Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°13°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gites Le Lancelot voor je op een rij gezet:

5 reviews over Bed and Breakfast Gites Le Lancelot in het Nederlands

Aanbeveling!

Jacob Kaandorp
19-8-2019

Mooie kamer, uitzicht over de wijde omgeving, schoon, hele fijne douche. Het ontbijt is niet vrij kiezen, maar wat je krijgt is lekker en vullend. Het bed sliep heerlijk. Het is ook leuk dat de herberg aan het centrale plein van het dorp ligt. We hebben hier heel fijn overnacht.

Fantastisch!

Lineke Bruins en Bart Groen
10-9-2018

Verrassend prachtige Gite, geheel gerenoveerd op smaakvolle wijze. Ruime kamer, prima voorzieningen, in een charmant plaatsje, Ambierle, in een mooie omgeving. Riant, kleinschalig, en dat voor een klein prijsje. Prijs/ kwaliteit verhouding dan ook opmerkelijk.

Gereisd Met partner in september 2018

Helemaal tot jezelf komen in Franse ambiance

Cat
12-4-2016

In de Monts de la Madeleine op 1,5 uur rijden van Lyon ligt het karakteristieke Franse dorpje Ambierle. Midden in het dorp is Gites Le Lancelot gelegen. Vier kamers; 2 familiekamers, een deluxe 2-persoonskamer en een studio die allemaal van alle gemakken zijn voorzien. De Studio heeft zelfs een keuken met kookgerei en een koelkast.

In de ontbijtzaal kun je 's ochtends het bij de kamerprijs inbegrepen Franse ontbijt nemen en als je zoals wij geen zin hebt om elke avond te koken, dan kun je bij de bijbehorende Auberge Le Lancelot heerlijk Frans eten. De uitbaters/hosts zijn bijzonder vriendelijk en er heerst een zeer prettige sfeer. De Gites liggen aan een typisch Frans pleintje met een bakker, een takakszaak, een drogist, een kerk en een abdij. In de buurt van de gites is vooral voor wandelaars en liefhebbers van mooie natuur en pittoreske dorpjes, veel te beleven. De nabijgelegen stad Roanne is geschikt voor terrasjes en shoppen. Verder is er een prachtig kastel vlakbij.

De studio, waar ik in verbleef had met name een geweldige luxe bed, een fijne douche en een eettafel met vier stoelen. Ook de ruime kasten zijn handig.

Kortom, het verblijf was perfect en ik ga zeker nog eens terug naar deze plek.

Gereisd Met partner in april 2016

Genoten van een heerlijke Gites en omgeving

Bart B.
2-4-2016

Een mooie Gites in het centrum van het oude Ambierle. We hadden een studio geboekt met eigen keukentje wat we erg prettig vonden. De kamer is mooi ingericht met ouderwetse details.

De bedden sliepen erg goed en het was 's ochtends lekker wakker worden met een echt Frans ontbijtje.

Vanuit de Gites hebben we leuke tochten gemaakt in dit mooie gebied. We hebben kasteeltjes aan de Loire bezocht, oude middeleeuwse dorpjes in de omgeving, leuke wandeltochten etc. Kortom een heerlijke plek om onze vakantie te vieren en lekker te ontspannen.

Gereisd Met partner in april 2016

Heerlijke luxe gîtes met prachtig uitzicht!

Fam. Bos
23-1-2016

De kamers zijn heerlijk luxe. Aan alle details is gedacht. Modern, stijlvol en veel comfort. Goede grote bedden. Goedwerkende wifi. Onze wat oudere kinderen (10 en 12 jaar) hebben met name genoten van de luxe badkamer met lekkere zeepjes en zachte handdoeken. De service was uitstekend en vriendelijk. Het restaurant beneden wordt gerund door twee enthousiaste dames uit de streek, die met liefde en passie heerlijke lokale gerechten bereiden. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gites Le Lancelot in Ambierle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gites Le Lancelot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.