Hotel Auberge La Douce Montagne

Hotel Auberge La Douce Montagne

8.9Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Allemont

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge La Douce Montagne voor je op een rij gezet:

• Sauna

37 reviews over Hotel Auberge La Douce Montagne

• 2019
    9Peter B23-09-2019

Heerlijk verblijf inkleinschalig hotel

Heerlijk kleinschalig hotel met vriendelijke eigenaar en personeel. Het personeel is bijna geheel nederlandstalig. Het hotel is niet heel groot, de lobby en het restaurant/eetzaal is modern en sfeervol. De kamers zijn voldoende groot, netjes en de bedden zijn prima. Wij hadden halfpension geboekt. Het ontbijt is in orde, het 3 gangen diner smaakt uitstekend en de porties zijn voldoende. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! Wij waren hier voor een fietsvakantie, dan zit je hier op de perfecte locatie met veel beroemde & beruchte klimmen binnen handbereik. De wifi was door een algemene storing helaas buiten werking. We hebben één nacht in de dependance doorgebracht. Deze is duidelijk verouderd, maar je kunt er wel prima rustig slapen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Erik06-08-2019

Zeer positieve ervaring , voor herhaling vatbaar.

Drie nachten verbleven op basis van halfpension. Veel gewandeld in deze prachtige omgeving. Mooie frisse inrichting van de kamers in het hoofdgebouw. Goed ontbijt, zonder overdrevenheid. Diner met zorg bereid en opgediend, mooie porties en vooral erg lekker. Prettig en persoonlijk contact met eigenaar en personeel, zij zijn oprecht geinteresseerd in hun gasten, zijn toegankelijk en geven tips over de omgeving. Gastvrijheid gaat hier erg ver.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

10Gert en Diana19-05-2017

Volop genieten

We hebben hier drie overnachtingen gehad. Kamers waren netjes en goed schoon. Ook het eten was gewoon lekker en goed. Wat er voor ons vooral uit sprong was het fantastische klantvriendelijke personeel. Heel gemoedelijk en ook nog eens Nederlandstalig. Kortom we hebben heerlijk genoten van het verblijf en de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Toine26-08-2016

aanrader

Vooral voor fietsen een ideale uitvalsbasis. Vriendelijke ontvangst een erg gastvrij. Gemoedelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Harrynas27-08-2015

Prachtig Frans hotel

Prachtig gelegen Frans hotel met Nederlandse eigenaren. Gastvrij, en de locatie is perfect voor allerlei activiteiten. Absolute aanrader! Leuke bijkomstigheid: dochter had haar knuffel vergeten. Deze werd kosteloos naar ons opgestuurd. Zegt genoeg over de service!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Rob15-08-2015

Het personeel kan het verschil maken...

Heerlijk mooi gelegen hotel voor wintersport en fietsen in de omgeving. Voor wielerliefhebbers de beste keuze in de omgeving. Alle cols goed te bereiken. Leuke eigenaar en prima personeel zorgen voor een aangenaam verblijf. Bedden zijn oké, niet overdreven luxe, maar voor een prima prijs. Ontbijt is eenvoudig. Klein zwembadje aanwezig, tevens schuur voor je fiets.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Wim van 't Einde12-01-2014

Fantastische plek voor de wintersport

Met een groep van totaal 7 vrienden net terug van 7 dagen perfecte winterse omstandigheden om in de bergen van Alpe d'Huez te skiën. Behalve de eerste dag alleen maar volop zonnige dagen gehad met overwegend uitstekende pistes met meer dan voldoende sneeuw (zeker tussen 2.700 en 3.330 meter). Naast erg vriendelijke Nederlandse bediening is de service uitstekend verzorgd. Behalve een heerlijk ontbijt staat je 's avonds een geweldig diner op je te wachten. Ons advies is om niet te bezuinigen op het avondeten (dag menu) want dan mis je op culinair gebied het een en ander. Kortom boek een half pension arrangement. Vanuit het hotel stopt op ca. 50 meter een skibus die je naar Oz brengt waar je de bergen in kunt.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Theo Bos 24-07-2013

Slapen in tent eten in hotel tijdens TDF

Wij hadden de tent gehuurd tijdens de TDF,veel race-fietsers,ideale ligging wat betreft berg-klimmen-fietsen, half pension via het hotel was perfect,goed eten,alles vers, uitstekende en zeer attente bediening, mensen met verstand van horeca, wij vinden het onvergetelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Sander boersen22-06-2013

super fiets hotel

wij sliepen in de ruime tent aan de overkant op de kamping gehuurd via het hotel met goede bedden. Eten deden we in het hotel wat goed en voldoende was.we hadden ook het paste buffet toen wij de laatste dag een half uur te laat kwamen hadden ze het toch nog voor ons staan. De medewerkers zijn heel erg vriendelijk. allemaal nederlands. we hebben in de omgeving lekker kunnen fietsen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Gianni01-11-2012

Perfect hotel voor sportmensen

Goed hotel welke we gebruikte als uitvalbasis voor de beklimming van de Alpe d'HuZes. Kamers erg gehorig en sommige redelijk verouderd. Eten prima en service perfect.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel Auberge La Douce Montagne info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats