Vakantiehuis Moulin Mariman

Vakantiehuis Moulin Mariman
8,8

9 reviews over Vakantiehuis Moulin Mariman in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het is daar Zalig,volledig ontstressen.

Van Daele Magda
13-2-2017

Alles,Een zeergoede verwelkoming van de gastheer en doorhem een heerlijk verwenning.Voor mij zijn er geen negative punten.Ik zou zeggen ga er naar toe en beleef het ook.Voor mij personelijk als dierenvriend Elle dag gaan wandelen met de hond Lolly van de gastheer die voor mij zeer veel betekend tijdens mijn verblijf.

leuke verblijfplaats

De Coninck
28-7-2013

Tweede keer naartoe geweest bepaalde zaken zijn er zeker niet op verbeterd zaakvoerder afwezig, meubilair verouderd tot rot, kamers gezellig , aan tafel decoratie werd er dit jaar weinig aandacht besteed, lekker brood

tegenvaller !

familie ivens
20-9-2012

De gite was stoffig, wasmachine werkte niet en stond schimmel in, kookpotten vies en vuil. Het rook er muf en 's nachts kon je geen raam openzetten want : geen vliegenramen. De kuisploeg kent geen stofzuiger maar vegen alles uit. Het meisje dat er vakantiewerk deed probeerde al het nodige te doen om de klanten tevreden te stellen. Dikke proficiat aan haar ! Op kindvriendelijkheid kan ik niets aanmerken maar alles mag wel eens een opknapbeurt gebruiken. Wij hadden een kakkerlak mee naar huis tussen de propere was..het is teveel geld voor wat het nu is. Het zwembad was koud en de meeste parasols rond het zwembad waren stuk. Een zaagmachine stak in het stopcontact naast het zwembad terwijl er kinderen rondliepen... Het ontbijt was altijd hetzelfde en veel te weinig pistolets..weinig keuze en geen vers fruit...de zaakvoerder is heel afwezig en deed niets aan de defecten die aan hem werden doorgegeven.

in de nabijheid van de nougat stad montelimar en mooie dorpjes zoals grignan,ook de mont ventoux,de olijven streek nyons,beetje zuidelijker heb je reeds de rhone wijngaarden en vaison la romaine, aan de westelijke kant heb je de ardeche streek al .

de kamers wat stofferig,dat kan beter.

het ontbijt kan veel beter betreft variatie,zeker voor een uitstekend bakker die jo zeker is, ook de authenticiteit van het diner kan beter, meer streekgebonden producten vooral !!!! belgisch eten kan men elke dag ...niet op verlof aub !!!

Fantastische plek

Verhofstadt
30-9-2011

Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. Lekker eten, aangename omgeving en gezellige sfeer. SUPER!

In één woord te omschrijven "fantastisch"

Fam Bernard
12-9-2011

Wij verbleven in een gite: prachtig ingericht en voorzien van alle comfort. Overheerlijk ontbijt. Brood en ontbijtkoeken kan je bestellen voor tijdens de dag mee te nemen. 's Avonds wordt je nog eens verwend met een lekker diner. Prachtige omgeving en de gastheer staat altijd klaar met raad en daad over bezienswaardigheden in de omgeving.

Als God in Frankrijk

Van Daele - Dezwarte
25-9-2010

We hebben een supervakantie gehad. Aangename mensen, prachtige omgeving en pure rust. De maaltijden zijn heerlijk en het ontbijt is zeer uitgebreid. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kinderen hebben van elke minuut genoten en wij ook. Volgend jaar gaan we zeker terug.

een waarlijke topper

de boom
30-8-2010

Toegegeven het is niet al te makkelijk te vinden.Maar een gps gidst je er zo naartoe.

Wij werden direct gastvrij verwelkomd door uitbater en hond (niks om bang van te zijn).Er werd ons direct een drankje aangeboden en alles werd uitgelegd.Het is een verademing.En rustig gelegen.De kamers en gites zijn het neusje van de zalm.En goed gedecoreerd.We raden je net als Jo aan om op je eerste dag het avondeten in hun restaurant te nuttigen.Het is een waarlijke streling voor tong en ogen.

Het was met spijt in het hart dat we moesten vertrekken.Maar wij komen terug.

Voor herhaling vatbaar

Fam. Benoot - Braet
17-8-2009

Een echte aanrader. Zowel voor gezinnen als koppels! Wij zaten in een gite en die was prima ingericht. We hadden alles wat we nodig hadden (uitz. microgolf). Prachtige locatie waar je echt kan genieten. Het zwembad is super en verwarmd! 's Morgens een heerlijk en uitgebreid ontbijt en 's avonds kan je (indien gewenst) aanschuiven voor een lekker 3-gangenmenu met kaastafel. In de buurt zijn ook heel wat leuke dingen te doen of te bezichtigen. Wij gaan zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin Mariman in Allan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin Mariman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.