Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsAllemontHotels AllemontHotel Auberge La Douce Montagne

Hotel Auberge La Douce Montagne

FrankrijkRhône - AlpsAllemont

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge La Douce Montagne voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 37 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 37 reviews

• Sportfaciliteiten

37 Reviews over Auberge La Douce Montagne

• 9Peter B23-09-2019

Heerlijk verblijf inkleinschalig hotel

Heerlijk kleinschalig hotel met vriendelijke eigenaar en personeel. Het personeel is bijna geheel nederlandstalig. Het hotel is niet heel groot, de lobby en het restaurant/eetzaal is modern en sfeervol. De kamers zijn voldoende groot, netjes en de bedden zijn prima. Wij hadden halfpension geboekt. Het ontbijt is in orde, het 3 gangen diner smaakt uitstekend en de porties zijn voldoende. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! Wij waren hier voor een fietsvakantie, dan zit je hier op de perfecte locatie met veel beroemde & beruchte klimmen binnen handbereik. De wifi was door een algemene storing helaas buiten werking. We hebben één nacht in de dependance doorgebracht. Deze is duidelijk verouderd, maar je kunt er wel prima rustig slapen.

• 9Erik06-08-2019

Zeer positieve ervaring , voor herhaling vatbaar.

Drie nachten verbleven op basis van halfpension. Veel gewandeld in deze prachtige omgeving. Mooie frisse inrichting van de kamers in het hoofdgebouw. Goed ontbijt, zonder overdrevenheid. Diner met zorg bereid en opgediend, mooie porties en vooral erg lekker. Prettig en persoonlijk contact met eigenaar en personeel, zij zijn oprecht geinteresseerd in hun gasten, zijn toegankelijk en geven tips over de omgeving. Gastvrijheid gaat hier erg ver.

• 8kbraat19-02-2018

Perfect fietsen hier en mooie omgeving

Afgelopen zomer (jul 2017) dit hotel voor 1 week aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) We hebben het fietspakket genomen en dit werkte voor ons perfect. Bekende en legendarische beklimmingen vind je op fietsafstand, maar ook de minder bekende nabijgelegen beklimmingen zijn de moeite waard. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed, zowel het ontbijt als het pastabuffet en het avondeten. Het is echt leuk en persoonlijk dat de tafel opgemaakt is met een persoonlijk naambordje. Ook de voorkeuren/allergieën voor het eten werden perfect uitgevoerd. Het enige wat we nog misten waren wat meer ligstoelen bijvoorbeeld in de tuin met te relaxen.

• 10Gert en Diana19-05-2017

Volop genieten

We hebben hier drie overnachtingen gehad. Kamers waren netjes en goed schoon. Ook het eten was gewoon lekker en goed. Wat er voor ons vooral uit sprong was het fantastische klantvriendelijke personeel. Heel gemoedelijk en ook nog eens Nederlandstalig. Kortom we hebben heerlijk genoten van het verblijf en de prachtige omgeving.

• 9Ton van der Wal13-09-2016

fantastisch

Met 30 sportliefhebbers een top weekend gehad bij het team van La douce Montagne, wandelen, lopen, fietsen en klimmen , perfecte organisatie en zo goed bevallen dat we september 2016 weer terug gaan. Ht doel was om de alpe d´huez te beklimmen maar het weekend bracht veel meer mooie ervaringen

• 9Toine26-08-2016

aanrader

Vooral voor fietsen een ideale uitvalsbasis. Vriendelijke ontvangst een erg gastvrij. Gemoedelijk.

• 9Harrynas27-08-2015

Prachtig Frans hotel

Prachtig gelegen Frans hotel met Nederlandse eigenaren. Gastvrij, en de locatie is perfect voor allerlei activiteiten. Absolute aanrader! Leuke bijkomstigheid: dochter had haar knuffel vergeten. Deze werd kosteloos naar ons opgestuurd. Zegt genoeg over de service!

• 9Rob15-08-2015

Het personeel kan het verschil maken...

Heerlijk mooi gelegen hotel voor wintersport en fietsen in de omgeving. Voor wielerliefhebbers de beste keuze in de omgeving. Alle cols goed te bereiken. Leuke eigenaar en prima personeel zorgen voor een aangenaam verblijf. Bedden zijn oké, niet overdreven luxe, maar voor een prima prijs. Ontbijt is eenvoudig. Klein zwembadje aanwezig, tevens schuur voor je fiets.

• 9Wim van 't Einde12-01-2014

Fantastische plek voor de wintersport

Met een groep van totaal 7 vrienden net terug van 7 dagen perfecte winterse omstandigheden om in de bergen van Alpe d'Huez te skiën. Behalve de eerste dag alleen maar volop zonnige dagen gehad met overwegend uitstekende pistes met meer dan voldoende sneeuw (zeker tussen 2.700 en 3.330 meter). Naast erg vriendelijke Nederlandse bediening is de service uitstekend verzorgd. Behalve een heerlijk ontbijt staat je 's avonds een geweldig diner op je te wachten. Ons advies is om niet te bezuinigen op het avondeten (dag menu) want dan mis je op culinair gebied het een en ander. Kortom boek een half pension arrangement. Vanuit het hotel stopt op ca. 50 meter een skibus die je naar Oz brengt waar je de bergen in kunt.

• 10Theo Bos 24-07-2013

Slapen in tent eten in hotel tijdens TDF

Wij hadden de tent gehuurd tijdens de TDF,veel race-fietsers,ideale ligging wat betreft berg-klimmen-fietsen, half pension via het hotel was perfect,goed eten,alles vers, uitstekende en zeer attente bediening, mensen met verstand van horeca, wij vinden het onvergetelijk.

Hotel Auberge La Douce Montagne info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar