Camping L'Ile Blanc

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

19 Reviews over L'Ile Blanc

• 8Slagter09-08-2019

super leuk!

Superleuk! Een plekje mochten we zelf kiezen. Met onze cano een heel eind kunnen varen. Onze hond mocht los op het terrein De afhaalpizza’s waren heerlijk. Leuke bar. Vriendelijke eigenaren. Maar inderdaad sanitair is niet goed. Daarom blij met onze eigen wc in de caravan. Kortom en leuke plek in een leuke omgeving met veel leuke uitstapjes. (Nougat museum) Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Juju12-09-2017

Trooooooop bien ! :D

Trop bien ! Le personnel est juste HYPER sympa, il y a beaucoup de gens du coup on se fait rapidement des amis, le cadre est magnifique, l'eau est tout le temps à bonne température dans le lac, par contre le mobil-home était pas top, mais on s'y plaisait beaucoup, car pour compenser : une équipe merveilleuse, un lac avec plongeoirs, piscine, verdure, trampolines, jeux gonflables, supers activités (kayak, karaoké, soirées...), plein d'activités à l'extérieur (musée du bonbon par exemple, musée de la lavande, la caverne du Pont D'Arc...), ai-je mentionné que j'ai supplié ma mère de revenir l'année prochaine? Sinon, super boulot, j'ai passé les meilleures vacances de toute ma vie, j'en suis ravie et je vous en remercie! Bisous à toutes les merveilleuses personnes à qui appartient ce camping magique, et je vous souhaite une belle et douce continuation !

• 7M. Tak17-07-2017

Prima voor 1 nacht...

Her meer en het zwembad zijn prima. Leuk dat je zelf je plekje onder de bomen uit kunt zoeken. Het meer is heerlijk met gratis activiteiten voor de kids zoals op een band achter de jetski. Helaas was sanitair niet al te fris en keuken van restaurant zag er ook niet uit. Dus maar even gegeten in Montelimar. Kortom; een leuke plek voor een overnachting onderweg, maar voor ons niet voor langere tijd.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Karen19-01-2017

prima en zeer betaalbare camping

Wij hebben hier 3 jaar achtereen op deze camping gestaan met onze kinderen en onze ouders. Als je niet al te hoge eisen stelt, dan is dit een gezellige, zeer betaalbare camping. Het ligt in het gebied de Drome, tegen het gebied de Ardeche aan. Prima voor uitstapjes in beide gebieden. Aan de ene kant van de camping staan vooral stacaravans en mobile homes. Aan de andere kant veel ruime campingplaatsen. Veel mensen kiezen de camping op doorreis naar nog zuidelijker. Het zwembad is klein, maar prima voor onze kinderen, die ook graag in het meer zwommen. In het meer zijn ook duikplanken. Het jonge echtpaar Charles en Charlotte runt de camping. Er is een weekprogramma, variërend van viswedstrijden, spelletjes in het meer en zwembad, naar karaoke-avond tot bezoek aan een bevriende camping in de Ardeche en een nachtmarkt. Charles heeft een jet-ski waarmee hij regelmatig met een soort banaan of band met campinggasten over het meer scheurt en waar je je voor kunt inschrijven in de kantine. Al dit soort activiteiten waren tot nu toe gratis. In Montélimar is o.a. het Palais du Nougat et Bonbons. Dit is een snoep- en speelgoedmuseum. Verder bezochten wij meerdere klimparken en markten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3Vakantiefietser08-07-2016

Geen aanrader!

We hebben tijdens onze fietsvakanties door Europa veel campings bezocht, maar deze staat in de top drie van vermijden. De plek is prachtig, maar verder is alles onhygiënisch. Ik heb niet gezien dat er werd schoongemaakt. Alles was vies en kapot. Het zwembad was troebel en er dreven pleisters in. Advies: doorfietsen naar de volgende camping!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Mullier Liliane03-02-2015

site fantastique

accueil chaleureux équipe sympa beaucoup d'activités menées dans une joyeuse ambiance je retourne cette été, très bel emplacement avec vraiment l'esprit camping libre nous ne sommes pas parqués dans de petites allées, je recommande ce camping aux personnes qui aiment encore la liberté. Les prix sont raisonnables, le camping est adapté pour les enfants.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Yvan et Salomé , et leurs enfants 30-09-2014

site fantastique

Camping agreable , equipe des 4C chaleureuse . Les activitees sont adaptées aux enfants comme ado , les mobile en bordure de lac sont clean et ombragés , ce camping est parfait pour les familles , les jeunes gerants sont soucieux du bien etre de leur clients petits comme grands . Nos enfants nous obligent à retourner au camping de l'île Blanc pour les prochaines vacances ! Vivement recommandé .

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4charroin28-07-2014

Plus jamais

le camping de l'ile blanc à Ancone est calme et ombragé, un peu isolé de tout, le mobilhome manquait d'entretien, les sanitaires et douches du camping aussi

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Motormuis04-09-2013

Geen aanrader!

Ancone is een dorpje niet ver van Montélimar. De onmiddellijke omgeving ziet er wat desolaat en troosteloos uit, beetje industriezone. Op de camping zelf zit je mooi in het groen aan een meertje. De plaatsen zijn ruim en de camping heeft erg veel potentieel maar is helaas verkommerd. Over de uitbaters niets dan lof. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar het sanitair is een regelrechte ramp. De toiletten zijn groezelig, het licht defect, sommige deuren sluiten niet en van 1 toilet was de spoelbak zodanig stuk dat het (gelukkig zuiver) water er zomaar uitstroomde. In de afwasbakken wil je je vaat echt niet doen! De douches waren vrij proper, (gratis warm water) maar 1 ervan had gaatjes in de muur waar je door kon kijken. Het zwembad was zuiver maar slecht onderhouden (tegels die omhoog steken etc.) Tennisveld idem. Er stonden een paar (afgedankte, mag ik hopen) stacaravans te verkommeren. Jammer, want mits een grondige facelift heeft deze plek enorm potentieel.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Barrilliot14-08-2013

10 jours supers

Un joli camping, avec des emplacements bien ombragés et tout un tas d'activités menées joyeusement par l'excellente équipe des 4C. La piscine et le lac sont bien agréables. L'internet au bar (gratuit) ajoute de la convivialité (mieux que chacun sous sa tente), enfin bref que du bon.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar