Camping Domaine des Favards

25 reviews over Camping Domaine des Favards in het Nederlands

Geweldig

Maikel,
11-11-2017

Geweldige camping met erg schoon sanitair. De omgeving is werkelijk fantastisch!

De camping ligt wel behoorlijk afgelegen, ongeveer 1,5 km van het dorpje Violes en 6,5 km van de dichtstbijzijnde supermarkt. De plekken zijn erg groot 100 en 200m2. In het hoogseizoen worden de 200m2 plekken ook opgedeeld in 2 plekken. Op de camping kun je wijn kopen van de eigen wijngaarden. In het restaurantje op de camping kun je erg goed eten. Ze hebben ook een BBQ plek met tafels en stoelen. je kunt hier gratis gebruik van maken. 's-Avonds wordt hier veel gebruik van gemaakt. Bij verkeerde wind zit je op de plekken 8,9,16a,16b en 20 behoorlijk in de rook.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping!

de Wilde,
14-8-2017

Als je een huisdier meeneemt, houdt er rekening mee, dat zeker op het nieuwere terein er veel bolletjes op de grond liggen die in de vacht van je dier gaan klitten. Wij waren onze hond regeltmatig aan het bolletjes pluizen, ze zaten ook tussen zijn kussentjes.

Verders een prima camping, met net sanitair. 4 douches en 4 toiletten en 1 kindertoilet in het sanitairgebouw. Ondanks een volle camping kwam het zelden voor dat je moest wachten.

Zwembad was net groot genoeg om baantjes te kunnen zwemmen. Lekker verkoelend op de hete dagen.

Het eten op de camping is ook erg lekker.

Er is niet veel voor de kinderen, maar dat zorgt er ook voor dat ze meer naar elkaar toe trekken. Ze verzamelden bij de pingpong tafel en nederlands, frans, belgische en duitse kinderen trokken samen op. Onze dochters hebben het hier heel gezellig gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rust. Grote plekken 100 tot 200 m2. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Groot zwembad en goed restaurant. Toen wij er waren heeft de eigenaar met zijn onkruidbrander op gas onder de coniferen het onkruid weg willen branden. Enfin nadat de brandweer met twee brandweerwagens de brand bluste, bleef er een hele mooie foto over van een dertig verbrande coniferen. Leuk om in te sturen voor de foto van het jaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijne plek met goede Franse sfeer.

Gijsbertus Vos
21-2-2016

Uitvalsbasis voor uitstapjes.

Zeer goede wijn.

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuke camping, voor een prima prijs

Annemiek
27-1-2016

Vanuit deze camping kun je allerlei leuke plaatsen bezoeken.

Sanitair was eenvoudig, maar schoon. Geen sanitair voor kinderen.

Restaurantje bij de camping had prima eten, maar vooral lekkere wijn!

Klein speeltuintje voor kleine kinderen.

Zwembad was aan het eind van onze vakantie best koud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De camping ligt midden tussen de wijnvelden, het is er schoon en rustig (niet allemaal schotels voor tv op de camping). Het sanitairgebouw is niet groot en soms moet je 's ochtends even wachten voor de douche maar het wordt erg goed onderhouden. Het zwembad is heerlijk (net groot genoeg) en schoon en.... rustig.

Je kunt hiervandaan vanalles ondernemen (Nimes, Orange, Avignon) en ook voor fietstochten is het een prima uitvalsbasis. Fietsroutes liggen bij de receptie.

De plaatsen zijn 100 of (al naar gelangje keuze) 200m2.

Je kunt er voor 's ochtends brood bestellen.

Bij de receptie zijn ze erg aardig. En ze hebben erg lekkere wijn van eigen bodem. Het is "een echte camping" zonder annimatieprogramma's, zonder schreeuwende kinderen, zonder t.v's: echt heel erg de moeite waard voor mensen die van rust, ruimte en Frankrijk zoals het moet zijn, houden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Wij hadden deze camping geboekt voor deze zomer. Kleine camping met zo'n 60 plaatsen. Bij aankomst was het muisstil op de camping. Dat voelde vreemd. We hadden een enorm grote plaats. Rondje gelopen over de camping. Geen gezinnen met kleine kinderen te vinden. Zeer minimaal speeltuintje, met alleen een plastic speelhuisje. Mooi zwembad. In toiletgebouw slechts 1 regulier toilet voor de mannen en 1voor de vrouwen, ook hurktoiletten aanwezig. Na 1 nacht vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Schitterende camping

william.devos
21-7-2014

We zijn hier in augustus 2013 voor de 2°maal geweest en het blijft een prima camping.

Restaurant is eenvoudig, maar het is leuk om er s'avonds op het terras te eten met een goede 'huiswijn'.

Het zwembad is klein en in de drukkere periodes van Juli zal het wellicht wat krap zijn, maar buiten die periodes is het voldoende om af te koelen.

Sanitair is zeer proper, maar ook hier is onze beoordeling buiten de drukke periodes.

De plaatsen zijn ruim, en zeker de grote plaatsen op het tweede terrein.

De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Net zoals na onze eerste vakantie hier, kunnen we nu terug besluiten dat we zeker terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2013

midden in de wijngaarden

Paul
27-6-2014

Wijndomein, dus camping midden tussen de wijnranken met uitzicht op de Dentelles en de Mont Ventoux. Alle plaatsen van gelijke grootte 100m² gescheiden door hagen, alles rechttoe rechtaan.

sanitair erg weinig voor het aantal gasten, wel schoon. Hurktoiletten (WC Turque) niet meer van deze tijd en zeker niet voor oudere mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Annette van Laere
12-9-2013

Hoezo kleine plaatsen? of 10 bij 10, of een dubbele plek. Heel vriendelijk personeel/ eigenaars. Het restaurant serveert een lekker dis. Het sanitair in een woord geweldig. Ik kom s'ochtends bij de douches, staan een mevr. De rooster van de douche met een borstel uit te borstelen. Waar zie , of doen ze dit nou. Rustige omgeving, hebt wel een fiets nodig of de auto om alles in de omgeving te bekijken. Maar de camping, zwembad( een beetje koud ) geweldig, een aanrader. Waarom een 2 * camping, mag rustig een 3 of 4* zijn.

Gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine des Favards in Violès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine des Favards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.