Camping Marina Plage

Camping Marina Plage
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Plage voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Marina Plage in het Nederlands

kindvriendelijk

jef deurs
27-7-2009

kindvriendelijk , aan de plage , goed weer.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 27 2009 13:19:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Plage in Vitrolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.