9.4FenomenaalScore uit 33 reviews

• Skilift: 600m

Wat zeggen bezoekers over

FranceComfort - AlpChalets Portes du Soleil

9.4FenomenaalScore uit 33 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

33 reviews

Geweldig!
Door Dirk op 12-02-2024
Gereisd met vrienden

Geweldige ervaring gehad tijdens onze wintersport. Het appartement is schoon, nieuw en luxe en dat voor een betaalbare prijs. Alfred en Josephine hebben ons perfect ontvangen en tijdens ons verblijf stonden zij voor elk verzoek meteen voor ons klaar met een zeer oplossingsgerichte insteek. Hulde hiervoor.

De sauna, jacuzzi en zwembad zijn zeer schoon, ruim en mooi.

Het dorp Abondance ligt op +/-20 min rijden van het grote ski gebied Portes de Soleil. Voor ons was dit geen enkel probleem, het is een leuk ritje en goed te doen.

Fijn mooi nieuw park vlakbij chatel
Door Sander Brust op 10-02-2024
Gereisd met vrienden

Fijn groot huisje voor het gebied bij port du soleil. alle skipistes zijn makkelijk te bereiken met de auto en personeel is erg vriendelijk. Ik raad het iedereen aan!

Super verblijf, mooi skigebied, top gastheer-dame
Door Ronald op 02-01-2024
Gereisd met oudere kinderen

Super mooi en compleet appartement met gastvrijheid door Nederlands stel Alfred en Josephine. Zeer schoon en zeker voor Franse begrippen een ruim appartement. Wel 20 minuten rijden maar skilift Pre la Joux. Je kunt ook in Abodance of Chatel skiën maar dat ligt lager en minder sneeuwzeker. Wintersport blijft afhankelijk van sneeuw en mooi weer en een goed verblijf. Wij hadden dit jaar de jackpot met alle 3 maar het goede verblijf krijg je sowieso. Wij raden deze locatie zeker aan. Ronald

Week van rust in de bergen. Precies wat we zochten
Door Jacqueline van Doormalen op 25-09-2023
Gereisd met partner

Fantastische luxe accommodatie. Zeer goede en vriendelijke ontvangst door Alfred en Josephine. Als je van de bergen houdt, zijn er in de omgeving veel mogelijkheden.

Topaccommodatie met klantgerichte beheerders
Door Anneke en Marco op 25-09-2023
Gereisd met partner

We hebben het heerlijk naar ons zin gehad in deze prachtige omgeving en leent zich prima om uitstapjes te doen. De accommodatie was goed ingericht en voorzien van alle gemakken. Alles wat voor ons belangrijk is was aanwezig. Goede bedden, heerlijke ruime douche, goede bank, Nederlandse tv zenders, goed internet, goede tuinstoelen en een goed ingerichte keuken. Enz. De Nederlandse beheerders, Josephine en Alfred verdienen een zeer groot compliment. Wat zijn deze beheerders gastvrij en klantgericht. We werden goed ontvangen en er was een duidelijk uitleg. Alle vragen tijdens het verblijf werden snel via de app beantwoord. Toch merk je pas echt hoe behulpzaam ze zijn als er echt wat aan de hand is. Zo werd een probleem met de koffiemachine snel door Alfred verholpen en bij vertrek was ik mijn mobiel vergeten. Keurig netjes werd de mobiel goed verpakt een paar dagen later thuis bezorgd.

Prachtig appartement voor rustzoekers
Door Suus op 17-09-2023
Gereisd met partner

Appartement is top. Alles wat er is gezegd klopt, luxe en alles is er. Mooie omgeving. Hou er rekening mee dat t appartement op een erg steile helling ligt. Lopen vanaf daar kan steil omhoog of steil omlaag. Wij (50+) liepen heen in 20 minuten naar t dorpje, terug met een stijging v ruim 10% 35 minuten. In juni geen broodjesservice dus elke dag met de auto de steile helling af naar t kleine rustige dorpje. Ofschoon wij rust zochten voor ons toch iets te stil. S avonds is er niks te doen, ook niet in t dorp in de zomer. Als t afkoelt elke avonds binnen zitten in t mooie appartement op de berg. Omgeving prachtig, rijden door t mooie landschap met vele bloedstollende haarspeldbochten, je rijd dus langer over weinig km. Dorpjes aan t meer v Geneve zijn mooi. Ook enkele mooie bergmeren bezocht in de omgeving. Klimaat was prima in juni. Overdag tussen 23 en 26 gr. gehad, op de berg 3 a 4 graden koeler dan in t dal.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.