Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Cap Royal voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 28 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Cap Royal

• 8Naro25-09-2017

Heerlijk appartement op super locatie!

Heerlijk appartement. Wij zaten op de 3e verdieping en hadden uitzicht op zee en vonden dat zeker de moeite waard. (uitzicht op zee.... betaal je er wel wat extra voor) Mooi ruim balkon. Strand (kiezel, maar is goed op te liggen) aan de overkant van de weg!!! Restaurantjes o.a in de haven om de hoek. Leuke uitstapjes die je kunt maken naar o.a Cannes, Nice (is zeker te doen op de fiets), Antibes, St Paul de Vence, Vence, Monaco. En zo mis ik er zeker nog wel wat. Kortom leuke locatie met genoeg mogelijkheden om iets te ondernemen.

• 6Selina29-09-2014

Deze accomodatie nooit meer weer!

Onze algemene indruk van deze accommodatie is niet positief. Toen we aankwamen hing er een vreemde lucht in de accommodatie die we er niet uit kregen. Badkamer stonk naar riool. Keukenaccesoires konden gelijk de vaatwasser in want het was niet goed schoon. Harde bedden en de douche was ook verschrikkelijk. Pluspunten: Wij hadden een ruime tuin (mits je op de begane grond zat) en er waren rolluiken aanwezig (elektrisch). Als je hier met vier personen wilt verblijven moeten er twee op een doorgezeten bank liggen. Receptie weinig open, daarbuiten niemand aanwezig in geval van nood. Ze spreken wel redelijk Engels. Privé parkeerplaats achter het complex (met code), geen extra kosten. Wat ons opviel is dat de helft van het complex bewoonbaar is door mensen in de omgeving of die er een vakantiewoning hebben. Het strand is wel lekker dichtbij (kiezelstrand, wel echt flinke kiezels). In de buurt genoeg kleine eettentjes waar je kan eten. Het plaatsje Saint-Paul-de-Vence is ook de moeite waard.

• 8carlavandamme5023-06-2014

Prima prijs/kwaliteit

Prima appartement, voldoende ingericht, ligging geweldig! Nadeel is de belachelijk lange inckecktijd, kan oplopen tot anderhalf uur. Internet in de appartementen is heel erg duur, vooral in deze tegenwoordige tijd, moet dat veel minder zijn. In de grote hal is internet gratis, vraag naar het wachtwoord. Af en toe wordt dit ww wel gewijzigd, dus bij geen verbinding: nieuw vragen aan de receptie. Overigens is de receptie zeer matig bemand. Gratis parkeren aan zee tot 1 juli en na 1 september. Wel mogelijkheid om in de parkeergarage tegen betaling te staan.

• 9station23-10-2012

Super locatie

Royal cap is een aanrader, goed zwembad, 50 meter van zee, gratis parkeren, volop leuke/goede restaurants en 100 meter van een grote supermarkt. Vlakbij Nice, maar ook vlakbij natuurgebied. Italië is drie kwartier rijden, Monaco en Cannes dichtbij. Kortom alles in de buurt!

• 8heer Coodee23-09-2012

Netjes en leuk gelegen appartenment

Netjes en leuk gelegen appartenment met mooi zwembad. erg leuk om een week te verblijven. Centraal gelegen.

• 9krn01-10-2011

Hele mooie appartementen, zeer goede ligging!

De appartementen waren heel mooi ingericht en van alle comfort voorzien! Het is een ideale ligging om de cote d'azur te verkennen. Zowel Nice, Cannes als Monaco liggen op minder dan een uur rijden! villeneuve-loubet is een gezellig stadje met winkeltjes en een mooie haven. Het strand is heel mooi al is het wel een stenen-strand en neem je best waterschoenen mee. In de omgeving vind je ook grote warenhuizen voor je inkopen en lekkere restaurants voor als je eens niet zelf wil koken. Het zwembad is niet groot, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Wij waren zeer tevreden over deze accommodatie en zullen hier zeker nog eens terug naar keren!

• 7tweemeter12-09-2011

Voor wie AAN de Côte wil zitten...

Vooropgesteld: Je moet er van houden en dat doe ik niet. Het is er druk en vol en de mensen zijn er Frans. Maar als je daarvan geniet: Op nog geen 50 meter van het kiezelstrand alwaar je uitkijkt op Nice en de architectonische hoogstandjes van de marina, een aardig appartementencomplex voor een goede prijs (wij hadden een aanbieding voor nog geen 500 p.w. - direct boeken). Min: het inchecken duurde 1,5 uur!! In een lange rij voor een balie wachten-wachten-wachten als bij een gemeentelijk loket. Internet is duur en werk slecht. Dat kan anno-nu echt niet. Het appartement was niet schoon. Ook zeezicht was niet beschikbaar - en blijkt dus ook niet te reserveren. We hadden zijzeezicht, maar geen zon op het balkon. Dat lijkt een futiliteit, maar ga je echt wel missen na een week. Het kleine zwembad is druk, maar daarvoor heb je de zee (ook druk hoor). Plus: pal aan het strand, voor weinig, in een solide flat met alles er op en er aan, een veilige parkeergarage. Rennen naar zee!

• 8Leroy06-09-2011

Super mooie locatie en zeer luxe appartement.

In eerste instantie kregen we een smerig appartement toegewezen die gewoon niet was schoongemaakt. we hebben vervolgens een schone toegewezen gekregen waar we heel blij mee waren. Zeer luxe ingericht alleen moet er wel betaald worden voor schone handdoeken. 1 x bedlinnen zit bij de prijs in. Auto kun je voor 15 euro parkeren onder het pand en je krijgt een afstandbediening. dit was erg lekker, Strand ligt voor de deur is helaas wel eeb kiezelstrand. Denk erom dat je bij de LIDL boodschappen gaat doen want de supermarkt in de buurt kost de hoofdprijs. Eten en drinken is ook behoorlijk aan de prijs overal.

Verder hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad en het is zeker aan te raden voor de 540 euro die wij betaald hebben met 2 personen. laatste week aug. eerste week sept.

• 10V.D.04-09-2011

Très bien. A refaire !

La résidence royal cap est très bien située face à la plage , quelques commerces et restaurants à proximité . Batiment neuf , très propre . Acceuil très chaleureux et rapide . L'appartement de 4 personnes est bien aménagé , cuisine toute équipée , sdb avec baignoire -douche et wc séparé ... Et surtout très propre ! Piscine correcte et pataugeoire pour les enfants . Le prix est très abordable mais attention nous y sommes allés en septembre ! Seul petit bémol pour nous , la vue de notre terrasse , nous étions face à " la marina Baie des Anges " (grand batiment) mais moyennant supplément il y a possibilité d'avoir un appartement avec vue sur mer ou vue sur piscine ... La prochaine fois que nous y retournerons , nous demanderons ces appartements ... Car nous y retournons ! Vraiment à refaire et a recommander !!!!!!!!

• 9Fam. Beirens-Ongenae14-08-2011

Een aanrader

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de receptie. Dagelijks beschikbaar.

Appartement Cap Royal info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    304, Boulevard Eric Tabarly, F-06270