Géén boekingskosten
/Frankrijk/Rhône - Alps/Alex/Campings Alex/Camping La Ferme des Ferrieres

La Ferme des Ferrieres

FrankrijkRhône - AlpsAlex

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Ferme des Ferrieres voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 22 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 22 reviews
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over La Ferme des Ferrieres

• 9Pieter15-07-2020

Perfecte plek

Wij hebben in zomer 2019 enorm genoten van deze camping en de omgeving. De camping is rustig, schoon, prima voorzieningen, heerlijk vers brood 's morgens, fantastisch uitzicht en ruime plaatsen. Een heerlijke rustgevende sfeer op deze camping. Je bent vanaf de camping snel op de doorgaande wegen naar grotere plaatsen of richting de Mont Blanc.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Evert26-08-2019

Geweldig

Prima camping op een geweldige locatie. Prachtig uitzicht, weg van de drukte rondom het meer van Annecy. De camping zelf is eenvoudig, maar met mooie ruime plekken. Geen WiFi, wat natuurlijk helemaal prima is. Het sanitair is wat verouderd, maar schoon en voldoende.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Bot13-08-2018

Perfect

Wij hebben 3 weken op deze camping gestaan. Onze kinderen (15 en 18) hebben zich prima vermaakt. De camping heeft een mooie ligging met ruime plaatsen. De eigenaren zijn erg vriendelijk!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. Loos12-08-2018

Rustige camping in mooie omgeving

In eerste instantie hadden we een camping geboekt aan het meer. Bij aankomst bij die camping hebben we direct besloten om hier geen 3 weken te blijven en hebben we deze camping gevonden. Eén telefoontje leerde ons dat we meer dan welkom waren. Het is een gezellige camping met grote plaatsen. Wat voor onze kinderen (12 en 15 jaar oud) een beetje tegenviel is de afwezigheid van wifi. Gelukkig was dat geen 1e levensbehoefte en hebben ze zich prima vermaakt. Er zijn in de buurt mooie wandelingen te maken en genoeg geocaches te vinden. 's Ochtends tussen kwart voor 8 en half 9 staat de bakker op de camping. Zeker een aanrader!

• 6Eetgelegenheden
  • 10De Koning06-08-2018

Het is een leuke rustige camping met prachtig uitzicht. De uitbater is een lieve vrouw. Het sanitair wordt keurig onderhouden, ruikt 's middags naar bloemetjes. Er komen hier veel Fransen, maar er staan ook wat Nederlandse gezinnen. De kinderen vinden elkaar in het speeltuintje. Er is ook een oude koeienstal waar de kinderen kunnen pingpongen of kunnen chillen aan een picknick tafel. Het meer is een stukje rijden, maar dan zijn er ook leuke betaalde en onbetaalde strandjes. Wij hebben hier een fantastische tijd gehad. Wilden paar dagen blijven, maar zijn 2 volle weken geworden. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Frank21-08-2017

Mooie camping

Mooie camping in een prachtige omgeving.

• 5Eetgelegenheden
  • 10nicoleau15-08-2016

caming les Ferrières à Alex (74)

Camping familial calme et reposant très bien entretenu. Sanitaires très propres. Emplacements avec vue sur la montagne, campagne et petit village. Propriétaires très gentils, accueillants, qui font tout pour le bien être des campeurs. Proximité du lac d'Annecy à 5 km. Possibilité de partir du camping pour randonner.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ingeborg25-06-2016

Fantastische plek, gemoedelijke sfeer

Wij komen nooit op dezelfde plek terug, maar voor deze camping zijn we echt gevallen: 2001, 2003, 2015. De laatste keer zijn we er maar een paar dagen geweest (om de vakantie gegarandeerd goed af te sluiten). Er komt een wat rustiger/sportiever publiek dan op de campings waar mensen zich drie weken ingraven. Nadeel voor onze kinderen is wel dat er weinig Nederlanders komen. Voor tieners is er niet zo veel te doen, er is alleen een pingpongruimte. Een sportveldje zou de camping perfect maken. Alex is lekker dicht bij Annécy, maar als je daar geweest bent keer je uit de drukte weer terug naar de rust van de bergen. Het is er ook iets koeler dan in Annécy zelf. Het sanitair is heel eenvoudig, maar wij vinden het prima en het is altijd schoon. Met kleine kinderen is het leuk om op het hoogste deel van de camping te kamperen. Daar is een klein bosje waar ze eindeloos kunnen spelen. Je zit dan iets verder bij het sanitair vandaan, maar hebt wel het mooiste uitzicht op de bergen.

• 8johnboy1202-08-2015

Geweldig

Een prachtig gelegen camping tussen de bergen. Mooie ruime plaatsen ( kies zelf maar uit ) en vriendelijke beheerders. Het sanitair is oud maar werd goed schoongemaakt. Een kleine winkel in de receptie. In de plaats Thones ( 6 km) is er een ruim aanbod van supermarkten. Het dorp Alex stelde niet zoveel voor. Annecy (10 km) is de grootste stad in de buurt. Vanaf de camping zijn er prachtige routes om te wandelen. Fietsen kun je beter doen met een racefiets of mountainbike omdat het overal bergop of bergaf gaat.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Edgard26-08-2014

Mooi en goedkoop.

Wij zijn op deze camping 12 dagen geweest en dat is ons prima bevallen. Sanitair is wat verouderd maar zeer netjes en word dagelijks tot 4x toe gepoetst. De plaatsen zijn ruim maar let op er is geen een vlakke plaats. Een prima uitgangspunt voor uitstappen naar Annecy,mont blanc,albertville enz.. En dan het grote pluspunt 19.20€ per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind met stroom en alles erop en eraan. Het winkeltje stelt niet veel voor maar er zijn volop hypermarkten in een straal van 10km. Elke morgen tussen 8 en 10hr staat de bakker er met vers brood.

Camping La Ferme des Ferrieres info

Camping-informatie