Appartement Cap Royal

Appartement
Appartement Cap Royal
8,1

26 reviews over Appartement Cap Royal in het Nederlands

Heerlijk appartement op super locatie!

Naro
25-9-2017

Heerlijk appartement.

Wij zaten op de 3e verdieping en hadden uitzicht op zee en vonden dat zeker de moeite waard. (uitzicht op zee.... betaal je er wel wat extra voor)

Mooi ruim balkon.

Strand (kiezel, maar is goed op te liggen) aan de overkant van de weg!!!

Restaurantjes o.a in de haven om de hoek.

Leuke uitstapjes die je kunt maken naar o.a Cannes, Nice (is zeker te doen op de fiets), Antibes, St Paul de Vence, Vence, Monaco. En zo mis ik er zeker nog wel wat.

Kortom leuke locatie met genoeg mogelijkheden om iets te ondernemen.

Deze accomodatie nooit meer weer!

Selina
29-9-2014

Onze algemene indruk van deze accommodatie is niet positief. Toen we aankwamen hing er een vreemde lucht in de accommodatie die we er niet uit kregen. Badkamer stonk naar riool. Keukenaccesoires konden gelijk de vaatwasser in want het was niet goed schoon. Harde bedden en de douche was ook verschrikkelijk. Pluspunten: Wij hadden een ruime tuin (mits je op de begane grond zat) en er waren rolluiken aanwezig (elektrisch). Als je hier met vier personen wilt verblijven moeten er twee op een doorgezeten bank liggen. Receptie weinig open, daarbuiten niemand aanwezig in geval van nood. Ze spreken wel redelijk Engels. Privé parkeerplaats achter het complex (met code), geen extra kosten. Wat ons opviel is dat de helft van het complex bewoonbaar is door mensen in de omgeving of die er een vakantiewoning hebben. Het strand is wel lekker dichtbij (kiezelstrand, wel echt flinke kiezels). In de buurt genoeg kleine eettentjes waar je kan eten. Het plaatsje Saint-Paul-de-Vence is ook de moeite waard.

Prima prijs/kwaliteit

carlavandamme50
23-6-2014

Prima appartement, voldoende ingericht, ligging geweldig! Nadeel is de belachelijk lange inckecktijd, kan oplopen tot anderhalf uur. Internet in de appartementen is heel erg duur, vooral in deze tegenwoordige tijd, moet dat veel minder zijn. In de grote hal is internet gratis, vraag naar het wachtwoord. Af en toe wordt dit ww wel gewijzigd, dus bij geen verbinding: nieuw vragen aan de receptie. Overigens is de receptie zeer matig bemand. Gratis parkeren aan zee tot 1 juli en na 1 september. Wel mogelijkheid om in de parkeergarage tegen betaling te staan.

Super locatie

station
23-10-2012

Royal cap is een aanrader, goed zwembad, 50 meter van zee, gratis parkeren, volop leuke/goede restaurants en 100 meter van een grote supermarkt. Vlakbij Nice, maar ook vlakbij natuurgebied. Italië is drie kwartier rijden, Monaco en Cannes dichtbij. Kortom alles in de buurt!

Netjes en leuk gelegen appartenment

heer Coodee
23-9-2012

Netjes en leuk gelegen appartenment met mooi zwembad. erg leuk om een week te verblijven. Centraal gelegen.

De appartementen waren heel mooi ingericht en van alle comfort voorzien!

Het is een ideale ligging om de cote d'azur te verkennen. Zowel Nice, Cannes als Monaco liggen op minder dan een uur rijden!

villeneuve-loubet is een gezellig stadje met winkeltjes en een mooie haven. Het strand is heel mooi al is het wel een stenen-strand en neem je best waterschoenen mee. In de omgeving vind je ook grote warenhuizen voor je inkopen en lekkere restaurants voor als je eens niet zelf wil koken.

Het zwembad is niet groot, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord.

Wij waren zeer tevreden over deze accommodatie en zullen hier zeker nog eens terug naar keren!

Voor wie AAN de Côte wil zitten...

tweemeter
12-9-2011

Vooropgesteld: Je moet er van houden en dat doe ik niet. Het is er druk en vol en de mensen zijn er Frans. Maar als je daarvan geniet: Op nog geen 50 meter van het kiezelstrand alwaar je uitkijkt op Nice en de architectonische hoogstandjes van de marina, een aardig appartementencomplex voor een goede prijs (wij hadden een aanbieding voor nog geen 500 p.w. - direct boeken).

Min: het inchecken duurde 1,5 uur!! In een lange rij voor een balie wachten-wachten-wachten als bij een gemeentelijk loket. Internet is duur en werk slecht. Dat kan anno-nu echt niet. Het appartement was niet schoon. Ook zeezicht was niet beschikbaar - en blijkt dus ook niet te reserveren. We hadden zijzeezicht, maar geen zon op het balkon. Dat lijkt een futiliteit, maar ga je echt wel missen na een week. Het kleine zwembad is druk, maar daarvoor heb je de zee (ook druk hoor).

Plus: pal aan het strand, voor weinig, in een solide flat met alles er op en er aan, een veilige parkeergarage. Rennen naar zee!

In eerste instantie kregen we een smerig appartement toegewezen die gewoon niet was schoongemaakt. we hebben vervolgens een schone toegewezen gekregen waar we heel blij mee waren. Zeer luxe ingericht alleen moet er wel betaald worden voor schone handdoeken. 1 x bedlinnen zit bij de prijs in. Auto kun je voor 15 euro parkeren onder het pand en je krijgt een afstandbediening. dit was erg lekker, Strand ligt voor de deur is helaas wel eeb kiezelstrand. Denk erom dat je bij de LIDL boodschappen gaat doen want de supermarkt in de buurt kost de hoofdprijs. Eten en drinken is ook behoorlijk aan de prijs overal.

Verder hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad en het is zeker aan te raden voor de 540 euro die wij betaald hebben met 2 personen. laatste week aug. eerste week sept.

Een aanrader

Fam. Beirens-Ongenae
14-8-2011

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de receptie. Dagelijks beschikbaar.

Heel leuke vakantie !

D. B.
9-8-2011

Eerste indruk was goed, maar het schoonmaken kon sowieso grondiger. De zetel om te slapen was goed, maar het 2-persoonsbed was iets te klein. Het zwembad en fitnessruimte ( met 3 fiesten, roeitoestel en nog een ander fitnesstoestal ) waren telkens open van 9u tot 19u. Het personeel was heel vriendelijk, hartelijk onthaal.. Ook ruim terras, en met enig geluk met zicht op het zwembad en/of zee. Ook het gemeenschappelijk dakterras is telkens open van 9u tot 19u en prachtig uitzicht vanaf daar. Voor de mensen die het te warm vinden aan het zwembad is het strand de ideale oplossing! Je steekt het straat over en je bent er. Parking is ook geen probleem, er is mogelijkheid ondergrondse parking te bestellen maar er is ook een terrein op zo'n 5 minuten stappen van de residentie, volledig afgeschermd. Op 5 à 10 minuten stappen veel terrasjes aan de jachthaven, ook de moeite om eens te bekijken. Er zijn 2 supermarkten op wandelafstand. Kortom een heel leuk verblijf !

We hebben een aantal aanbieders voor Cap Royal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cap Royal in Villeneuve Loubet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cap Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.