Sorteren

15-8-2018

one stukje paradijs

Tommy/les Belges
    16-8-2017

Een zeer geslaagde vakantie dankzij het zeer proffessionele team van camping marina plage!!!! Tot volgend jaar!!!

Leuke camping om te verblijven!

katelijne broeckhoven
    13-6-2014

Komen er al 12 jaar en en zijn zeer content, leuke camping waar altijd iets te beleven valt.

kindvriendelijk

jef deurs
    27-7-2009

kindvriendelijk , aan de plage , goed weer.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Vitrolles scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews