Camping La Vieille Ferme

Camping La Vieille Ferme
8,2

3 tips over Camping La Vieille Ferme

Arend , 19-11-2014
Reserveer tijdig in de drukke periodes, zoals septenber. Ga beter in mei/juni, dan zijn er vast minder muggen. Ga naar Nice, fijne stad!!
amber, 19-7-2013
En als je naar het zandstrand wilt ben je in 25 minuten ongeveer bij Mandelieu/ Cannes en dan heb je een supermooi zandstrand! er is veel strand daar dus het is ook niet erg druk op het strand. Je kunt ook leuk naar Nice fietsen vanuit de camping want er is vanaf Cagnes sur Mer een heel mooi fietspad naar Nice. Omgeving is super mooi! Vanuit de camping is het 3 min lopen naar Marineland, en goede uitvalsbasis voor Monaco daar ben je zo in 50 minuten. En geschikt voor Nice en Cannes.
Sanne, 16-7-2013

Je kunt met de trein vanuit biot (1 km lopen, ca 10 minuten) naar Cannes (12 euro retour 2 personen) of naar Monaco (25 euro retour 2 personen).

Tip: indien je je fietsen mee neemt, zet ze niet op onbewaakte plaatsen. De onze zijn gestolen bij het treinstation, ondanks 2 goede sloten.

We hebben een aantal aanbieders voor La Vieille Ferme voor je op een rij gezet: