Villa La Parure

Meer villa info

9 reviews over Villa La Parure

• 8Bas en Hester21-10-2015

Mooie nette villa

Wij zijn met 8 man 1 week naar de Côte d'Azur geweest om te golfen. We verbleven in Villa La Parure. Een mooie grote villa met een heerlijk verwarmd zwembad (25 tot 28 graden). Op zo'n 100 m van de villa werd er tijdens ons verblijf een appartementencomplex gebouwd. Buiten het prachtige uitzicht wat je vanuit de villa hebt, keken wij ook de hele week op een grote bouwkraan. Dit mocht de pret zeker niet drukken! Zowel de eigenaresse als de sleutelhouder zijn zeer behulpzaam. Bij slecht weer wil de NL TV behoorlijk storen. De villa is verder van alle gemakken voorzien!

Wij hebben in de omgeving op 4 verschillende golfbanen gespeeld (zie beoordelingen op leadingcourses); 1. Golf de Saint Endréol 2. Golf de Roquebrune 3. Golf de Barbaroux 4. Golf de Saint Donat Via een Nederlands bureau (Golf Expedition) hadden wij op voorhand al de greenfees en starttijden geregeld.

Kortom wij hadden een fantastische week in (de omgeving van) Villa La Parure!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Ronny en Monique26-07-2015

Fantastische vakantievilla!

Prachtige locatie! Heel nette en verzorgde villa! We verbleven er met de kinderen en kleinkinderen. We hadden een prachtig uitzicht vanop het mooie terras. Ook voor de kleinste waren kinderstoelen en kinderbedjes aanwezig. Heel goed uitgeruste keuken met voldoende materiaal. Heel ruime kamers en heel verzorgde prachtige badkamers. De ligging van het zwembad was perfect. Er waren ook voldoende ligzetels en tuinstoelen aanwezig. De intermarche was vlot bereikbaar alsook de bakker. Kortom, we hadden er een uitstekend verblijf !

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10angenita16-08-2014

heerlijke villa voor een heerlijke vakantie

met 8 volwassenen en 5 kinderen naar villa la parure geweest. een prachtig gelegen villa met fantastisch uitzicht en een heerlijk verwarmd eigen zwembad met afdekking dus veilig voor de kinderen, met luxe ligbedjes erbij en zeer handige zonneschermen zodat je elk uur bij het zwembad kan genieten, alles is buiten en binnen erg mooi en licht ingericht zeer schoon en het huis is van alle luxe en comfort voorzien echt een aanrader! zelfs met onze grote groep was er ruimte genoeg voor iedereen. het prachtige overdekte terras met het geweldige uitzicht was mijn favoriete plek om heerlijk buiten te eten en s avonds heerlijk tot laat gezellig te zitten.We hebben een heerlijke vakantie gehad !!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Femke25-09-2013

Luxe, ruim, prachtig uitzicht

De villa is een hele prettige plek voor een vakantie. Het is ruim, en voorzien van een overdekt terras en zwembad. Het uitzicht over Vidauban is prachtig, en draagt - zeker s'avonds - bij aan het "God in Frankrijk" gevoel. Cannes, St. Tropez en andere leuke plaatsen zijn goed bereikbaar. Supermarkt vlakbij, Hypermarche op 5 minuten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 10Virginie Wassink10-07-2013

Fantastische Villa la Parure in Vidauban

Eind juni zijn wij met twee vrienden een week op vakantie geweest in het prachtige Villa la Parure. Bij binnenkomst in deze villa voelde het als een thuiskomst. Mooi en heel stijlvol ingericht huis met een prachtig uitzicht over Vidauban. S ‘morgens vroeg gingen wij al vroeg naar de bakker om hier heerlijk brood en croissant te halen. De bakker en een supermarkt zijn op loopafstand van de villa bereikbaar. Wij ontbeten altijd op het heerlijke terras met uitzicht op Vidauban. De omgeving van Vidauban is ook prachtig. Op een kleine afstand zijn diversen steden (St. Tropez, St. Maxime enzovoort ) goed bereikbaar. Wij hebben ook twee middagen mountainbikes gehuurd. Wat een prachtige omgeving (kust en binnenland) om hier te fietsen. Het was voor ons een heel fijne vakantie. Wij willen graag nog een keer terug naar Villa la Parure. Misschien nog wel vaker dan een keer.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Thea02-07-2013

Fantastische uitvalbasis voor trips in omgeving.

De villa is een prachtige accommodatie mooi ingericht ,ruime kamers ,zeer schoon ,lekker zwembad en een fantastische uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 10Ruben01-07-2013

Fantastisch uitzicht en een heerlijk zwembad!

We zijn met z'n vijven begin juni op vakantie geweest in Villa la Parure. Het is een heel mooi groot huis met een stijlvolle inrichting. Het is erg ruim opgezet en het huis heeft drie badkamers en ruime slaapkamers. Het is pas geleden verbouwd en dat zie je goed, alles is keurig en netjes. Ook zijn er prima bedden aanwezig, waardoor je 'snachts ook goed tot rust komt. Het zwembad is verwarmd en kan ingesteld worden op de temperatuur naar keuze. Het weer was erg fijn; begin van de week ongeveer 25 graden en het einde van de week zelfs 30-32 graden. 'S avonds hebben we veel genoten op het terras waar we lekker konden genieten van het uitzicht (prachtige ondergaande zon) en hier hebben we ook regelmatig gekookt op de (gas)barbeque. We zijn op dinsdagochtend naar de (in de regio bekende) markt van Lorgue gegaan. Ook zijn we nog een dagje naar St Maxime (half uur rijden) en St. Tropez gegaan. Voor ons was dit een prima vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Edward en Desiree30-06-2013

Een prachtige villa met een geweldig uitzicht

Mid juni zijn wij een weekje naar Villa La Parure in Vidauban geweest. Vanaf het zwembad en het balkon heb je een prachtig uitzicht op het dorpje Vidauban. De villa is heel stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is verwarmd en zorgt voor een heerlijke verkoeling. De Cote d'Azur staat bekend om de vele zonuren per dag. Wij hebben de hele week prachtig weer gehad (ca. 30°C). De plaats Vidauban ligt heel centraal. Het is een half uurtje rijden naar het strand van St. Maxime. Er zijn hele leuke bezienswaardigheden in de buurt zoals de lavendelvelden in Digne les Bains, het meer Lac de Ste-Croix en de bekende plaatsen St. Tropez en Port Grimaud. Het is voor ons echt een geweldige en onvergetelijke vakantie geworden.

Gereisd met partner in juni 2013

0 tips over Villa La Parure