Hotel Ibis Styles Annemasse Geneve

6Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, Ambilly (Haute Savoie)

Op vakantie geweest naar Ibis Styles Annemasse Geneve?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Annemasse Geneve voor je op een rij gezet:

• Sauna

2 reviews over Hotel Ibis Styles Annemasse Geneve

• 6marcelingridvanderlinden06-08-2011

Nooit meer

in dit hotel zou ik in eerste instantie 4 nachten slapen, uiteindelijk maar 1 nacht geslapen. de kamers zijn erg gehorig en wij hadden het geluk naast een zeer luidruchtig gezin te verblijven. als je de receptie belt met klachten wordt hier erg weinig mee gedaan. dus volgende ochtend beklag gedaan bij receptie en uitgecheckt. kamers zijn wel groot, maar het is het net niet, wel een pluspunt, er is een goed werkende en stille airco aanwezig. ontbijt in kelder van hotel, door deze ruimte wandeld ook het schoonmaakpersoneel van het hotel, je zit op plastic stoeltjes, ze hebben enkel drinken (koffie/thee e.d.) uit kartonnenbekertjes, verder hangt er een tv die erg hard staat, ontbijt is verder karig. parkeren is gratis op een terrein voor het hotel, het hek kan dicht alleen in de avond bij aankomst en in de ochtend bij vertrek stond dit hek open, dus niet echt bewaakt! tram rijdt door de straat, en trein 5 minuten lopen, dus wel goede verbinding met Genenve. gratis wifi nauwelijks bereik.

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Ibis Styles Annemasse Geneve info