Vakantiepark Le Clos des Oliviers

7Goed

• 5.8Activiteiten
  • 5.1Eetgelegenheden
  • 7.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos des Oliviers voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info

180 reviews over Vakantiepark Le Clos des Oliviers

• 2019
    5Lank01-08-2019

Wordt helaas elk jaar minder.

We komen hier al jaren, maar het park glijdt heel snel af. Vooral de animatie dit jaar was erg slecht. Vorige jaren werd er iedere dag iets georganiseerd, maar dit jaar is het dodelijk saai voor kinderen.

Hek zou haast denken dat het park in financiële problemen zit. Overal wordt op bezuinigd.

Toch maar eens verder kijken voor volgend jaar.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mevr. Bruggeling.04-06-2019

Heerlijk en zeker een aanrader!

Wij komen nu 5 jaar op dit park. Het bevalt ons uitstekend. Mooi huis voorzien van airco. Mooi terras, tuin met bbq. Als we ergens klachten over hebben melden we dit bij de receptie en negen van de tien keer wordt hier dan heel snel aktie op ondernomen. Verder kun je met de auto veel plaatsen in de omgevingen bezoeken.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8kenny01-09-2018

Leuk vakantiepark met ruime huisjes

Wij hebben voor dit park gekozen omdat het niet de typische caravans zijn waar je in woont maar wel ruimere huisjes. Zeer mooi park en proper onderhouden. Heel leuk dat quasi alle vakantiegangers Belgen zijn en het personeel van animatie en receptie perfect Nederlands spreekt. Leuke omgeving, zowel vidauban zelf met mooie speeltuin (nieuw) als stadjes in ruime omgeving. Heel mooi zwembadpark, alleen was het water aan de frisse kant (23 graden). Altijd plaats gevonden aan zwembad ook al liggen er veel handdoeken van in de ochtend. Qua huisjes moet je geluk hebben, wij zaten in A73 met nieuwe keuken en 4 slaapkamers (op papier 3). De mooiste huisjes zijn degene die beginnen met D, beste D15 tot D26. Wij gaan sowieso nog eens terug met ons gezin. Als je een 4sterren-hotel met dit vergelijkt, ja dan is dat misschien wat basic. Maar wij willen een leuke gezinsvakantie met ruimte voor de kinderen, leuk zwembad en goeie ligging voor uitstappen en dat vind je hier zeker. Dus wij gaan terug.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Marion26-08-2018

Heerlijk park, met veel mogelijkheden in omgeving!

Mooi onderhouden huizen en park, alles goed geregeld, klantvriendelijke receptie, er wordt Frans, Nederlands en Engels gesproken, mooi zwembad, leuke animatie. Kinderen vonden alles heerlijk. Omgeving ook heel erg mooi, leuke stadjes (Tourtour zeker doen!) en de zee dichtbij (gesnorkeld in St. Aygulf).

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Martin25-08-2018

Vergane glorie

Het park ziet er op de foto’s goed uit, maar ons huisje was vies (haren en vuil in het bed onder andere) en moet nodig gerenoveerd worden. De douche boven was vies, de douchekop was lam en de douchestang zat los.

Je betaalt voor een verplichte eindschoonmaak, maar ons huisje was echt ronduit vies. We wilden zelf dan maar stofzuigen, maar de stofzuiger was kapot. Na het melden daarvan kregen we 3 dagen later uiteindelijk een nieuwe.

Het zwembad is leuk, maar handdoekje leggen wordt door vooral de Belgische gasten tot een kunst verheven, waardoor je in een leeg zwembad geen vrij ligbed meer kunt vinden.

De bedden zijn slecht en de wc boven kon niet op slot (sleutel ontbrak). De WiFi was erg slecht in het huisje (netwerk wel zichtbaar, maar inloggen zelden mogelijk). Als je er dan in kwam, was de snelheid dramatisch laag.

Veel wijn in de directe omgeving en ook de marktjes zijn leuk. Dorp en supermarkt lekker dichtbij.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Vakantiepark Le Clos des Oliviers, Gestionnaire du domaine, 13-09-2018

Beste gast, dank voor uw evaluatie. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden was van uw accommodatie. Nochtans is de gastenervaring voor ons heel belangrijk, en vooral ook de netheid van onze woningen. De netheid wordt steeds van nabij opgevolgd dus zoeken we zeker uit wat er bij u is misgegaan. Het liefst doen wij dat uiteraard onmiddellijk bij het vaststellen van een eventuele fout bij aankomst van onze gast, zodat we onmiddellijk actie kunnen ondernemen. U mag er dus van ons op aan dat dit ook gebeurd mocht u alsnog bij ons uw vakantie willen doorbrengen. Wat de ligbedden aan het zwembad betreft, heeft u de badmeester hierop aangesproken? Er zijn immers het hele zomerseizoen nog ligbedden opgestapeld gebleven, dus er was er zeker ééntje voor u beschikbaar. Kortom weet dat de receptie, onze technische dienst en de directie steeds voor u klaar staan om mogelijke problemen per kerende te verhelpen. Wij nemen uw opmerkingen dus ter harte. Met vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Familie Zeeuw17-08-2018

Super vakantie

Het is echt een supermooi park met mooi huisjes. De huisjes verschillen wel qua luxe en in tegenstelling tot vorig jaar hadden we dit jaar geen zonnescherm aan het huis. Met het geluk van stralend mooi weer was dit soms toch wel heel erg warm. Verder echt geen klagen op dit unieke park maar het handdoekje leggen smorgens vroeg bij zwembad moet het park echt aan banden leggen hoor. Voor de rest kunnen wij alleen maar zeggen: ga zo door met dit mooi en gezellige vakantiepark.

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Fam. Blom05-08-2018

Net voldoende...

Pluspunten: - Receptie is vriendelijk en spreekt NL - Park is ruim opgezet en ziet er prima uit. - Zwembad is mooi en goed verzorgd met voldoende ligstoelen. - Animatie team is actief en enthousiast Minpunten: - Park ligt afgelegen, Vidauban heeft weinig te bieden. - Ons huisje was niet echt best, het stonk bij binnenkomst. Er hing een airco maar die deed het niet. Stoelen vielen letterlijk uit elkaar, wc en douche waren niet netjes, matras was slecht, ik voelde de veren in mijn rug. - Weinig eetgelegenheden op het park, alleen pizza of friet/snacks. - Niet echt enthousiast personeel bij de bar, niet onvriendelijk maar wel een beetje stug. - Slechte prijs-kwaliteit verhouding Kortom, wij zullen hier niet meer terugkeren voor een vakantie. Wel jammer, want het park heeft veel potentie. Alle negatieve reviews hebben met name betrekking tot de huisjes en de netheid hiervan. Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen,dan komt het vast goed.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7D.Scheggetman30-07-2018

Redelijk

Park opzich is erg mooi. Mooie en goede ligging. Er staan mooie huisjes bij. Echter ons verblijf is, zo lijkt het een vergeten huisje. Het stonk bij binnenkomst. Douche is slecht en verschimmeld. Ontlasting zat nog op de bril en pot van waarschijnlijk de voorganger. Stoelen zijn allemaal in een slechte staat. Ze hangen uit elkaar. Trap is slecht verlicht en glad. Met als gevolg dat mijn vrouw uitgegleden is en een dokter moest opzoeken. Ze loopt nu op krukken. Huisjes is van binnen slecht onderhouden Hier en daar wat verf om vlekken weg te werken. Helaas. Jullie moeten wel aan het werk met dit huisje. Positief punt voor de kinderen is het er prima. Nog 3 dagen dan rijden we weer terug.

Gereisd in jul, 2018

• 6D. Scheggetman30-07-2018

Redelijk

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 6Familie met jonge kinderen en jongvolwassenen30-07-2018

goed voor kleine kinderen, niet voor volwassenen

Het park is werkelijk heel goed voor families met kleine kinderen ((tot 12 jaar), deze beleven hier de tijd van hun leven. Het animatieteam is niet top, maar ook niet slecht, vooral Pierre maakte veel goed ! Hij nam echt de tijd naar ons te luisteren en voorstellen te doen. Voor (jonge) volwassenen echter is er niets te beleven. De plaats waar de shows doorgaan ligt pal aan sommige huisjes, waardoor de muziek reeds om 10h stopt, als er al muziek is ! dit is zeker niet alle avonden het geval. Dan is er helemaal niets te beleven. Bovendien zijn de shows ook uitsluitend gericht op kleine kinderen, in feite zou de kinderdisco om 9h moeten eindigen, ipv om 10h, waarna er dan wat tijd kan vrijkomen voor de volwassenen om te dansen. Ik begrijp dat het park zich voornamelijk richt tot mensen met jonge kinderen, misschien hebben we dit wat onderschat. De beelden op de website gaven toch de indruk van een zekere ambiance. Het is natuurlijk niet eenvoudig om voor iedereen goed te doen. Het huisje zelf was wel ok, we hadden airco gevraagd, maar zaten in een huisje zonder, hetgeen achteraf bekeken toch een serieuse domper was omwille van de warmte. Ook de matrassen zijn niet echt geschikt voor volwassenen, met als gevolg rugpijn voor twee mensen uit ons gezelschap. Ik denk dat ze zowiezo aan vervanging toe waren en denk ook wat te dun voor volwassen mensen. Verder was de woning wel ok, vooral de tuin was geweldig. Daar hebben we echt geluk mee gehad, want dit is echt afhankelijk woning per woning. Tot slot nog dit : de chef van de bar is ronduit onbeschoft tegen bezoekers, de andere personen in de bar zijn echt vriendelijk, maar die man heeft ons rechtuit gezegd "c'est moi le chef", gewoon omdat we een tafel 10 cm wensten te verplaatsen. Het was nl wat aan het regenen en met de tafel even te verschuiven konden we droog zitten, maar dit was duidelijk niet naar wens van de man. Niet geschikt voor een dergelijk domein zou ik zeggen. De rest van het personeel, ook de receptie enzo waren dan wel zeer vriendelijk.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Vakantiepark Le Clos des Oliviers info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer