Appartement Cap Royal

Appartement Cap Royal
8,1

3 tips over Appartement Cap Royal

Selina, 29-9-2014
Als je omgeving wil verkennen zou ik aanraden om met het openbaar vervoer te gaan. Voor 1,50 euro p.p. stonden wij met de bus binnen een uur in Cannes of Nice. Als je met de bus naar Nice gaat kun je daar de trein pakken naar Monaco. De trein vonden wij iets minder prettig reizen, veel vertraging en overvol. In de buurt zit ook een grote supermarkt (Casino Geant) en iets verder lopen zit een grote C&A en een Nike Outlet Store.
carlavandamme50, 23-6-2014
Voor zonaanbidders: vraag appartement met balkonuitzicht op zwembad of aan kant waar de boten liggen. De andere appartementen hebben een oostbalkon en alleen 's morgens zon.
station, 23-10-2012
Dagje Monaco, rond laten rijden in een cabriobus.

We hebben een aantal aanbieders voor Cap Royal voor je op een rij gezet: