Chalet Les Chalets de L'Altiport

FrankrijkRhône - AlpsAlpe d'Huez

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Les Chalets de L'Altiport voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 11 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 11 reviews
  • 8.1Ruimte
  • 9.1Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet infoTonen op kaart

11 Reviews over Les Chalets de L'Altiport

• 3mevrouw van der Sanden23-01-2015

Slecht ondehouden, en vies

Vies slecht onderhouden, veel dingen kapot en gordijnen die er niet waren wel handig in de badkamer en slaap kamer

• 10emmanuel f16-01-2015

site fantastique

Nous venons de soujourner aux" chalets de l'altiport" à l'alpe d'huez pendant 15 jrs, et vraiment nous le conseillons pour vivre des vacances merveilleuses et reposantes. La vue est exceptionnelle, le confort du chalet est excellente avec une ou plusieurs personnes! la responsable des chalets est vraiment gentille, à l'écoute et très disponible! Rien à dire au niveau qualité prix pour l'été surtout quand on voit les prix en hiver! ce serait à refaire, on dit oui tout de suite! il faut bien évidemment aimer les randonnées, le calme et la tranquilité!

• 9Dominique GICQUELLO25-08-2014

super

Nous sommes des habitués des Chalets de l'Altiport (5ans) et c'est la 1ere fois que tout a été parfait. Equipe TO professionnelle, attentive et chaleureuse.Chalet impeccable, très bien équipé et tout fonctionnait.Nous avons passé trois bonnes semaines.

• 8naam naam04-04-2012

Goede locati

Fantastisch zo aan de piste

• 7Linda30-03-2011

Wel oké

Wij waren hier met een groep van 16 man. Ieder zijn eigen kamer en badkamer, dat is absoluut een plus. Maar de kamers verschillen idd erg van grootte. Eén is net een balzaal met jacuzzi en de ander kun je amper je spullen in kwijt en heeft een kleine douchecabine. Schoonmaak op z'n Frans, smerig dus. De etensvlekken zaten overal in de keuken. Wij hebben de "eindschoonmaak" zelf gedaan, zodat je die kosten niet hebt ( ongeveer 350 euro). Ik vermoed dat er dan door de organisatie niks meer wordt schoongemaakt. Ik had een waardeloos matras, maar heb die omgewisseld met die van een ander bed en toen ging het wel. Sauna was defect, ging maar tot 60 graden. Melding hiervan gedaan, toen werd ie gereset, maar daarna weer hetzelfde probleem. Al met al een geschikt huis voor een grote groep, maar je moet niet al te hoge verwachtingen hebben.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Emmeloord03-01-2009

Geweldig!

Met 16 personen voldoende ruimte, ligging perfect, keukenuitrusting wat mager voor 16 man, ñiet erg schoon, maar over het algemeen: Geweldige vakantie gehad!

• 10Jack Stewart04-12-2008

We are so going again!

We stayed in Chalet Anika with friends, the kids and this huge chalet was exactly what we needed. Several levels enabled the teens to their own stuff, while the adults could have a nice glass of wine before dinner near the fireplace! The ski resort in itself is amazing, miles of slopes, fresh snow, many nice restaurants and coffee places, we loved it so much we booked a year in advance (we got a very good deal) and are going again in February.

• 7Christophe12-07-2007

Mooie chalet, dicht bij de piste. Wel verschillende defecten (oa. sauna defect). Sommige slaapkamers zijn erg klein.

• 6de Eindhoven connection23-04-2007

Isabelle (DHB) Eerste indruk groot en ruim, geboekt inclusief catering. Catering matig qua smaak en hoeveelheid. Ontvangst ok. De vloer nog nat. Er stond nog bagage van de vorige huurder?? We waren aan de vroege kant! Aantal sleutels 1, weinig voor 13 personen. Moesten we maar ergens verstoppen buiten werd ons gezegd?? Slaapkamers, badk., toiletten e.d. (1 jacuzzi), netjes. De grootte onderling scheelt enorm. De ene kamer zo groot dat je er kan voetballen ook in de inloopkast. De ander zo klein dat je aan het voeteinde je bed uit moest gaan. Verstopte doucheafvoer werd netjes verholpen. Verlichting was slecht, kapot of niet aanwezig. Meubilair onconfortable. Keuken smerig. Uit de kasjes en koekkast zelf spullen weggegooid. We waren bang dat we het op ons bord kregen. Die 4 soms 5 sterren die je soms leest zijn uit de lucht gegrepen. Hooguit 3 sterren (zonder catering)

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 1Bert van Loo27-03-2007

Bij aankomst aldaar zag het er allemaal prima uit. Prachtige ruime chalets nabij de pistes echter bij binnenkomst was het een grote ramp. In ons chalet had de cathering ploeg de laatste maanden gelogeerd. Het was een grote varkensstal. Het frituurvet hing tot aan het plafond. Er werd vanalles beloofd echter er gebeurde niets. Hielden zich van de domme. Bleven wel vriendelijk lachen. Neen, de service was beneden alle peil. Wij gaan hier niet meer heen.

Chalet Les Chalets de L'Altiport info

Facilities