Appartement P&V Residence Les Bergers

Appartement P&V Residence Les Bergers

7.1Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Alpe d'Huez

Op vakantie geweest naar P&V Residence Les Bergers?

7.1Goed

• 9.4Ligging t.o.v. pistes
  • 6.6Inrichting
  • 6.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Residence Les Bergers voor je op een rij gezet:

Appartement info

11 reviews over Appartement P&V Residence Les Bergers

• 2018
    4E P04-01-2018

Studenten Hostel

Duidelijk geen residentie, meer voor studenten om een weekje te gaan skien. Kamers zijn oud en niet zuiver, muffe etenslucht door het gehele gebouw. Niet geschikt voor een gezin. Ligging perfect aan de piste, ski-locker per kamer. Uitchecken problematisch. inrichting is goed. kamer klein. vieze vloerbedekking.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

7geertenmarjo30-12-2015

eenvoudig, vriendelijk en dicht aan de piste

Heerlijk hotel, eenvoudig, maar bedden zijn prima, ondanks dat het slaapbanken zijn. keuken klein, personeel aardig en behulpzaam....heerlijk dicht bij de piste...helaas was een sauna tijdens ons verblijf defect, kinderen heerlijk genoten in het zwembad... lekkere stokbroden bij de receptie te bestellen... we hadden twee appartementen naast elkaar, omdat we met twee gezinnen reisden...

Gereisd met vrienden in december 2015

• 7Tommy30-07-2012

Prima

Absoluut niet bijzonder, maar goed genoeg... kleine kamers en ouderwets. Uitzichten op de berg fantastisch.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Zakelijk gereisd in juni 2011

• 8Hannes01-02-2010

fantastische plek

Ideaal om met vrienden op skireis te gaan! Residence Les Bergers ligt vlak aan de pistes en aan skiverhuur- en skipassverkooppunten.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Marc05-04-2009

redelijk goed 4 pers- appartement

Appartement op 50m van de pistes. Dit wordt aanzien als een viersterrenresidentie van Pierre et Vacances. Zo is er onder andere ook een zwembad. Kamer met sateliet TV met nederlandstalige post waar zowel Belgisch (één)als Hollands( NOS) nieuws wordt uitgezonden. Ons appartement was netjes opgeruimd bij aankomst maar door de ouderdom van het gebouw leek het er toch wat smerig. Tapijt had op verschillende plaatsen ander kleur door alles wat er de voorgaande jaren op gemorst was. Toilet met muffe geur. Electriciteitskast in slaapplaats maakte constant een zoemend geluid. Na klacht kwam electricien onmiddellijk maar het geluid bleek volgens hem normaal te zijn en in alle appartementen hetzelfde. Badkamer verouderd. Er is op 200m een winkelcentrum met o.a. superette, alsook bakker. Centrum op een goeie 10 min. te voet. Typische kleine en verouderde Pierre et Vacances appartementen, echter wel van iets hoger niveau. Met 2 juist ruim genoeg in 4pers. appartem. Prijs-kwaliteit niet slecht.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Christiaan Spijkers en Partner03-07-2007

Wij zijn voor de eerste keer op de Alp D'Huez geweest. Prima app. leuk dorp waar je gezellig uit kan gaan. Je moet het allemaal wel zelf zoeken. Het app. Bergers ligt direct aan de piste en je kunt gezellig vanuit je app. gebouw de pistes op. Voor beginners, min 7 liften en gevorderden vele meer listen is het goed vertoeven. Het eten en drinken is best betaalbaar. Voor 15 euro kan je goed eten. Maar de info hieromtrend is niet gul dus zelf op zoek. In het dorp is een gezellig cafe met speelkasten, tv etc. Heel gezellig volk en je kan er goed terecht. Een aanrader van de bovenste plank!! PS vergeet je schaatsen niet!! Groetjes Marianne en Christiaan Zoutelande

Gereisd met partner in januari 2006

• 8linda08-03-2007

Goed ingericht appartement. Niet groot maar heel functioneel. Direct aan de piste gelegen, dus ski je zo naar het gebouw en zo weer naar de liften. Vrouw aan de receptie is niet aaardig, onge-interesseerd. Al met al prima verblijf (dit was trouwens voor ons de 2e keer).

Gereisd in maart 2007

• 7kate23-10-2005

goed gelegen onmiddelijk aan de pistes, in de nabijheid van het centrum en een grote winkel om je inkopen te doen, toen we daar aankwamen moesten we onze bagage in een onbewaakte kelderplaats droppen, en zo wachten tot de avond, dus kon je nog niet meteen skien, ik weet niet of dit ook zo is bij andere appartementen, ze waren niet vriendelijk aan de receptie, onze bus ging veel later vertrekken en dit hadden ze ons niet meedegedeeld, we hebben zelf gebeld naar een nummer die we van skiworld hadden, toen we iets vroegen zeiden ze dat we ons plan moesten trekken, als ik alles nog eens optelde hoeveel het gekocht heeft dan is het veel goedkoper om op hotel te gaan, dit jaar gaan we naar oostenrijk in half pension,

Gereisd in oktober 2005

• 8Vera22-03-2005

dit is een goed appartement !

Gereisd in maart 2005

Appartement P&V Residence Les Bergers info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingOpen haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras