Camping L' Hérein

13 reviews over Camping L' Hérein in het Nederlands

Leuke camping

André Nagengast
10-10-2017

Rustige mooi gelegen camping voor verblijf in naseizoen. Ruime plekken met voldoende schaduw. Nieuw mooi sanitair. Leuk zwembad. Mooie omgeving om te fietsen. Kortom voor seniorenverblijf buiten seizoen een geweldige plek. ACSI aangesloten. Klein dorp maar Valreas heeft alle grote supermarkten. En vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Heerlijk, rustig, behulpzaam

Menno
27-5-2017

Deze camping is TOP. Een nieuw restaurant; grote, omhegde plaatsen. Zwembad is wat ouder maar het nieuwe bad komt er aan. Winkeltje.

Vriendelijk, maar niet erg schoon

Kip
1-5-2017

Op zich een mooi liggende camping, grote afgebakende plaatsen. Buiten het seizoen echter niet echt schoon. We waren er 3 nachten, er werd niet gepoetst en de volle prullenbakken niet geleegd. Weinig douches en toiletten geopend. Camping maakt een rommelige indruk.

Oude reviews (archief)

Goede camping

Anneke en Walter
18-10-2015

Wij hebben drie weken op deze goede camping verbleven met onze caravan, voor Franse normen redelijk grote plaatsen, veel schaduw, vriendelijke mensen, mooi sanitair( nieuw van 2014 ) goed zwembad, goed gelegen om de omgeving te verkennen ( 20 km van Vaison La Romaine bvb ) We gaan nog terug !

Dit nooit meer

Wagenaar
17-8-2014

Wij zijn op 20 juli 2014 aangekomen op de camping (voor de 4 keer) met vrienden, 2 plaatsen achter de receptie, besproken voor 20 nachten. Maandag 21 juli Belgen feest tot 03.00 uur 's nachts (veel geluidsoverlast) donderdag 24 juli afscheidsfeest van campinggasten tot 03.00 uur 's nachts (veel geluidsoverlast) vrijdag 25 juli veel rumoer op het terras van de jeugd tot 01.00 uur 's nachts (krantenbier gesjouw en luide stemmen). Zaterdag 26 juli verhaal gehaald bij de receptie ( erzou die zelfde avond weer feest zijn op de camping),zij konden er niet veel aan doen, gevraagd naar een oplossing! Voorstel van ons tot 24.00 uur lawaai daarna graag rustig, eventueel een nieuwe plek. Kon niet, werd ons geadviseerd om maar een andere camping te gaan zoeken. Dit hebben wij ook maar gedaan en zijn naar een camping (Manon) in Orange gegaan. Dit grapje van vervroegd vertrekken kost de eigenaar aan gederfde inkomsten € 500.00 Wat is belangrijker tevreden klanten of feesten!!!!!!

Leuke maar rommelige camping

Vincent
13-8-2014

De camping beviel goed. Zeker wanneer je de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt. In het hoogseizoen hebben we €19,70 p/dag betaald. met stroom.

De camping zelf is rommelig. Er wordt niet goed opgeruimd. Ook het onderhoud mag beter.

Kampeerplek: zijn ruim

Zwembad: Leuk bad met koud water. Wordt elke dag gereinigd. Staat wel veel onkruid en tegels liggen scheef.

Sanitair: Dit is net nieuw en ziet er keurig uit. Wordt wel maar 1x per dag schoongemaakt en op zondag niet!! Er zijn genoeg douches en toiletten.

Speeltuin: Niet goed onderhouden. ligt veel rotzooi. ook weinig toestellen voor de kleine kinderen.

Terras en restaurant: Klein maar wel gezellig. Je kunt er friet en pizza eten. Niet echt veel keuze maar binnen 10 minuten lopen ben je in het dorp. Daar zijn mogelijkheden genoeg.

De disco-avond, 1x per week, is erg luidruchtig. Voor ons niet echt bezwaarlijk.

Het is een camping die met de "Franse slag" wordt beheerd. Vind je dat niet erg dan is het een perfecte camping.

Een heerlijke camping,waarbij niets moet en alles "mag" in de goede zin .Het sanitair zal nu klaar zijn en ziet er prachtig uit. Het gezin doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Op het terras goede Wifi ontvangst .Gratis!In het winkeltje producten van eigen tuin en brood op bestelling .

De camping is mooi gelegen en in de omgeving kun je goed fietsen.Wij boften dat de lavendel uitbundig in bloei stond.

Luidspeakers

Irene
19-7-2013

De camping is prima gelegen met mooie plekken en ontzettend vriendelijk personeel, maar waar wij ons vreselijk aan hebben geergerd zijn de luidspeakers die boven de camping hangen en waar dagelijks alle activiteiten tot en met het hele lunchmenu door geschald werd.

Voor mensen met gehoorproblemen(zoals Ik) was dit een ramp en schrokken we elke keer enorm als er weer wat werd omgeroepen. Voor ons een reden om nooit meer terug te gaan, tenzij de luidspeakers worden weggehaald. Jammer, want verder waren we zeer tevreden.

Kleine, gemoedelijke camping...

MBM04
31-8-2012

Bij toeval op deze camping terecht gekomen, twee nachten gestaan. De camping ligt iets buiten het dorpje. De camping is eenvoudig, de plaatsen zijn ruim en afgebakend. Veel schaduwrijke plekken. Achterop de camping staan enkele stacaravans. Leuke camping voor mensen die niet zitten te wachten op hordes landgenoten, annimatie enz. Dicht bij de Mont Ventoux, dus ook ideaal voor fietsers.

Negatief:

- bij binnenkomst oogt de camping rommelig, ook door idd de schuur en gereedschappen van de medewerkers

Positief:

- het sanitair is oud, maar netjes. Wordt goed schoongehouden, voldoende warm water

- leuk klein overzichtelijk zwembad met peuterbadje

- ruime, afgebakende plekken

- winkeltje op de camping met vers fruit van eigen land, brood, wijn, etc.

- eigenaresse en haar dochter zijn erg vriendelijk en behulpzaam, super!

Al met al een hele leuke camping voor mensen die op zoek zijn naar een kleine, gemoedelijke camping. Absoluut een aanrader!

Leuke camping in mooi gebied.

anoniem
30-7-2011

Leuke camping in prachtig gebied, veel mooie dorpen met oude kern. Visan zelf (nog geen km lopen, 2 goede bakkers, prima -kleine- supermarkt) is ook erg mooi.

Mooie ruime plaatsen met naar keus minder of meer schaduw. Eigenaresse en medewerkster zijn erg vriendelijk, gemoedelijke sfeer.

Staat sanitair is matig, meestal wel schoon.

Vooraan op de camping op een aantal plekken (schuurtjes technische dienst) erg rommelig.

Op het speelveld mooie bloemenborders en veel oleanders over de hele camping.

Prima camping en heel betaalbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Hérein in Visan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Hérein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Hérein scoort een 7.05 uit 10 op basis van 20 reviews.