Hotel Le Manoir

4 reviews over Hotel Le Manoir in het Nederlands

Erg Frans

Sabine
19-4-2009

Het hotel straalt enorm veel 'Fransheid' uit. Echter, het hotel zat toen wij er waren vol met senioren. Niet echt geschikt voor ons, maar het eten was uitstekend te noemen. De locactie; midden in het centrum van Aix.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2007

Een prima hotel,in het centrum aix les bain

hannie en wim
2-7-2007

Een prima hotel,in het centrum aix les bain.Rustige ligging een prima keuken maar een matig ontbijt

Gereisd Anders in juli 2007
2006

Met name voor gasten die gecharmeerd zijn van lekker eten

Steven
23-6-2006

Met name voor gasten die gecharmeerd zijn van lekker bourgondisch eten zijn hier op het juiste adres, de kamers aan de parkzijde met balkon zijn prima, echter aan de andere zijde aan de kleine kant en gehorig. Het hotel op zich en de service zijn prima in orde. De bediening bij het eten is correct en past zich prima aan de gasten aan. Voor degenen die niet uit zijn op massatoerisme binnen een sfeervolle ambiance met goed eten is dit hotel een aanrader. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden om een gevarieerde vakantie te houden.

Gereisd Anders in Fri Jun 23 2006 22:46:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Heel bijzonder hotel

Jack
25-1-2005

Heel bijzonder hotel. Als je binnenkomt lijkt het alsof je in een engels landhuis komt. De kamers zijn erg klein en ook de balkonnetjes, met wat manouvreren kan je er net met 2 personen op zitten. Het zwembad lijkt in de gids heel mooi maar is helaas verwaarloosd en water is vies. Het restaurant is top! Halfpension is een aanrader want ze hebben een goede kaart en met name de kaaswagen en dessertwagen aan het einde van het diner zijn geweldig!!

Gereisd Anders in januari 2005

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir in Aix-les-Bains (Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.