Camping Clair Matin

13 reviews over Camping Clair Matin in het Nederlands

Prima camping!

Rens
10-8-2017

Fijne camping! De eigenaren (familiecamping) zijn zeer hartelijk en spreken wanneer noodzakelijk ook een woordje Engels. Met een golfwagentje werden we over de camping gereden om een mooi plekje uit te zoeken. Wij zijn uiteindelijk helemaal achterin terecht gekomen waar het lekker rustig was. Rondom het zwembad, het restaurant en de receptie is het een stuk drukker, mede door de animatie die aangeboden wordt (volledig in het Frans). Het campingterrein zelf is parkachtig zonder een aangeharkte indruk te maken, veel bomen en bloemen en alles stond in bloei. De plekken zijn groot echter soms lastig te bereiken door enkele steile hellingen. In combinatie met nat gras en een volgepakte auto is wielspin onvermijdelijk. Het toiletgebouw is OK, veel douches beschikbaar en voldoende WC's. Het is oud maar gelukkig wel prima schoon gemaakt. De prijs vonden we wel vrij stevig naar Franse begrippen. Allevard is een leuk klein dorpje, er is voldoende vertier. Prima restaurantjes en vaak een marktje en live muziek. De natuur is prachtig, meer dan voldoende fiets- en wandelmogelijkheden. De Carrefour is op zo'n 400 meter lopen, ideaal! Een stukje verderop zit een grotere winkel, daar heb je wel de auto of de fiets voor nodig.

Oude reviews (archief)

Gezellig kleine camping met zwembad

Michael Oldenburg
11-8-2015

Het sanitair was prima verzorgd en er is 1 eettentje waar je een aantal dingen kunt kopen. Nationaliteiten zijn divers. Een goede uitvalbasis om een aantal tour etappes te bekijken.

Prima

Jasper
10-8-2015

Ik snap niets van die slechte rescencies,

een 5 voor kindvriendelijkheid en slechte cijfers voor het zwembad. wij vonden het een heerlijk zwembad. ok, de straat om bij de camping te komen is niet lieflijk maar de camping zelf is prima, ruime plaatsen en supervriendelijk personeel. Én goedkoop in het hoogseizoen. De bergen er om heen zijn prachtig en de camping is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes. onze kinderen en die van vrienden hebben zich heel goed vermaakt en vonden het heerlijk daar..

Én als je een hond hebt is het ook een ideale camping.

het sanitair hebben we niet nodig gehad dus geen idee hoe dat was maar de mobilhomes waren zeer compleet en schoon en modern! Wat wil je nog meer?!

Hele fijne camping

Jasper
    10-8-2015

Familiecamping. Ruime plekken, rustig, toch nog genoeg te doen als je dat wilt. Mooie omgeving . Fijn zwembad wat we zeker nodig hadden ter afkoeling. Mobil home gehuurd voor relatief weinig en in zeer goede staat!!

Teleurstelling

Hendriks
    3-8-2014

De camping is gelegen in een enigzins deprimerende omgeving, direct naast armoedig aandoende flats. De ontvangst is vriendelijk, maar daar is alles mee gezegd. De camping reflecteert de aanblik van de receptie, rommelig. Er valt meer te maken van deze camping. Het sanitair was smerig in de overtreffende trap.

Vreselijke camping! Ga hier niet heen!

Mel1977
    28-7-2014

Ik begrijp niets van onderstaande reviews. Het is echt een vreselijke camping. Alles, waaronder het zwembad, is slecht onderhouden. Bij aankomst was het sanitair al smerig, maar de volgende dag was er nog steeds niet schoon gemaakt. Ook de ligging was niet mooi. Het stadje Allevard maakt een armoedige indruk. Wij zijn dus na één nachtje snel weer vertrokken!

zeker nog een keer weer

Hilko
    26-7-2013

leuke, gemoedelijke, echte franse camping, op een geweldige ligging, tussen alle "tour de france" bergen

fantastische vakantie gehad...!

Rudy
    16-10-2011

Winkel loop afstand...ca 1km. Elke ochtend broog gehaald daar...er is op

de camping ook wel wat te halen maar dat was tot 9.00...

Zwembad zeer aangenaam,maar wordt verwarmt door de zon....maar de kinderen hadden hier geen probleem mee

Plekken waren erg ruim,wij waren met een grote de Waard en we hadden daarnaast ruimte zat om te zitten.

Verder is het een echte franse camping maar wel erg gemoedelijk....

En dan had je nog een bar genaamd Terrence Inn...zeker de moeite waard en erg gezellig daar....

Allevard was vooral op woensdag erg gezellig ( straat theater en lekker eten)

geweldig

van den heurik
    30-8-2011

we zijn 2 weken daar geweest . personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam als het nodig is zetten ze de caravan met de tractor op de plaats. mooi zwembad waar veel gebruik van wordt gemaakt. het sanitair is redelijk, maar er is ook een nieuw gedeelte. eten is er goed , echt een aanrader. supermarkt op loopafstand. honden zijn er toegestaan. de 2 kinderen verveelde zich er nooit en de kok is om te lachen.

de camping is een echte gezinscamping.zeker een keertje om terug te gaan.

fantastische camping

fam vd galien leeuwarden
    7-8-2011

een echte franse camping grote plaatsen leuk zwembad vriendelijk personeel en een leuk dorp op loopafstand met een gezellige franse markt

We hebben een aantal aanbieders voor Clair Matin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clair Matin in Allevard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clair Matin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Clair Matin scoort een 8.57 uit 10 op basis van 88 reviews.