Hotel Allobroges ***

Hotel Allobroges ***

We hebben een aantal aanbieders voor Allobroges voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Allobroges in het Nederlands

Op doorreis in dit hotel overnacht. Recent gerenoveerd; alles ziet er verzorgd uit. Geen restaurant wel fraaie ontbijtzaal. Over de prijs valt te onderhandelen; de tarieven op het bord ( rackrate) zijn aan de hoge kant. Gratis WiFi op de kamer. Beperkte parkeermogelijkheden bij het hotel. Wij huurden een garagebox (afgesloten) in de naast het hotel gelegen centrale parking. Toeslag 8 € p.dg. Het oude centrum van Annecy is "om de hoek" Voldoende restaurants op loopafstand. Aanrader is het restaurant La Ciboulette ( rue Vaugelas) met 1 Michelinster maar zeer schappelijk geprijsd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allobroges in Annecy (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allobroges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allobroges scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: