Chalet La Chamilly

Chalet
Weer vandaag21°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Chalet La Chamilly in het Nederlands

Van alle gemakken voorzien!

Fam. Noya
15-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het ligt iets buiten het dorp, maar op loopafstand van het plein. Het huis biedt een hoop conform. Vooral de goede bedden zijn een pluspunt en uiteraard de sauna! Het is een gebied waar je mooie wandelingen kunt maken, maar ook een stedentrip naar Geneve. Het was een top vakantie

Gereisd Met partner in januari 2011

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet La Chamilly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Chamilly in Abondance (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Chamilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.