Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Gites Le Lancelot

FrankrijkRhône - AlpsAmbierle

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Gites Le Lancelot voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 6 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Gites Le Lancelot

• 9Fam. Bos01-08-2020

Luxe Gites met kamers van hotelkwaliteit

Samen met mijn broer en zijn en onze kinderen verbleven we twee nachten in Le Lancelot, bij elkaar met 10 personen. We hadden hiervoor alle vier de kamers gereserveerd. Het was een heerlijk ontspannen verblijf. De kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien en hebben een prachtig uitzicht. De wifi is uitstekend. Bij twee kamers konden de kinderen in een mezzanine wat erg handig was. We ontbeten in het restaurant beneden gerund door Virginie. We aten ook tweemaal in de avond bij haar. Een gezellig restaurant met prima eten voor een schappelijke prijs. En als je van te voren doorgeeft wat je wensen zijn, kan ze daar met inkopen rekening mee houden. Kortom, een aanrader deze gites!

• 10Jacob Kaandorp19-08-2019

Aanbeveling!

Mooie kamer, uitzicht over de wijde omgeving, schoon, hele fijne douche. Het ontbijt is niet vrij kiezen, maar wat je krijgt is lekker en vullend. Het bed sliep heerlijk. Het is ook leuk dat de herberg aan het centrale plein van het dorp ligt. We hebben hier heel fijn overnacht.

• 9Lineke Bruins en Bart Groen10-09-2018

Fantastisch!

Verrassend prachtige Gite, geheel gerenoveerd op smaakvolle wijze. Ruime kamer, prima voorzieningen, in een charmant plaatsje, Ambierle, in een mooie omgeving. Riant, kleinschalig, en dat voor een klein prijsje. Prijs/ kwaliteit verhouding dan ook opmerkelijk.

• 10Cat12-04-2016

Helemaal tot jezelf komen in Franse ambiance

In de Monts de la Madeleine op 1,5 uur rijden van Lyon ligt het karakteristieke Franse dorpje Ambierle. Midden in het dorp is Gites Le Lancelot gelegen. Vier kamers; 2 familiekamers, een deluxe 2-persoonskamer en een studio die allemaal van alle gemakken zijn voorzien. De Studio heeft zelfs een keuken met kookgerei en een koelkast.

In de ontbijtzaal kun je 's ochtends het bij de kamerprijs inbegrepen Franse ontbijt nemen en als je zoals wij geen zin hebt om elke avond te koken, dan kun je bij de bijbehorende Auberge Le Lancelot heerlijk Frans eten. De uitbaters/hosts zijn bijzonder vriendelijk en er heerst een zeer prettige sfeer. De Gites liggen aan een typisch Frans pleintje met een bakker, een takakszaak, een drogist, een kerk en een abdij. In de buurt van de gites is vooral voor wandelaars en liefhebbers van mooie natuur en pittoreske dorpjes, veel te beleven. De nabijgelegen stad Roanne is geschikt voor terrasjes en shoppen. Verder is er een prachtig kastel vlakbij.

De studio, waar ik in verbleef had met name een geweldige luxe bed, een fijne douche en een eettafel met vier stoelen. Ook de ruime kasten zijn handig.

Kortom, het verblijf was perfect en ik ga zeker nog eens terug naar deze plek.

• 9Bart B.02-04-2016

Genoten van een heerlijke Gites en omgeving

Een mooie Gites in het centrum van het oude Ambierle. We hadden een studio geboekt met eigen keukentje wat we erg prettig vonden. De kamer is mooi ingericht met ouderwetse details.

De bedden sliepen erg goed en het was 's ochtends lekker wakker worden met een echt Frans ontbijtje.

Vanuit de Gites hebben we leuke tochten gemaakt in dit mooie gebied. We hebben kasteeltjes aan de Loire bezocht, oude middeleeuwse dorpjes in de omgeving, leuke wandeltochten etc. Kortom een heerlijke plek om onze vakantie te vieren en lekker te ontspannen.

• 9Fam. Bos23-01-2016

Heerlijke luxe gîtes met prachtig uitzicht!

De kamers zijn heerlijk luxe. Aan alle details is gedacht. Modern, stijlvol en veel comfort. Goede grote bedden. Goedwerkende wifi. Onze wat oudere kinderen (10 en 12 jaar) hebben met name genoten van de luxe badkamer met lekkere zeepjes en zachte handdoeken. De service was uitstekend en vriendelijk. Het restaurant beneden wordt gerund door twee enthousiaste dames uit de streek, die met liefde en passie heerlijke lokale gerechten bereiden. Kortom, een aanrader!

Bed & Breakfast Gites Le Lancelot info

Het complex