Albiez-Montrond

We hebben een aantal aanbieders voor Albiez-Montrond voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Albiez-Montrond voor je op een rij gezet:

Reviews over Albiez-Montrond

goed gelegen appartement, met weinig plaats

daan,
    5-3-2012

wij hebben ons super goed geamuseerd daar, helaas was het zeer klein, we hebben een 6pers. appartement geboekt en waren met 4, we hadden amper genoeg plaats hier. het lag vlak naast een rode piste waardoor we nooit ver moesten stappen. het grootste minpunt was voor ons de vriendelijkheid van het personeel: we hadden alles van boven tot onder gekuist, en toch mochten we niet vertrekken omdat het niet proper genoeg was, we zijn daarop terug gegaan, nog wat gedronken en dan gezegd dat we opnieuw gekuist hebben (zonder effectief iets aan te raken) toen was het ineens wel allemaal in orde.. maar, voor deze prijs een goede vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Leuk

P Arnoldi,
    5-3-2012

Leuk appartement, dicht bij de ski pistes / skischool. Super om met de kids naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Heerlijk geskiet, prima plek

rob beukema,
    16-1-2012

Appartement is prima. Eenvoudig en je bent echt op jezelf. Geriefelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooi wintersportgebebied

Ineke,
    8-2-2010

Het is een mooi skigebied. De kleuren aanduiding van de pistes kloppen niet. Je kunt wel tochten maken. De kinderen vonden het erg fijn skieen.

Vanaf het appartement kun je naar de skilift op de skies. De supermarkt is vlakbij maar wel een stukje duurder dan de supermarkt 15 km verder. Je bereikt deze door een steile weg naar beneden te rijden meestal met sneeukettingen want die heb je daar zeker nodig.

De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam.

Het appartement was erg goed verzorgd. De inrichting prima met afwasmachine.

Een plek om zeker nog een keer natoe te gaan.

De reisbeschrijving van Holland Internationel klopt helaas niet dus maak een route beschrijving via de ANWB of volg je tomtom.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

appartement aan de piste: altijd goed

Wendy,
    15-11-2009

Dit is een voor franse begrippen: mooi ruim appartement.

Tevens is er een klein zwembad waar je gebruik van kunt maken. En een broodjes service. Het ligt aan de piste: 's morgens stap je zo de piste op en skien maar.

Het skigebied is klein. Voor beginners en kinderen is het prima. Voor gevorderden is het zo bekeken !

Regel de skiles wel van te voren via internet'dan ben je verzekerd van een plek 's ochtends.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
Albiez-Montrond scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews