Camping Les Verguettes

Weer vandaag16°-2°
Camping Les Verguettes
8,6

Omschrijving
Camping Les Verguettes in de Provence is ideaal als je niet van massale campings houdt. Naast het zwembad kun je wat drinken of een ijsje halen op het terras. Meerdere malen per week staan er ook foodtrucks. De kinderen spelen graag in de speelhoek met het springkussen. In 45 minuten rijden ben je bij de Mont Ventoux met een prachtig fietsgebied.

99 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Gereisd anders in mei 2018

Fijne camping, mooi gelegen in Ville sur Auzon

Mirjam van Vlaardingen,
10-5-2018

Fijne camping, mooi gelegen in Ville sur Auzon. Volgend jaar weer!

Gereisd anders in mei 2018

content

Roelof PANNEKOEK,
19-9-2017

over het algemeen dus zeer tevreden.We komen het volgende jaar graag terug.

We komen hier al jaren en weer 10 dagen genoten van een

Willem ENDENBURG,
19-9-2017

We komen hier al jaren en weer 10 dagen genoten van een gastvrije camping met leuke entertainment

Gereisd anders in september 2017

Prima camping met niet al te grote plaatsen

Bernadette K.,
19-9-2017

Prima camping met niet al te grote plaatsen. Vriendelijke eigenaren en receptioniste.

Gereisd anders in september 2017

Zeer aangenaam om te verblijven,de sfeer,en de rust,vooral

Chris VERMEULEN,
17-9-2017

Zeer aangenaam om te verblijven,de sfeer,en de rust,vooral voor "rijper" publiek

Gereisd anders in september 2017

Camping ligt gunstig om diverse fiets tours te maken. Leuke kleinschalige camping met uitzicht op de Mont Ventoux.

Prachtige accomodatie; chalet Transsylvanie

Irene HALLINK,
3-9-2017

Prachtige accomodatie; chalet Transsylvanie.

Bij de receptie niet altijd even vriendelijk. Glazen afwassen terwijl we een korte receptie vraag hadden; "ik ben alleen en doe twee dingen" terwijl er verder niemand was.

Camping prachtig en kleinschalig;prima voor de Mont Ventoux, schitterende omgeving. Geen pinautomaat / grotere supermarkt in Villes sur Auzon, dat is jammer.

goede camping

liske,
30-8-2017

goede camping, centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving. veel kinderen op de camping wat leuk was voor onze kids maar wel erg veel lawaai tot laat in de avond.... beter een plekje reserveren weg van de "hoofdweg" die door de camping loopt. weinig ligbedden aan het zwembad...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aangename camping

Astrid Joosen,
25-8-2017

Prettige, niet te grote camping. Supervriendelijke en behulpzame beheerders. Goede mix van nationaliteiten, veel sportievelingen. Mooi zwembad met leuk en gezellig terras onder de olijvenbomen. Een paar keer per week een avondmaal, paella bijv. of een foodtruck. 2/3 keer per week gezellige live muziek tot 23.00 uur ivm dorpsbewoners. Sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Klein minpuntje is de rioolgeur die je soms ruikt uit de putten. De omgeving is schitterend mooi, direct achter de camping liggen wijnvelden. Gorges de la Nesque is een aanrader. Het leuke is dat je vanuit de camping zo het dorp inloopt voor een boodschapje. Heerlijk gegeten bij het vlakbijgelegen restaurant Le Petit Bonheur en ovenverse pizza's van Le Petit Jeannot. En uiteraard nog wat wijn ingeslagen bij de naast de camping gelegen Cave Terra Ventoux

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.