Camping L' Hérein

4 reviews over Camping L' Hérein in het Nederlands

Heerlijke camping

Rini/Menno
30-8-2018

Een fijne gezellige camping met prima sfeer. Ruime plekken met zon en/ of schaduw.heer

Leuke camping

André Nagengast
10-10-2017

Rustige mooi gelegen camping voor verblijf in naseizoen. Ruime plekken met voldoende schaduw. Nieuw mooi sanitair. Leuk zwembad. Mooie omgeving om te fietsen. Kortom voor seniorenverblijf buiten seizoen een geweldige plek. ACSI aangesloten. Klein dorp maar Valreas heeft alle grote supermarkten. En vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Heerlijk, rustig, behulpzaam

Menno
27-5-2017

Deze camping is TOP. Een nieuw restaurant; grote, omhegde plaatsen. Zwembad is wat ouder maar het nieuwe bad komt er aan. Winkeltje.

Vriendelijk, maar niet erg schoon

Kip
1-5-2017

Op zich een mooi liggende camping, grote afgebakende plaatsen. Buiten het seizoen echter niet echt schoon. We waren er 3 nachten, er werd niet gepoetst en de volle prullenbakken niet geleegd. Weinig douches en toiletten geopend. Camping maakt een rommelige indruk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Hérein in Visan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Hérein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.