Camping Marina Plage

15-8-2018

one stukje paradijs

Tommy/les Belges
16-8-2017

Een zeer geslaagde vakantie dankzij het zeer proffessionele team van camping marina plage!!!! Tot volgend jaar!!!

Leuke camping om te verblijven!

katelijne broeckhoven
    13-6-2014

Komen er al 12 jaar en en zijn zeer content, leuke camping waar altijd iets te beleven valt.

kindvriendelijk

jef deurs
    27-7-2009

kindvriendelijk , aan de plage , goed weer.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Plage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Plage in Vitrolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.