Appartement
Weer vandaag9°-1°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau des Aiguilles voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Le Hameau des Aiguilles in het Nederlands

wij hebben ons super goed geamuseerd daar, helaas was het zeer klein, we hebben een 6pers. appartement geboekt en waren met 4, we hadden amper genoeg plaats hier. het lag vlak naast een rode piste waardoor we nooit ver moesten stappen. het grootste minpunt was voor ons de vriendelijkheid van het personeel: we hadden alles van boven tot onder gekuist, en toch mochten we niet vertrekken omdat het niet proper genoeg was, we zijn daarop terug gegaan, nog wat gedronken en dan gezegd dat we opnieuw gekuist hebben (zonder effectief iets aan te raken) toen was het ineens wel allemaal in orde.. maar, voor deze prijs een goede vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Leuk

P Arnoldi
5-3-2012

Leuk appartement, dicht bij de ski pistes / skischool. Super om met de kids naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Mooi wintersportgebebied

Ineke
8-2-2010

Het is een mooi skigebied. De kleuren aanduiding van de pistes kloppen niet. Je kunt wel tochten maken. De kinderen vonden het erg fijn skieen.

Vanaf het appartement kun je naar de skilift op de skies. De supermarkt is vlakbij maar wel een stukje duurder dan de supermarkt 15 km verder. Je bereikt deze door een steile weg naar beneden te rijden meestal met sneeukettingen want die heb je daar zeker nodig.

De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam.

Het appartement was erg goed verzorgd. De inrichting prima met afwasmachine.

Een plek om zeker nog een keer natoe te gaan.

De reisbeschrijving van Holland Internationel klopt helaas niet dus maak een route beschrijving via de ANWB of volg je tomtom.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Sneeuwfun

appartement aan de piste: altijd goed

Wendy
15-11-2009

Dit is een voor franse begrippen: mooi ruim appartement.

Tevens is er een klein zwembad waar je gebruik van kunt maken. En een broodjes service. Het ligt aan de piste: 's morgens stap je zo de piste op en skien maar.

Het skigebied is klein. Voor beginners en kinderen is het prima. Voor gevorderden is het zo bekeken !

Regel de skiles wel van te voren via internet'dan ben je verzekerd van een plek 's ochtends.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

leuk skieen voor gezinnen met jonge kinderen!

Lucien, Esther, Luna en Estée
1-3-2009

Heel leuk ski-gebied voor beginnende skieers (kinderen). Heel veel blauwe pistes, goed liftpersoneel. Appartementen zijn erg klein. Wij hadden een 6-persoonsapp. maar is net ruim genoeg voor 4 personen. Jammer, want dit complex is net nieuw. Zwembad was heerlijk warm (28 graden) en schoon, maar veel te klein voor zoveel mensen. Zwemmen kon dus niet, alleen maar een beetje poedelen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

goed prijs/kwaliteit

Windo
14-1-2009

geweest in décember 2008/ januari 2009.

Confort van de appartement OK

Ligging...normal op de piste..voor naar beneden geen probleem, maar voor terugtekomen, de skilift was gesloten dus 100 meters te voet...ja !

zwembad...vuil en koud..dus vergeten.

Prijs/Kwaliteit OK

De domein..toch klein voor goed skieurs, maar voor débutant ok

Skilift en télésiege...oud, maar het prijs van skipass minder ook...dus

Gereisd met vrienden in januari 2009

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Hameau des Aiguilles in Albiez-Montrond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Hameau des Aiguilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.