Hotel Du Nord

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Du Nord voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Du Nord in het Nederlands

Prima goedkoop hotel voor 1 nacht

Roel
27-12-2009

1 nacht in dit hotel verbleven, op door reis naar zuid frankrijk, dan is het zeker de moeite waard om in Annecy even te stoppen, het is onderweg en op de helft, qij zijn rond 14 uur aangekomen in annecy en hadden dan nog een middag om te winkelen,meer te bekijken en s avonds lekker te uit eten. Hotel licht midden in het centrum,auto konden wij makkelijk parkeren om de hoek, (was geen hoog seizoen) kamer was schoon, maar oud. maar de prijs was er ook na. ik geloof dat wij met 2 man 60 euro kwijt waren voor 1 nacht. dus dan mag je ook niets zeggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Nord in Annecy (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.