Camping Les Verguettes ****

Review geschreven door Laurens Vink

Fantastique!

Laurens Vink,
1-8-2018

Mooie kleinschalige camping met 66 plaatsen. Plaatsen variëren van formaat, maar zijn niet al te groot.

De camping is voorzien van prima zwembad met voldoende ligstoelen en een naast gelegen terras waar je een drankje of ijsje kunt halen. Het sanitair werd in juni 2x per dag schoongemaakt. Bij de receptie is meer dan voldoende informatie te vinden over de omgeving. Huren van de e-Mehari is een aanrader.

Voor kinderen is er een trapveld, springkussen en staat er allerlei speelgoed om mee te spelen.

Vers brood kan je de dag van te voren bestellen. In het voorseizoen mist de camping een eetgelegenheid maar dit wordt opgelost door de komst van Foodtrucks meerdere malen in de week samen met een paar kramen waar je groente, fruit, zeep, honing en wijn kunt kopen. Villes-sur-Auzon is een rustig dorp gelegen in een prachtige omgeving. De eigenaren van de camping doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in juni 2018