Camping L' Hérein

Camping L' Hérein
7,9

6 reviews over Camping L' Hérein in het Nederlands

Goed voor een paar dagen

C. Bukkens,
11-11-2018

Goed onderhouden camping. Prachtig sanitair, grote plaatsen, leuk zwembad. In dorpje is echt niets te doen, maar leuk om even door te wandelen. Brood bestellen. Dichtst bijzijnde grotere supermarkt op 8 km. richting Tulette. Te doen op de fiets, maar je moet wel conditie hebben vanwege lange, flauwe heuvels. Prima te doen met een elektrische fiets. Gratis wifi bij de receptie. Restaurant niet geprobeerd.

Heerlijke camping

Rini/Menno,
30-8-2018

Een fijne gezellige camping met prima sfeer. Ruime plekken met zon en/ of schaduw.heer

Leuke camping

André Nagengast,
10-10-2017

Rustige mooi gelegen camping voor verblijf in naseizoen. Ruime plekken met voldoende schaduw. Nieuw mooi sanitair. Leuk zwembad. Mooie omgeving om te fietsen. Kortom voor seniorenverblijf buiten seizoen een geweldige plek. ACSI aangesloten. Klein dorp maar Valreas heeft alle grote supermarkten. En vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Heerlijk, rustig, behulpzaam

Menno,
27-5-2017

Deze camping is TOP. Een nieuw restaurant; grote, omhegde plaatsen. Zwembad is wat ouder maar het nieuwe bad komt er aan. Winkeltje.

Vriendelijk, maar niet erg schoon

Kip,
1-5-2017

Op zich een mooi liggende camping, grote afgebakende plaatsen. Buiten het seizoen echter niet echt schoon. We waren er 3 nachten, er werd niet gepoetst en de volle prullenbakken niet geleegd. Weinig douches en toiletten geopend. Camping maakt een rommelige indruk.

Prima

Jan Voskamp
5-3-2011

Heel vriendelijke landelijk gelegen middelgrote Camping. Geen grote luxe, maar lommerrijke, ruime plaatsen op in voorjaar en najaar prettig rustige Camping. Eenvoudig sanitair.

Uiterst geschikt als uitgangsbasis voor sportieve fietsers. Directe omgeving licht glooiend, tussen de wijngaarden, maar voor de echt sportieve fietser is ook de Mont Ventoux en de Voor-Alpen bereikbaar.

voor families: binnen 25 km afstand aantal leuke dorpen en stadjes b.v. Vaison la Romaine, maar vergeet ook de kleine plaatsjes als Villedieu niet. Voor ieder wat wils.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Hérein in Visan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Hérein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.