Appartement Villeneuve

2006

Appartement Big Foot , verschrikkelijk appartement

Marlies
3-5-2006

Appartement Big Foot , verschrikkelijk appartement. Veel te klein, veel te vies en veel te duur. Nog nooit eerder zo'n vreselijk appartement gezien. Advies: NIET DOEN!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2006
Jean-Paul, propriétaire, 27-8-2017

cet avis ne correspond pas aux Jardins de la Livrée

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villeneuve in Villeneuve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villeneuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.