Camping Les Verguettes

Weer vandaag15°-1°
Camping Les Verguettes
8,6

Omschrijving
Camping Les Verguettes in de Provence is ideaal als je niet van massale campings houdt. Naast het zwembad kun je wat drinken of een ijsje halen op het terras. Meerdere malen per week staan er ook foodtrucks. De kinderen spelen graag in de speelhoek met het springkussen. In 45 minuten rijden ben je bij de Mont Ventoux met een prachtig fietsgebied.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

6 reviews over Camping Les Verguettes in het Nederlands

Genoten

Eric,
10-8-2018

Rustige camping, mooi zwembad, leuke speelhoek/speeltuin voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

goede camping

liske,
30-8-2017

goede camping, centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving. veel kinderen op de camping wat leuk was voor onze kids maar wel erg veel lawaai tot laat in de avond.... beter een plekje reserveren weg van de "hoofdweg" die door de camping loopt. weinig ligbedden aan het zwembad...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel mooie plek

Bart,
22-8-2017

Een heel mooie camping. Vooraan op de camping is het levendig, wat drukker en staan er veel Nederlanders. Achteraan op de camping, wordt het wat rustiger en is het reisgezelschap wat meer gemêleerd. Het sanitair is ruim en netjes. Wel wat weinig douches voor het aantal gasten. Wij hadden een schitterende plaats met uitzicht over het wijnveld van de buurman. Prachtig en heerlijk rustig. Veel mogelijkheden om te (hard)lopen vanaf de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We kwamen op deze camping aan vanaf een ander vier-sterren camping. Deze camping was zeker goedkoper, maar beslist minder op elk gebied. Voor ons weer een bewijs dat het sterrensysteem niets meer omvat dan een afvinklijstje met aanwezige voorzieningen. Camping les Verguettes heeft namelijk heel veel voorzieningen, maar allemaal net voldoende en dat leidde in ons geval tot een teleurstelling. Ondanks dat is het wel een leuke camping, met betrokken personeel. De situatie op de camping komt overeen met hetgeen anderen daarover al schreven. Het toiletgebouw is kennelijk recent gerenoveerd met nieuwe leidingen, wandtegels en sanitair. Onze mening: les Verguettes doet zichzelf tekort door 4 sterren te willen voeren. Het is een leuke 2 sterren camping voor een redelijke prijs in een prachtige omgeving voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie camping, zeer centraal gelegen!

Emmely, Roland en Ruben van der Meer
24-8-2012

Wij zijn een jong gezin, 2 volw. + kindje van een jaar.

3 weken geweest in de bouwvakvakantie.

Goed bevallen: dorp op loopafstand met supermarkt vival en de bakker dichtbij en centraal gelegen waardoor je niet lang in de auto hoeft te zitten om een leuke dag te hebben! Wij hadden een mooie plaats maar er zijn plekken die kleiner zijn dan de andere. Ook zaten de boompjes aan de straatkant in de weg waardoor caravans moeilijk de draai konden maken naar de plaats.

Sanitair perfect! Nog nooit eerder gezien dat iemand het wel 5 x per dag goed schoonmaakte... Over het personeel niks dan lof. Vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik moest naar de dokter en de receptie maakte de afspraak voor me, wat een service.. Minpuntje vonden wij de tegels bij het zwembad, heel veel zaten los, beetje gevaarlijk. Elke dinsdag en elke zaterdag kon je pizza krijgen en paella. Animatie was er als er zich genoeg mensen voor opgaven. 's avonds geregeld een bandje. Wij komen volgend jaar terug! Leuke campingsfeer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastische plek.

Snijers Stefaan
29-10-2010

Prima camping, mooi zwembad, sanitair goed onderhouden. Rustige camping met eetgelegenheid en bakker en supermarktje op wandelafstand.

Voldoende groen en bovenal vriendelijke uitbaters.

Zij die niet tevreden zijn zoeken waarschijnlijk een camping met 600 staanplaatsen en zwemparadijs...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Verguettes in Villes sur Auzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Verguettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.