Camping Les Verguettes

Camping Les Verguettes
8,6

Omschrijving
Camping Les Verguettes in de Provence is ideaal als je niet van massale campings houdt. Naast het zwembad kun je wat drinken of een ijsje halen op het terras. Meerdere malen per week staan er ook foodtrucks. De kinderen spelen graag in de speelhoek met het springkussen. In 45 minuten rijden ben je bij de Mont Ventoux met een prachtig fietsgebied.

2 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Financieel NIET correct

william Vaesen
16-8-2012

Wij verbleven op plaats nr 13 met onze tent in juli 2012 (met 3 koppels op 3 plaatsen). Onze plek had echter zo goed als geen schaduw en onze frigo (geen elektronische koeler maar een echte frigo) kreeg ons eten niet meer gekoeld. We hebben dan onze frigo bij onze vrienden aangesloten die wel een schaduwrijke plaats hadden. We zijn dan naar de uitbaters gegaan om onze electrische aansluiting op te zeggen. We waren zo eerlijk om de rede van opzegging te verklaren. Daar wilden ze echter niet van weten, we hadden een frigo en moesten betalen voor de aansluiting, ook al was die aangesloten bij de buren en hadden wij geen rechtstreekse aansluiting meer. Wat maakt het uit of de buren nu twee, drie of tien koelkasten hebben aangesloten als zij er voor wilden betalen? Men heeft ons dus 66 euro aangerekend ook al hebben we misschien voor 5 euro verbruikt de eerste twee dagen. Kleinzierig vind ik zo iets.

Gereisd met vrienden in juli 2012
2008

Uitzicht op de Ventoux!

Jeroen
22-10-2008

Als wielerliefhebber is de voornaamste reden om te komen die grote kale berg. Maar de rust die van het dorpje Villes-sur-Auzon uitstraalt is zeker een reden om juist aan deze kant te kamperen.

's Morgens even naar 1 van de boulangers in het dorpje "moeten" vind ik juist een pluspunt: in de 10 minuten die dit wandelingetje duurt valt alle stress van een jaar werken van je af...

Afhankelijk van de plaats op de camping een goede zon/schaduw verhouding (zeker in juli/augustus is de schaduw belangrijk!)

Sanitair is zoals door meerdere mensen hier aangegeven niet het modernste, maar goed genoeg om het een week uit te houden. (TIP: helemaal boven aan de camping staat nog een 2e kleiner gebouwtje met een paar toiletten en douches!)

PS: Zorg dat er op de terugweg wat ruimte over is om een voorraadje bij de buren (Cave TerraVentoux) in te slaan ;-)

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.