8,2

maartje
17-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik vind Aple d'Huez een fantastische plek om te skien. Voor ieder wat wils. Voor de biginnende skier maar ook voor de gevorderde. Je hebt na een week echt niet alle pistes gehad ook al sta 24/7 op de ski's of board. Heerlijk om in de middag lekker naar het zwembad (binnen of buiten) te gaan en de niet skiers vermaken zich hier ook heel erg goed. Veel activiteiten en sportcentrum ook leuk voor de kids.

Het hotel Royal Ours Blanc mag alleen wel zijn sterren inleveren. Eerlijk is eerlijk prijs/kwaliteit verhouding zit je hier goed. Je kunt ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ons appartement is 's nachts leeg gerooft. Nu bleek de beveiliging niet de hele nact te werken en vanaf 3 a 4 uur naar het andere appartement van madam vacance te gaan. De staf was alles behalve behulpzaam en wilde in eerste instantie niet eens engels met ons praten ove rons probleem. Gelukkig was de gendarmerie wel erg behulpzaam en ineens spraken sprak de staf vloeiend Engels.

Gereisd met vrienden in januari 2010
2008

Hotel verdient duidelijk geen 4 sterren

Boumans Peter
10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel verdient duidelijk geen 4 sterren.Zeker niet qua afwerking en service.Zwembad qua hygiëne niet te gebruiken,licht valt regelmatig uit in de badkamer, heel het hotel heeft een renovatiebeurt tegoed.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Ours Blanc in Alpe d'Huez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Ours Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.