Camping Parc Saint James Le Sourire

Matig

• Sfeer in stad6,0
  • Activiteiten6,0

7 reviews over Camping Parc Saint James Le Sourire in het Nederlands

Leuke vakantie gehad met verblijf in een prima stacaravan met airco op een gezellige familie camping. Aardige en behulpzame medewerkers op de camping.

Gereisd anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen 4 sterren waard, max. 2. Camping aangedaan met camper. Alle voorzieningen waren hiervoor aanwezig...
BAD 1. Het sanitair gedeelte van de camping was erbarmelijk... vuile wc's en douches, temperatuurregeling douche oncontroleerbaar. 2. Muggen, muggen en nog eens muggen ... oorzaak beekje 3. De disco was zeer lawaaierig en goed hoorbaar over heel de camping en dit tot in de late uurtjes (1h00) 4. Camping ligt aan drukke weg (gevaarlijk voor fietsers) GOOD 1. Goed restaurant 2. Verzorgd zwembad 3. Behulpzame winkel met voldoende middelen 4. Goede camper stopplaats 5. Gunstige ligging, zee is gemakkelijk bereikbaar met fiets, alsook dorpskern. BESLUIT. Goede camperstopplaats voor enkele dagen, maar GEEN 4 sterren waard... max. 2 à 3

Gereisd met partner in juli 2010

Waardeloos woonwagenkamp i.p.v. camping

T. Hulsinga
17-7-2010

Dit is geen camping, er wonen meer dan 200 mensen, die je over het algemeen niet eens met daglicht wil tegenkomen. Er is elke avond muziek (erg hard) tot minimaal 12.00 uur en in het weekeinde tot minimaal 2.00 uur. De mobil homes zijn oud, niet goed onderhouden (we hebben de klusjesman - het enige lichtpuntje- de halve week over de vloer gehad. De receptie is een aanfluiting, geen info en geen behulpzaamheid. Het zwembad is pas om 10.00 uur open en gaat stipt om 7.00 uur weer dicht. Je mag je hond meenemen die vervolgens een week mank loopt, omdat er alleen zeer scherp split bij de mobil home ligt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

2007

Een echt waardeloze camping! Wij hadden een prachtige full-colour folder ontvangen en op basis daarvan en de 4 * van te voren geboekt en betaald. We wilden nu eenmaal graag in deze buurt kamperen en dachten dat er vele campings vol zouden zitten. Nadelen van de camping zijn: 1. De camping ligt vlak aan de zeer drukke provinciale weg van Nice/Antibes naar Grasse. Dus lawaai door druk verkeer van 06.00 -01.00 uur. 2. Het is vooral een camping voor Fransen met stacaravans/huisjes. Met veel (laat binnenkomende) gasten en in auto's en op brommer rondrijdende vaste gasten. 3. Er is slecht sanitair. Het zijn gemengde ruimtes waarvan zowel de reinheid als de kwaliteit ronduit slecht is. We hebben er 's avonds niet één keer warm water gehad en een aantal keren lauw of koud gedoucht. Al met al een echt bedenkelijke camping met onvriendelijke bediening, een zeer matige kampwinkel etc etc. Een verwaarloosde camping, een echte afrader !!

Gereisd familie in augustus 2007

Wij hebben een sta-caravan gehuurd

Ilse van Lier
20-8-2007

Wij hebben een sta-caravan gehuurd. Alle faciliteiten waren prima, echter geen Nederlander te bekennen. We dachten dat de combinatie 'eigen tenten/sta-caravan te huur' gelijk waren, maar we bevonden ons op een plek waar de Fransen hun 2e huis hebben. Bijna niemand sprak Engels en de badmeester was zeer overdreven. De kinderen ontweken hem met zijn autoritaire gedrag. Ze mochten er zelfs niet in zonder toezicht van ouders. Een blauwe band om voet of arm was ook verplicht. Op de website staat vermeld dat er alleen disco is in het weekend en dan ook nog een ondergrondse. Dit is niet het geval. Elke avond tot 01h00 uur luide muziek. Ook wordt op de website de suggestie gewekt dat er Nederlanders (voor vriendjes voor de kids) zijn. Dit is niet waar. Ligging van deze camping was wel prima. Dicht in de buurt: Nice airport, Monaco, strand en andere leuke plaatsjes.

Gereisd familie in augustus 2007

Deze camping is eigenlijk alleen geschikt voor jongeren,lekker feesten. Voor gezinnen absoluut ongeschikt, niet vanwege de voorzieningen (goed zwembad,speeltuintje, leuk restaurantje)maar wel vanwege de herrie die 's nachts doorgaat,en de staat van het sanitair:te vies voor woorden!

Slechte camping

Fred ziel
14-8-2007

Slechte camping. Zeer rumoerig, openlucht disco elke avond tot 12 uur vrijdag en zaterdag avond tot 01.30 uur, miziek erg hard. Geen bewaking, slagbomen dag en nacht toegankelijk, veel franse jeugd die de camping smet radios, brommers en lawaai teisteren. Kinderbadje op 1 augustus vol water. Sanitair slecht schoon gemaakt, stont rondom toilet potten en op de muren. Als je er iets van zegt kan men dit niet schoon maken. Al met al slecht. We zijn al 20 jaar campeerders en dit is ons nog niet eerden over komen.

Gereisd met partner in Tue Aug 14 2007 16:06:10 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc Saint James Le Sourire in Villeneuve Loubet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc Saint James Le Sourire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.