Camping Solaire

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Gezinnen met tieners en jongeren zitten goed op Camping Solaire in Veynes. Hier is de animatie namelijk ook gericht op oudere kinderen en jeugd. Er hangt een gezellige sfeer doordat de vele Nederlanders elkaar opzoeken. Het zwembad is netjes en de staanplaatsen zijn ruim. De pizzeria in Veynes is favoriet onder de campinggasten.

Contact

89 reviews over Camping Solaire

• 2019
    8Ton Vriens23-12-2019

Zeer ontspannen

Heerlijk rustige omgeving, mooie grote plaatsen, fijne sociale eigenaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jan Viester24-09-2019

Fantastisch, zeer rustig (september)

Wij hebben 5 dagen met heel veel plezier op de camping verbleven, leuk contact met Alain en zijn vrouw die de zaak daar runnen. Het is een prachtig terrein, grote plekken, er wordt veel gedaan met de tieners in het hoogseizoen, zowel op het terrein als bij het nabij gelegen meer.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anne25-08-2019

Fantastische camping in een mooie omgeving

Geweldige camping! Personeel is zeer vriendelijk en de eigenaren doen van alles om het iedereen naar de zin te maken. Grote plekken en zeer schoon sanitair. Er zijn zonplekken en schaduwplekken. Mix van kampeerplekken en verhuurde accommodaties. Vooral voor tieners is er ruim voldoende te doen en de zwembaden en jacuzzi zijn ook prima voor elkaar. Naast de camping is een meertje waarin je ook goed kunnen zwemmen. Het restaurant is ook een aanrader. Veel NL gasten. Van de weg en spoorlijn langs de camping heb je weinig tot geen last. We stonden er vlak bij en het stoorde absoluut niet terwijl we hier normaal wel snel last van hebben. Supermarkt vlak bij en een mooie omgeving waar je ook van alles kunt doen. In de avond koelde het heerlijk af. Kortom: het is ons heel goed bevallen en deze camping is een absolute aanrader!

• 9Mariska18-08-2019

Prima camping!

Dit jaar voor het eerst op camping Solaire gestaan omdat we een camping zochten met oudere jeugd en sportactiviteiten. Hieraan voldoet camping Solaire helemaal. Elke dag werd er iets voor de oudere jeugd/volwassen georganiseerd, maar ook voor jonge kinderen. Knutselen, dansen, voetbal, tafeltennis, volleybal, boogschieten, muziekavond e.d. Op deze manier krijgt de jeugd makkelijk contact maar ze zochten nieuwe jongeren ook op en vroegen hen mee te gaan naar het meertje. De camping is schoon en netjes en heeft zeer ruime plaatsen. Wij hadden een plek in de zon met een boompje voor schaduw. De omgeving is prachtig. Er is genoeg te doen voor de sportievelingen: wandelen, mountainbiken, wielrennen, steppen van een berg, rodelen, parapenten of een via ferrata (klauterparcour) langs rotswanden. De eigenaren zijn vriendelijke mensen en helpen je waar mogelijk. Het zwembad is heerlijk om af te koelen en het bubbelbad lekker warm.

• 8Vakantiegangers09-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Camping Solaire is een prima camping voor tieners. Er wordt geregeld een tafeltennis, volley of voetbalwedstrijd georganiseerd. Veel jongeren doen hier aan mee. In de avond gaat de jeugd naar het "meertje". Veel Nederlanders op de camping. Voor de jonge kinderen is het animatieteam op verschillende tijden beschikbaar. In de omgeving veel sportieve activiteiten. Op de camping een gezellige en ongedwongen sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Arie Evert Versluis09-08-2019

voor herhaling vatbaar

Heerlijke vakantie gehad, vriendelijke ontvangst, lekker zwembad, schoon sanitair, ideaal voor gezinnen met oudere jeugd maar ook voor de kleintjes is er elke dag wat te doen in de tipi

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Vermeulen03-08-2019

Super camping

Hele fijne camping. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Camping is ook erg leuke voor oudere pubers. Voor herhaling vatbaar

• 9Niek21-07-2019

Ruime heerlijke camping

Mooie camping met grote plaatsen en schoon sanitair. Eerste keer Frankrijk . Goede ervaringen met de eigenaren . Er zijn inderdaad regels en daar zijn wij alleen maar blij mee. Je ziet wel in heel deze regio dat de campings minder worden bezocht door Nederlanders maar dat ligt zeker niet aan deze camping . Super zwembad met twee baden waarvan het grote 25 en het iets kleinere 29 graden is. Alain gebruikt chloor zeer zorgvuldig zodat het geen vies. chloorbad wordt . Heerlijk zwemmen hier dus. Het sanitair is superschoon en mooi van opzet . Geen brillen en lage toiletten is wel jammer maar daarvoor ga ik naar de toiletten in en bij het zwembad. Magnifieke omgeving . Fransen zijn veel aardiger dan ik had gedacht ( mijn vooroordeel) maar hebben de tijd. Het is vakantie. Ben blij dat er regels zijn op de camping en dat ze niet Duits zijn met de Mitaggsruhe . Warm overdag en koel in de nacht. Neem een dekentje extra mee. Al met al super hier

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Monique F25-06-2019

Fantastisch!

Als je op zoek bent naar een geweldige camping met alles erop en eraan dan is Het wel deze camping! Wij komen hier al zeker 12 jaar en blijven maar terug komen. Eerste jaren kwamen we als tieners met de ouders mee en laatste jaren met onze eigen kinderen De campingplaatsen zijn ruim opgezet. Zwembad heerlijk schoon en verkoelend. toiletgebouwen worden regelmatig schoongemaakt en qua animatie genoeg te doen. Omgeving blijft ons verassen met mooie watervallen, meren en riviertjes. Echt prachtig. Camping ligt dichtbij het centrum van veynes waar leuke marktjes zijn en even verder de stad Gap met nog veel meer leuke winkels. Wij willen in ieder geval niks anders meer 👌

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Sabine24-06-2019

Geweldig!!!

In totaal zijn wij zeven vakanties achter elkaar op deze heerlijke camping geweest. Klinkt extreem, maar dat komt omdat wij elke camping vergelijken met deze.

Schoon zwembad waar altijd een bedje vrij is. De sporttoernooien zijn voor jong tot oud geweldig. Iedereen wordt betrokken en er is ontzettend veel jeugd. Heerlijk eten in het restaurant waar je altijd netjes bediend wordt. Sanitair wordt elke ochtend en middag schoon gemaakt. Daarbij zijn de staanplaatsen heel ruim! Ruimer op een andere camping ga je ze niet krijgen. Tip: Neem geen plaats vol in de zon.

De jongeren organiseren vaak een kampvuur bij de rivier of gaan met z’n alle naar het meer. ( Zelf ook veel leuke avonden hier meegemaakt )

Ik hoor veel verhalen dat de campingbaas streng kan zijn, maar dit doet hij om het voor iedereen naar zijn zin te maken. Doe jij normaal tegen hem doet hij dat zeker ook tegen jou 😊

Gereisd met vrienden in augustus 2018

13 tips over Camping Solaire

• Gerrits, 04-09-2013 Rapporteren

voor degene die eens echt uitgebreidt maar heerlijk wil eten is restaurant LA SÉRAFINE echt een aanrader..

• Paul, 06-08-2013 Rapporteren

Gorges de Meouge, Lac de Serre Poncon

• Jackie, 23-07-2013 Rapporteren

het is een veuilige plek om pubers de eerste stap naar uitgaan te laten doen, er is bij het kampvuur altijd toezicht van de camping medewerkers en alle kinderen gaan samen.

34 vragen over Camping Solaire

• Marcel Mol, 21-08-2019 Rapporteren

Mobile Home

Hoi, Wij overwegen een 4 persoons mobile home te huren. Kan iemand een mooie (zonnige) plek aangeven. Zag op de plattegrond dat er aardig wat MH tussen de vaste staanplaatsen staan namelijk.

• Pauline, 08-02-2019 Rapporteren

Licht bij voetbalveld en tafeltennistafels?

Hallo,

Is er 's avonds licht bij het voetbalveld en de tafeltennistafels? Alvast dank voor uw reactie!!

Vriendelijke groet, Pauline

• G. Dijkstra, 06-01-2019 Rapporteren

Zonnige plaats, beetje schaduw

Kan iemand mij vertellen welk nummer een mooie plek is met voldoende zon en een beetje schaduw? En, zijn de schaduwrijke plaatsen ook echt alleen maar met schaduw en dus een stuk frisser, ook in de avond, dan zonnige plekken?

Camping Solaire info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200