Géén boekingskosten

• 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gezinnen met tieners en jongeren zitten goed op Camping Solaire in Veynes. Hier is de animatie namelijk ook gericht op oudere kinderen en jeugd. Er hangt een gezellige sfeer doordat de vele Nederlanders elkaar opzoeken. Het zwembad is netjes en de staanplaatsen zijn ruim. De pizzeria in Veynes is favoriet onder de campinggasten.

Contact

95 Reviews over Solaire

• 8Karin S17-10-2021

Super vakantie gehad.

Wij zijn dit jaar voor het eerst op camping Solaire geweest. Ontvangst was ontzettend vriendelijk. Bij aankomst bleek onze plek wel heel schaduwrijk te zijn. Na overleg een aantal zonnige half schaduw plekken mogen bekijken die nog vrij waren. Top geregeld mooie grote plek voor onze caravan auto en 2 persoons tentje voor de kids. Netjes onderhouden zwembad, ook het meer was heerlijk. Makkelijk te bereiken vanaf de camping. Restaurant is prima. Prijs kwaliteit is goed. In de ochtend broodjes service. De omgeving is prachtig…. we hebben een aantal actieve uitjes gedaan zoals downhill biking, canyoning en heerlijk kunnen ontspanning aan het stuwmeer. Nog genoeg te doen. Voor de jeugd is er genoeg te doen op de camping. In de avond spreekt de jeugd af om naar het meer te gaan Chillen. Wij hebben voor volgend jaar weer gereserveerd. Dit doen we anders nooit. Onze zoons 12 en 14 hebben het super gehad en ons is het ook goed bevallen.

• 8NL10-08-2021

Mooi, schoon, rustig

Mooie camping. Rustig gelegen. Veel Frans. Geen deel van een keten, maar familiebedrijf. Echt leuke camping. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. In een prachtige omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8An10-08-2021

Mooie camping met oudere Nederlandse jeugd

Dit is écht een aanrader voor ouders met oudere (Nederlandse) jeugd. Ga je met eigen tent? ‘s avonds koelt het af naar zo’n 12/14 graden. Eigenaren zijn juist attent, vriendelijk en hartelijk. We hebben een caravan gehuurd voor twee weken. Alles schoon en netjes. Enige minpuntje, erg harde matrassen.! Omgeving is mooi. De berg bij Laragne-Monteglin Chabre is zó de moeite waard. Een tocht van ongeveer 30 min.rijden vanaf de voet van de berg, een avontuurlijke weg, wel te doen met eigen auto en wanneer je boven bent is het uitzicht fenomenaal! Er wordt hier veel delta gevlogen. Verder heeft de camping een boek vol wandelroutes. Ik kan niet anders zeggen, aanrader!

• 9Jeanette04-08-2021

Heerlijke plek, maximaal vakantie genieten

Geweldige camping, maximaal genieten! Na een heerlijke vakantie vorig jaar, dit jaar opnieuw voor deze camping gekozen. Mooie ruime plekken, gastvrije ontvangst. Een echte tienercamping, ze vinden elkaar makkelijk bij het zwembad en op het sportveld en gaan elke avond in een grote groep naar het meertje op loopafstand. Alles in positieve sfeer, geen overlast. Echt super. Ook voor de jongere kinderen (basisschool) voldoende vermaak en leeftijdsgenoten aanwezig. Sanitair netjes, meestal warm water bij afwas/douche. Brood op bestelling. Restaurant lekker eten, basic menukaart, vlees/vis/pizza. Omgeving: wielrennen, MTB, wandelen/trailen, zwemmen/suppen bij het meertje, raften, canyoning, Sisteron, Gap, Gorges de la Meoug, genoeg te doen. Dit jaar helaas geen live muziek op het terras, maar kan verder geen minpunten bedenken. Wij komen vast weer terug.

• 8Monica20-08-2020

Heerlijke camping!

Ruime plaatsen deels beschut en deels zo’n. Ideaal dus. Sanitair is schoon alleen de waterdruk mag wat meer zijn. Het is duiken naar je douchestraal maar dat is dan ook het enige verbeterpunt. Veel jongeren en dat vond onze dochter heel leuk. Er werd veel samen gedaan onder andere Met de groep naar het verderop gelegen meer gaan. Er is geen winkel maar broodjes liggen voor je klaar (wel even bestellen de dag ervoor) Restaurant is prima! Pizza pasta en wat vlees en visgerechten. Wij stonden aan de rand achterin. Daar hadden we wel wat last van de weg en de treinen (onder andere ‘s-nachts) maar daar kan de camping natuurlijk niets aan doen. Zwembad was heerlijk. De camping was maar half vol dus plek genoeg. De Jaccuzi was dicht vanwege de Corona maar dat was niet echt een gemis. De twee baden zijn voldoende. Tips: Laat de campinghond niet loslopen over de camping Probeer iets aan de waterdruk te doen Verder top!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Trudy B.16-08-2020

Heerlijke relaxte vakantie

Camping waar veelal gezinnen staan met pubers. Geen last gehad van huilende kinderen. Heerlijk kunnen uitslapen. Zeer ruime campingplaatsen want die zijn minstens 150m2. Als je kiest om onder de bomen te staan neem een hangmat mee. Het zwembad is heerlijk. Genoeg ligbedden die nu keurig 1 meter uit elkaar stonden. Mannen moeten in het water een strakke zwembroek aan. Daar wordt streng op gecontroleerd. Op je ligbed hoeft dat dus niet. Brood, gaat op bestelling. Is juist heel fijn. Als je je een keer verslaapt ligt het nog keurig op je te wachten. Het brood is net zo duur als bij de bakker en smaakt heerlijk. Het sanitair is schoon. Overal hingen nu ook alcoholdispensers. Ondanks dat de camping door de Corona maar half bezet was bleek er heel veel oudere jeugd te zijn. Deze gaan tegen 22:00 naar de picknicktafels achteraan het meertje. Geen last gehad van terugkerende jongeren op de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9René03-01-2020

Fantastische camping voor ouders en (oudere) jeugd

Zoek je een pubercamping? Hier vonden we dé balans tussen wat onze pubers & wij op een camping zoeken. Er worden veel (sportieve) activiteiten voor de jeugd georganiseerd. In de avond trekt de jeugd naar de rivier/het meer. Zwembad / sportveld / tafeltennis / bar / restaurant bieden vertier, af & toe een gezellige avond met muziek e.d. maar dat stopt al rond 11:00 uur. Vooraan (veld) hoor je daar iets meer van ipv achteraan (onder de bomen). Daar hoor je de trein die langskomt maar na 1 dag gewend en hoorde het niet meer. Sanitair is voor Franse begrippen prima. Zal de Fransen op het Spartaanse punt dat er geen wc bril is nooit snappen. Het mag de pret niet drukken. De WC's zijn in goede staat en schoon, worden elke dag meerdere malen schoongemaakt. In de omgeving kun je aardig fietsen en er is veel te zien qua natuurschoon maar ook plaatsen zoals Embrun, Gap, Serres, Orpierre & Sisteron. Auto gebied dus wel ff rijden. Super verblijf!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ton Vriens23-12-2019

Zeer ontspannen

Heerlijk rustige omgeving, mooie grote plaatsen, fijne sociale eigenaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jan Viester24-09-2019

Fantastisch, zeer rustig (september)

Wij hebben 5 dagen met heel veel plezier op de camping verbleven, leuk contact met Alain en zijn vrouw die de zaak daar runnen. Het is een prachtig terrein, grote plekken, er wordt veel gedaan met de tieners in het hoogseizoen, zowel op het terrein als bij het nabij gelegen meer.

• 9Fam. de Joode23-09-2019

Een fantastische camping!!!!

Camping Solaire is een absolute aanrader. Wij komen hier al een aantal jaren en ook volgend jaar gaan wij weer. De plaatsen zijn groot. Deze camping heeft voor elk wat wils. Voor jong en oud. Er worden iedere dag activiteiten georganiseerd voor de allerkleinsten maar ook voor de jeugd. De eigenaars zijn erg vriendelijk, het restaurant is top. Je kan er goed eten en het is goed betaalbaar. Het sanitair wordt 2x per dag gereinigd.

Camping Solaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar