Reviews over Ajoux

Rust en ruimte én fantastisch eten en drinken

Nynke,
    29-7-2013

Zeer kleinschalige camping: met terassen. Op het bovenste terras staan authentieke woonwagens die je kunt huren (zogenaamde pipowagens). Het daaronder gelegen terras biedt ruimte aan campers en tenten. Honden meer dan welkom. Er is geen washok of toiletgebouw: er zijn douches, wc's en ruimte om af te wassen. Bijna net als thuis, met schone theedoeken, een afwaskwast en afwasmiddel. Klein zwembad. Cecilia maakt voortreffelijke maaltijden en voor (slechts) 18 euro eet je een driegangenmenu incl. wijn mee. Behalve de 'wereldberoemde' barbecue op dinsdag, wordt er niets georganiseerd. Het vermaak verzorg je dus zelf. Heb je een Harley of een ouwe Chevy (uit 1961 bijv.) dan ben je extra welkom.