, geneve, chamonix. Kortom een aanrader. Oja, nog 1 minpuntje, geen airco en het was net 33 graden toen wij er waren!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8George de Best24-09-2007

Het hotel is gelegen tegen een berghelling en heeft een schitterend uitzicht op het meer van Annecy en de Alpen. De keuken is erg goed, maar daar betaal je ook voor. Eigenlijk te duur, maar de sommelier moet ook betaald worden. Het centrum van Annecy ligt op 15 minuten lopen, maar terug is het wel een hele klim. Een taxi is dan aan te bevelen, maar 's-avonds moeilijk te krijgen. Het aan het hotel gekoppelde SPA-centrum biedt volop relax/massage/sauna mogelijkheden. De kamers zijn netjes, maar een beetje ouderwets met veel pluche. Een minpuntje is dat het hotel ook door bedrijven wordt gebruikt voor seminars/workshops e.d. Dit geeft op het terras toch wel enig gevoel van onbehagen bij de SPA-gasten (in hun witte badjassen) temidden van zakenmensen in hun strakke pakken. Het hotel verhuurt ook fietsen en een fietstocht langs het meer (speciaal fietspad) is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2007

• 8GJ25-08-2006

Mooi gelegen hotel, wat aan de dure en chique kant. 15 minuten lopen van centrum. Mooi zwembad, vriendelijke medewerkers. Normale kamers zijn te klein voor het geld. Ontbijt onFrans god. Diner goed.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8GJ15-08-2006

Een relatief duur hotel met kleine kamers. Eten is goed zowel ontbijt als diner. Pas op met boeken of het met of zonder ontbijt is (15 e pp).

Gereisd met partner in augustus 2006

Hotel Les Tresoms Annecy info