Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 10 reviews
  • 7.1Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Castillan voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Le Castillan

• 8Alex10-07-2022

Vriendelijk en gastvrij

Uitstekend hotel met heel leuk en vriendelijk personeel. Keurige garage voor fiets/motor te stallen en een lekker biertje/diner/ontbijt. Aanrader in Alpe d'Huez!

• 9Timon10-08-2021

Heerlijk verblijf op deze mooie berg, fantastisch!

10 dagen fietsvakantie rond Alpe d’Huez.Alle mooie bergbeklimmingen rond LeBourg d’Oissans gefietst, met als uitvalbasis Hotel Castillan op Alpe d’Huez. Het is er gemoedelijk thuiskomen. De eigenaresse is heel gastvrij en vriendelijk. Ontbijt is perfect in orde en kamer altijd keurig als ik terugkwam van fietsen. Ik heb er dit keer 9 nachten geslapen, het is voor de derde keer dat ik hier was.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Peter08-07-2018

goede keuze!

Prima hotel met nette, schone kamers, prima bedden en een goed ontbijt. Ruime kelder voor het stallen van fiets of motor. Al een aantal jaren onze uitvalsbasis tijdens Alpe D'Huzes in de eerste week van juni. Super gastvrije eigenaren.

Jammer dat het restaurant tijdens het voorjaar en de zomer gesloten is.

• 5Arie zaagman11-06-2016

Te duur voor een bed met ontbijt .

Te weinig parkeerruimte. Receptie op eerste verdieping dus tientalle keren de trappen op en af . Restaurant was gesloten. Ontbijtbuffet was voldoende maar niet uitgebreid . Bed was goed . De kamer groot genoeg voor 1 of 2 personen . Opklap stapelbed tegen wand geeft aan dat de kamer ook voor 4 personen wordt verhuurd maar daarvoor is het veel te klein. De kamer was schoon maar een prullenbak ontbrak . Een koelkastje zou ook prettig geweest zijn. Ik was hier als vrijwilliger voor Alp DuZes en het hotel heeft de prijzen voor dit evenement flink opgeschroefd .

• 6Ligging t.o.v. pistes

Manager, 15-06-2016

Geachte heer , ik dank u voor uw verblijf . We hebben niet verhoogd onze tarieven voor Alpe d' Huzes voor 3 jaar, maar we oefenen door de speciale prijs bij het boeken, zult u merken dat de live of op onze website te vinden.

Met vriendelijke groet, Management.

• 8emiel obdeijn05-06-2016

Prima accommodatie in bocht 0 Alpe D'Huez

Ontbijt vanaf 3 uur in de nacht van de fietsdag, garage met access code toegang voor stalling fietsen / ski's

• 8de Ree12-02-2016

Prima Hotel op een goede locatie in Alpe d'huez

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel beschikt over een gezellige lounge. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Op ongeveer 100 mtr lopen naar de eerste ski-lift die je daarna en na een keer overstappen op een andere lift naar het ski-gebied brengt. Kamers worden twee keer per dag schoongemaakt of i.i.g. voorzien van schone handdoeken. Alles in het hotel ziet er keurig, schoon en verzorgd uit. Prima basis voor een ski-vakantie in Alpe d'huez. Voor een beetje gevorderde skiër is het gebied in drie dagen wel helemaal te zien.

• 8Ellen Klink04-07-2015

Prima hotel

Wij zijn in voor de Alpe d'HuZes naar hotel Le Castillan geweest. Het was een fijn hotel op een goeie plek, met een mooie kelder voor de stalling van onze fietsen (waarschijnlijk ook goed te gebruiken voor ski's). Niet ver van het centrum. Bij het ontbijtbuffet was niet zo veel keuze, maar alles was vers, dus prima.

• 8peter26-06-2012

op herhaling

Zoals in het 1e commentaar beloofd.... wederom 2 nachten hier doorgebracht om met 4 man de Aple d'Huez te beklimmen op de racefiets. Geen spijt, de bediening in het familiehotel was wederom super en erg vriendelijk en behulpzaam! en.... nu was de keuken 's-avonds wel open dus we hebben heerlijk buiten op het dakterras kunnen eten.! Mochten we besluiten volgend jaar weer naar de Alpe te komen, dan is dit hotel een zekerheidje!

• 8Marije02-07-2011

Gezellig

Fijne Alpen hotel, ideaal om te verblijven tijdens Alpe d'Huez beklimming. Aardige eigenaren, bereidt om handen uit de mouwen te steken. Helaas idd restuarant in zomer dicht, maar was geen probleem om gehaald eten in hotel te nuttigen. Dorpje Alpe d'Huez is inderdaad bijna een spookstadje buiten het winterseizoen, weinig tot niets open (wel tussen de middag voor fietsers).

• 8Peter Bakker27-06-2011

prima hotel

Afgelopen weekend hier verbleven ivm de beklimming van de Alpe d'Huez. Eenvoudig doch erg gezellig familiehotel. Goed ontbijt en vriendelijke, hulpzame bediening. Gister bij vertrek om 6 uut konden we ook nog ontbijten. Jammer dat in dit jaargetijde het bijbehorende restaurant gesloten is. In het dorp zelf ook niet veel eetgelegenheden ( die open zijn) Kamers eenvoudig maar wel netjes en alles erop en eraan. Komen hier zeker terug.

Hotel Le Castillan info

Het complex